Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Norjalainen nainen väittää tosissaan olevansa KISSA ja johtaa vasemmistolaista liikettä
21.02.2017 |
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3419631/Woman-says-s-CAT-trap…
Jos olisin vaipunut uneen vuonna 2010 ja heräisin nyt, nauraisin makeasti tälle touhulle. Valitettavasti nyt ei jaksa naurattaa.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aivan normaali vasemmistolainen, ilman järkeä ja ymmärrystä.
Alue: Aihe vapaa
Missä kohtaa uutisessa tuli ilmi joku vasemmistolaisen liikkeen johtaminen?