Isyysvapaa
Minulla ei olekaan oikeutta isyysrahaan, koska en asu yhdessä lapsen äidin kanssa. Tämä oli yllättävä uutinen. Luulin, että saan viettää yhdessä lapsen kanssa laatuaikaa. Yhteiskunnan mielestä onkin lapsen etu, että teen töitä ja en vietä lapsen kanssa yhteistä aikaa. Tämä sen vuoksi, että minulla ei ole varaa pitää palkatonta vapaata.
Kommentit (6)
No miksi saisit rahaa jos et asu lapsen kanssa? Äitihän sitä lasta hoitaa. Miksi teit lapsen jos ette edes elä suhteessa lapsen äidin kanssa? Miten edes ajattelit asian hoitaa? Olet isyysvapaalla ja käyt katsomassa lasta pari kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että et halua olla osa lapsen elämää vapaapäivinäsi vaan haluat rahaa vastineeksi.
Niin onko se tasa-arvoa, että teen mielummin töitä kuin jätän vuokrat maksamatta? Kuinka pitkään sinä hoitaisit lasta kotona saamatta mistään rahaa? Miksi muuten miehiä kohdellaan näin, mutta ei naisia?
Todellakaan monessa maassa ei makseta mitään siitä että hoitaa lasta kotona.
No miksi saisit rahaa jos et asu lapsen kanssa? Äitihän sitä lasta hoitaa. Miksi teit lapsen jos ette edes elä suhteessa lapsen äidin kanssa? Miten edes ajattelit asian hoitaa? Olet isyysvapaalla ja käyt katsomassa lasta pari kertaa?
Haloo! Minulla olisi ollut isyysvapaalla tietenkin tarkoitus hoitaa lasta omassa kodissani. Miksi syytät minua jostain suhdeasioista, joista sinulla ei ole hajuakaan? Uskomatonta juttua tällä palstalla, josta isä yrittää hakea vinkkejä lastenhoitoon ja siihen liittyviin asioihin. Ap
Etkö voi saada isyysrahaa, sitten kun äiti on palannut töihin?
Harmi, että et halua olla osa lapsen elämää vapaapäivinäsi vaan haluat rahaa vastineeksi.