Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi sietää Jenni Vartiaisen uutta

Mielipide
21.02.2017 |

Turvasana kappaletta. En tosin ole tykännyt muustakaan Vartiaisen musasta nty enkä aiemmin. Oliko tämä kyseinen uutuus tarkoituksella julkaistu Fifty Shades of Darker ensi-illan kanssa samoihin aikoihin? Jotenkin noloa ja entistäkin masentavampaa toisen suosiolla ratsastusta siinä tapauksessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Jennin musiikista yleensä mutta tää uusin on ihan hirveä

Vierailija
2/7 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään Jennin musiikista yleensä mutta tää uusin on ihan hirveä

Näin minäkin ajattelen. En usko että mitään tekemistä tuon elokuvan kanssa, mutta Sanniahan tässä nyt matkitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykännyt Jennistä tähän saakka, koska on ollut piristävä aikuinen nainen jonka teksteissä oli jotain ituakin. Turvasana on mielestäni aivan täysi rimanalitus, siihen pystyisi kuka tahansa pieni laululintunen eikä biisi itsessään ole kummoinen. Ei näin, Jenni... samalla värjännyt myös hiuksensa massatyyliin sopivaksi blondiksi. Tumma oli ihana ja klassinen! Tällä toki ei ole mitään tekemistä Jennin musiikin kanssa.

Vierailija
4/7 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Jenni halusi täysin muuttaa imagonsa, voi kun olisi tehnyt sen vieläpä parempaan suuntaan. Ei kaikkien tarvitse olla trendimassaa, laulaa pikkutuhmia ja yrittää kalastella lisää huomiota. Toisille se tulee taidokkaiden biisien myötä ihan ilman itsensä myymistä show-bisnekselle.

Vierailija
5/7 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tuli Jennin uudesta tyylistä mieleen, että onkohan se kattonu keikkatauolla liikaa Kardashianeita. Hiuksista ja chokereiden käytöstä näin päättelin.

Vierailija
6/7 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn läpätilää. Vtun hiekkapilllut, jättäkään jo vihdoin Jenni rauhaan. Älkää katselko, älkää kuunnelko, älkää kommentoiko älkääkä tauotta jatkuvasti valittako kaikesta mitä yksi arstisti tekee. Aika moni tykkää ja sille ette voi mitään!

Vierailija
7/7 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio sammuu aina ku tämä kammotus tulee. Ihmeellistä muka seksikästä hönkäilyä ja voihkimista. Ärsyttävää.

No en kyllä muutenkaan ole mikään suuri fani, mutta tämä oli kyllä sellainen rimanalitus että... En pidä jennin hönkivästö laulutyylistä. Kuulstaa siltä että yrittää liikaa olla mystinen ja seksikäs.