Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä menee aikaa aamuisin meikkaamiseen ja perushygienian hoitoon?

Vierailija
21.02.2017 |

Itsellä menee noin 20min kaikkine hiusten ja hampaidenharjauksineen ja meikkauksineen. Hiukset pesen edellisenä iltana koska luonnonkiharat.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5min, hampaiden harjaus, dödö ja aamupissa.

Meikki on pelkkä huulikiilto, ei tarvitse maalata, ehtii hyvin hississä.

Vierailija
2/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 5min

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamukusella, harvemmin siinä minuuttia kauemmin tuhraantuu.

M

Vierailija
4/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10min

Vierailija
5/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette niin nopeita? :D Mulla menee pelkkä 5min että silmät aukee ja saa tarkennettua näön peilin eessä. Luulin olevani nopea kun menee "vain" 20min. Enkä edes meikkaa kuin kulmat ja silmät!

Ap

Vierailija
6/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5min. Kasvovesi, hammaspesu, hiukset ponnarille ja menoksi.

Vierailija
7/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hampaat ja kasvot, laitan piilarit ja rasvaan naaman. reilu 5 min? en meikkaa ja hiuksetkin ovat sellaiset ettei niitä tarvitse laittaa.

Vierailija
8/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olette niin nopeita? :D Mulla menee pelkkä 5min että silmät aukee ja saa tarkennettua näön peilin eessä. Luulin olevani nopea kun menee "vain" 20min. Enkä edes meikkaa kuin kulmat ja silmät!

Ap

Kysyit, kauanko menee meikkaamiseen ja hygieniaan. Herääminen ei liity kumpaakaan. Itse heräilen sängynlaidalla noin 10min ja sitten aloitan aamutoimet. Hygienian osuus on noin 5min kokonaisuudesta. Meikkiä en käytä.

Vierailija
9/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5min: kainalopesu+dödö ja hammaspesu. Hiukset harjaan hampaita pessessä. Meikkiä en laita.

Vierailija
10/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5min: kainalopesu+dödö ja hammaspesu. Hiukset harjaan hampaita pessessä. Meikkiä en laita.

Miten voi harjata hampaita JA hiuksia samaan aikaan??! Sen haluaisin nähdä!

Vierailija
11/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perfektionisti täällä hei! Pelkkien kulmakarvojen laittamiseen/tekemiseen menee helposti pari tuntia. Eli menee ainakin kolme tuntia, että naama alkaa näyttää siedettävältä. Plastiikkakirurgille varmaan tarvitsis mennä.

Vierailija
12/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tunti (oon lukiossa) käyn suihkussa joka aamu ja koska luonnonkiharat niin hiuksien selvittelemiseen menee oma aikansa ja yleensä pesen hiukset aamuisin. Sitte meikkaamiseen joku 25min varmaan.

Vierailija
13/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin tunti (oon lukiossa) käyn suihkussa joka aamu ja koska luonnonkiharat niin hiuksien selvittelemiseen menee oma aikansa ja yleensä pesen hiukset aamuisin. Sitte meikkaamiseen joku 25min varmaan.

Ja ei, en käytä mitenkään hirveesti meikkiä

Vierailija
14/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lue aloituksesi...

Alle 10 min menee kahviin ja pesuihin. 

Vierailija
15/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysyit, kauanko menee meikkaamiseen ja hygieniaan. Herääminen ei liity kumpaakaan. Itse heräilen sängynlaidalla noin 10min ja sitten aloitan aamutoimet. Hygienian osuus on noin 5min kokonaisuudesta. Meikkiä en käytä.

Tarkoitin että 5min on häviävän pieni aika kun pelkkään hampaiden harjaamiseen kuluu väh 2min (suositus). Puhumattakaan jos käy kakalla! Itse taas nousen ylös heti kun kello soi.

Vierailija
16/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perfektionisti täällä hei! Pelkkien kulmakarvojen laittamiseen/tekemiseen menee helposti pari tuntia. Eli menee ainakin kolme tuntia, että naama alkaa näyttää siedettävältä. Plastiikkakirurgille varmaan tarvitsis mennä.

Et taida tehdä aamuvuoroja, jos olet töissä?

Vierailija
17/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi harjata hampaita JA hiuksia samaan aikaan??! Sen haluaisin nähdä!

Vasemmassa kädessä sähköhammasharja ja oikeassa hiusharja. Ei ole mitään  amerikantiedettä, kun on kaksi tervettä kättä.

Vierailija
18/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestopigmentointi korvaa meikkaamisen, n 5min menee.

Vierailija
19/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Aikaisin joudut nousemaan ylös jos menet aamulla töihin. Olet varmasti kaunis vähemmälläkin työllä :)

Ap

Vierailija
20/49 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ehkä 20 min.

Naaman huuhtominen vedellä, kosteusvoide, silmänympärysvoide, mekkivoide, peitevoide, ripsari, kulmakynä, huulijuttu... 

Deodorantti.

Ehkä hiuksille teen jotain.

En käy suihkussa aamulla ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä