Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele nukahtamislääkettä?

Vierailija
20.02.2017 |

Käytän mirtazapiinia, mutta olen kyllästynyt valtavaan ruokahaluun ja makeannälkään, jota se aiheuttaa. Kokeillut olen myös zopiclonea (imovane), mutta se ei nukuta, ja melatoniinia, joka aiheuttaa migreenin kaltaisia oireita.

Mitä muuta olisi?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsolpideemi. Itse käytän Somnoria, muitakin vaihtoehtoja löytyy.

Vierailija
2/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atarax. Antihistamiini, mut nykyisin ei siinä käytössä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ketipinor 25mg, ahdistukseen alunperin määrätty mutta toimii lähinnä unilääkkeenä, hyvin nukuttaa vaikka on pieni annos. Käyttänyt monta vuotta samalla annoksella ja hyvin nukuttaa vieläkin.

Vierailija
4/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor tuo kyllä unen mutta seuraavana päivänä on aivan koomassa.

Vierailija
5/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilääkeriippuvuudesta pois kamppailevana en suosittele kyllä yhtikäs mitään. Parhaillaan olen vähentämässä ja mitään helppoa tämä ei ole.

Vierailija
6/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniineissa (kuten myös muissakin eri lääkkeiden rinnakkaisvalmisteissa) on eroja. Jollakin ei YA:n 3 mg (reseptillä) auta mitään, kun taas orionin 1 mg x3 auttaa helposti. Jne.

Vierailija
7/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syanidi

Vierailija
8/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toimi Mirtazapin pelkästään, mutta Mirtazapin + Rivatril on toiminut jo vuosia loistavasti.

Muita kokeiltuja:

- Melatoniini: Ei nukuta yöllä, mutta voimakas päiväväsymys koko päivän

- Zopikloni-pohjaiset nukahtamislääkkeet kuten Zopinox: Joo, nukahdan, mutta herään jo tunnin kuluttua enkä saa nukuttua ellen ota uutta nukahtamislääkettä

- Ketipinor: Aivan kammottava lääke: zombiemainen epätodellinen olo päivisin, ei mitään tunteita, ja valtavat fyysiset sivuvaikutukset kuten lihaskivut ja -nykäykset, pakkoliikkeet jne. Lääkäri totesikin oireistani kuultuani että olen herkkä neurolepteille eikä niitä voi siis minulle enää määrätä.

- Valeriana + muutama keskikalja: Toimii, mutta maksa ei tykkää jatkuvasta kaljalääkinnästä.

Vierailija
9/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsolpideemi saa myös täältä äänen. Tätä myydään useamman nimen alla(stella, somnor, jne...). Ei samanlaisia vaikutuksia ruokahaluun kuin mirtazapiinilla. Nopeavaikutteinen.

Vierailija
10/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän mirtazapiinia, mutta olen kyllästynyt valtavaan ruokahaluun ja makeannälkään, jota se aiheuttaa. Kokeillut olen myös zopiclonea (imovane), mutta se ei nukuta, ja melatoniinia, joka aiheuttaa migreenin kaltaisia oireita.

Mitä muuta olisi?

Eihän mirtazapin väsytä! Itse olen syönyt sitä pienen pienestä palasesta alkaen ja ei ole kokenut mitään väsyttävää vaikutusta! Tai Ketipinorista mitä monet väittää väsyttävän.

Itsellä on Opamox 50mg ja tenox 40mg sillä saan nukuttua sen 6 tuntia. Näin on mennyt 3 vuotta.

Vierailija
11/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melatoniineissa (kuten myös muissakin eri lääkkeiden rinnakkaisvalmisteissa) on eroja. Jollakin ei YA:n 3 mg (reseptillä) auta mitään, kun taas orionin 1 mg x3 auttaa helposti. Jne.

Orionin melatoniini 1 mg kyllä nukutti, mutta hormonivaikutukset epäilyttävät ja tosiaan sain pahoinvointia siitä.

ap.

Vierailija
12/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei toimi Mirtazapin pelkästään, mutta Mirtazapin + Rivatril on toiminut jo vuosia loistavasti.

Muita kokeiltuja:

- Melatoniini: Ei nukuta yöllä, mutta voimakas päiväväsymys koko päivän

- Zopikloni-pohjaiset nukahtamislääkkeet kuten Zopinox: Joo, nukahdan, mutta herään jo tunnin kuluttua enkä saa nukuttua ellen ota uutta nukahtamislääkettä

- Ketipinor: Aivan kammottava lääke: zombiemainen epätodellinen olo päivisin, ei mitään tunteita, ja valtavat fyysiset sivuvaikutukset kuten lihaskivut ja -nykäykset, pakkoliikkeet jne. Lääkäri totesikin oireistani kuultuani että olen herkkä neurolepteille eikä niitä voi siis minulle enää määrätä.

- Valeriana + muutama keskikalja: Toimii, mutta maksa ei tykkää jatkuvasta kaljalääkinnästä.

:D  Anteeksi. Miksi ihmeessä?

Otat vaan ne keskipöhnät eikä mitään muuta.

Vierailija
13/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stilnoct on ainoa joka mulla toimii, ei noi Stellat sun muut vaikuta juuri mitenkään.

Vierailija
14/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta olisi?

Eihän mirtazapin väsytä! Itse olen syönyt sitä pienen pienestä palasesta alkaen ja ei ole kokenut mitään väsyttävää vaikutusta! Tai Ketipinorista mitä monet väittää väsyttävän.

Itsellä on Opamox 50mg ja tenox 40mg sillä saan nukuttua sen 6 tuntia. Näin on mennyt 3 vuotta.

Kai se on sitten yksilöllistä, minua kyllä väsyttää jos menee oikeaan aikaan nukkumaan. Imovane väsytti vain yhdessä mirtan kanssa, mutta ei muuten. :)

ap.

Vierailija
15/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stilnoct. Tenox on turhan tujua kamaa useimmille, saati sitten jonkin bentson kanssa.

Vierailija
16/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta olisi?

Kyllä Mirtazapin väsyttää, sitten seuraavana aamuna kun pitäisi päästä sängystä ylös. Ei ikinä enää...

Vierailija
17/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta olisi?

Osta pj -teltta, vähennät elektroonisten härpäkkeiden räpläämisen puoleen. Kyllä se siitä lähtee.

Vierailija
18/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinorilla varma uni. Aamulla olet kyllä koomassa.

Vierailija
19/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nro 8 lisää vielä yhden horror-lääkekokeilun: vanhan ajan trisyklinen masennuslääke Surmontil. En edes tiennyt mitä mulle oli määrätty, luulin että perus nukahtamislääkettä. Mutta olo oli niin outo kaikin puolin että oli pakko lukea tuoteseloste ja katsoa mitä moskaa se on. Paljastui trisykliseksi masennuslääkkeeksi. Sivuvaikutuksena sain pelottavia kouristuksia ja sekavuutta, niin että saatoin kesken matkan töistä kotiin tutulla reitillä yhtäkkiä pelästyä, että apua, en tunne seutua yhtään, olen eksynyt ja olin ihan paniikissa siinä. Laitoinkin Surmontil-purkkiin aika äkkiä pääkallotarran myrkyn merkiksi enkä koskaan enää ottanut koko pillereitä.

Vierailija
20/53 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenox. Nukahtaa varmasti eikä tule koomaa seuraavaksi päiväksi. Mutta jatkuvastihan tuota ei voi käyttää, se koukuttaa ja toleranssi nousee. Silti mielestäni paras tilapäisiin nukahtamisongelmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi