Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon kuolevani syöpään

Vierailija
20.02.2017 |

Tiedän olevani toivomusteni kanssa korkeasti abnormaali, mutta enpä itselleni mitään mahda. Toivon siis saavani syövän, joka todetaan liian myöhään. Haluan riutua sairaalassa, tuntea kipuja, kokea hiljalleen riutumisen pois ja nauttia joka hetkestä. Toivon, että hoitohenkilöstö iloitsee lähestyvästä kuolemastani ja että läheiseni kerääntyvät sairasvuoteeni ympärille ilkkumaan. Vielä ennen pois nukkumista haluaisin nostaa käteni tervehdykseen ja loihtia kasvoilleni oikein irvokkaan irvistyksen.

Kuoleman hetkellä toivon läheisteni puhkeavan valtaisaan riemuun, josta ei ole tulla loppua. Haluan heidän riemuitsevan niin, että hoitohenkilöstö joutuu kehottamaan läheisiä poistumaan paikalta, vaikka henkilökunta itsekin on innoissaan; siihen kuuluvat vain osaavat kätkeä riemunsa ja naureskelevat vasta kotonaan pohtien sitä, kuinka hauskaa oli seurata viimeisiä hetkiäni.

Voivatko tällaiset toivomukset ja/tai fantasiat sopia jonkin psykiatrisen häiriön taudinkuvaan? Muut pitävät minua hulluna, mutta voin vakuuttaa, että todellisuudentajuni on säilynyt. Kuulemma tällaisia ajatuksia kuitenkin voisi liittyä masennukseen yhtä hyvin kuin pakko-oireiseen häiriöön. Itseänikin jollain tasolla vaivaavat nämä erismerkilliset ajatukset, joten voisin ottaa niihin apua vastaan, jos joku sellaista tarjoaisi. Tosin kaikki vain pilkkaavat minua ja naureskelevat ainakin selän takana, joten voi olla, että minun halutaan pysyvänkin psykiatrisesti sairaana. Ainakin sairaudentuntoni on täällä vielä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas olet. Lähde mielenterveyspäivystykseen.

Vierailija
2/4 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on samantapaisia toiveita. Tosin en noin tarkkaan ole miettinyt miten haluaisin kuolla. Olen vaan aivan kyllästynyt tähän elämään, tuntuu että olen nähnyt jo sen verran tätä kuin kiinnostaa nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajatukset on vaan ajatuksia.

Vierailija
4/4 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kiva kuolla. Itse haluan kyllä äkkikuoleman. Elämä ei ole lahja vaan rangaistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän