Mitä mieltä nimestä..
Tytölle: Melissa,Shannon tai Alison?
Pojalle: Oscar,Asla tai Aatos?
Ei ole suomalainen sukunimi
Mitä toisia nimiä?? Mielipiteitä??
Kommentit (26)
Melissa Elenora
Shannon Anna Viola
Alison Lauren
Oscar Onni Elias
Asla Mikael
Aatos Vertti Viljami
Shannon nyt ainakin kuulostaa Suomessa oudolta, ei-suomalaisesta sukunimestä huolimatta. Miten se äännetään, suomalaisittain vai amerikkalaisittain?
Melissa sopii parhaiten suomalaiseen suuhun ja on noista nimistä kaunein. Pojalle nimeksi Aatos Oscar tai Oscar Aatos.
Pian nimet on kivoja, tytön nimistä kannatan Alisonia
Vierailija kirjoitti:
Shannon nyt ainakin kuulostaa Suomessa oudolta, ei-suomalaisesta sukunimestä huolimatta. Miten se äännetään, suomalaisittain vai amerikkalaisittain?
Ihan amerikkalaisittain.
Ap
Alison on ihana nimi,mutta ei välttämättä sovi Suomeen.
Miten toi Aatos on tonne eksynyt? Sehän on niin perisuomalainen kuin olla voi.
Ihanat nimet pojalle olette keksineet,laittaisin Oscarin tilalle kuitenkin Oskar tai Oskari.
Miettikää vielä noita tytön nimiä...
Saisko jotain vinkkiä sukunimestä, niin osais vähän paremmin ehdottaa sopivaa nimeä? Ruotsinkielinen? Englanninkielinen? Persialainen? Afrikkalainen?
Vierailija kirjoitti:
Saisko jotain vinkkiä sukunimestä, niin osais vähän paremmin ehdottaa sopivaa nimeä? Ruotsinkielinen? Englanninkielinen? Persialainen? Afrikkalainen?
Englantilainen, Ziegler
Vierailija kirjoitti:
Ihanat nimet pojalle olette keksineet,laittaisin Oscarin tilalle kuitenkin Oskar tai Oskari.
Miettikää vielä noita tytön nimiä...
Ei todellakaan mitään Oskaria , hirvee nimen pilaaminen tuo nimien suomalaistaminen . Oscar/ Oskar on hyvä! :) Sitäpaitsi jos sukunimi ei ole suomalainen niin C:llä on ok
Alison tai Melissa tytölle, ja Oscar pojalle. Shannon on vähän vaikee Suomessa ja joku Aatos Ziegler on vähän hassu.
Minusta Oscar tai Alison.
Melissa Ziegler menee jo vähän Tanssin super äitien puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Oscar tai Alison.
Melissa Ziegler menee jo vähän Tanssin super äitien puolelle.
Minä olen samaa mieltä. Tosin kaunis kokonaisuus kyllä tulisi.
Melissa olisi ihana ( Se on mun serkkuni lapsen nimi)
Oscar, kerran kun sukunimi on Ziegler. Asla Ziegler tai Aatos Ziegler kuulostaa vähän oudolta.
Melissa ja Aatos on noista parhaita