Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeneemmat HOI! Tinder keskusteluista

Vierailija
20.02.2017 |

Kun juttelette tinderissä ja juttu luistaa, siirrytte esim whats appiin. Sovitte näkevänne joku päivä. Miten yhteydenpitonne jatkuu? Onko miehet huonoja ottamaan yhteyttä ja jatkamaan tutustumista? Tuntuu että se olen aina minä joka ottaa yhteyttä ja kysyy kuulumisia yms... miehet kyllä vastaa ja sitten juttelevat mutta itse eivät oma-alotteisesti ota yhteyttä. Kertooko se siitä ettei heitä oikeesti kiinnosta vai siitä ettei ne tajua pitää yhteyttä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään kokemusta moisesta?

Vierailija
2/19 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat tosi väsyneitä Tinderin käyttäjiä. Ainoat järjelliset miehet ovat niitä, jotka lyhyehkön (mutta vaivattoman ja kohteliaan) viestinvaihdon jälkeen antavat oman puhelinnumeronsa tai pyytävät numeroa soittaakseen itse.

Kaikki muut ovat minun makuuni jotakin päämäärättömiä lussukoita ja/tai irtoseksin perässä.

Onneksi nämä lusmut poistaa hyvin nopeasti. Onneksi ihan muuta kautta löytyi helvetin hyvää seksiä sekä hauskannäköinen ja fiksu mies samassa paketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siis siitä, että joko ei kiinnosta tarpeeksi tai kaveri on muuten vain munaton. Jälkimmäisiä on ihan hirveästi, ei kannata nähdä vaivaa jos etsii miestä.

Vierailija
4/19 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän antoi numeronsa mutta viestiä ei ole tullut eikä kyllä puheluakaan. Yhden päivän viestiteltiin ja sitten ei mitään. Miten kauan kannattaa odotella ennen kuin itse otan yhteyttä?

Vierailija
5/19 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tavannut sieltä ketään joka ei olisi ollut aktiivinen ja oma-aloitteinen. En ole myöskään koskaan ehdottanut tapaamista itse. Mutta olen aina vastaillut ja keskustellut aktiivisesti ja suostunut nopeasti tapaamiseen.

Takana kymmeniä ensitreffejä.

Vierailija
6/19 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderistä haetaan vain pillua. joten sovit vana tapaamisen jomman kumman luo ja homma on siinä.

Vierailija
7/19 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tinderistä haetaan vain pillua. joten sovit vana tapaamisen jomman kumman luo ja homma on siinä.

Jos sinä haet Tinderistä pillua, se ei tarkoita kaikkien sitä hakevan.

Yksi parhaista kanavista treffata hauskannäköisiä ihmisiä.

Minusta irtosuhteita jatkuvasti etsivä aikuinen ihminen on jotenkin säälittävä mutta jokainen saa ajatella asiasta haluamallaan tavalla.

Vierailija
8/19 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentointisi sävy saa sinut kuulostamaan looserilta, joka ei pillua hakemallakaan löydä.

Vierailija
9/19 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö viestiä laittaa joka päivä vai ootella monta päivää että mies ottais yhteyttä?

Vierailija
10/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kiinnostunut jos odotella täytyy.

Vierailija
11/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

En ole ikinä tavannut sieltä ketään joka ei olisi ollut aktiivinen ja oma-aloitteinen. En ole myöskään koskaan ehdottanut tapaamista itse. Mutta olen aina vastaillut ja keskustellut aktiivisesti ja suostunut nopeasti tapaamiseen.

Takana kymmeniä ensitreffejä.

Kumma kun sua ei jakseta pidempään katella. Aina vaan ensitreffejä. Taidat olla aikamoinen hempukka :)

Vierailija
12/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä miehet hakevat pesää, naiset unelmien miljonääriastronauttimiesmalliprinssiä jonka kanssa kirjotella Harlekiinikirjojen imelyyksiä viikkotolkulla.

Naiset jaksavat aina väittää, että kyllä sieltä puolisoita löytyy, ja kuvittelevat tietävänsä miesten asiat ja ajatukset miehiä itseään paremmin. Mikä ei tosin ole yhdellekään miehelle yllätys.

Vierailija
13/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo sovittu päivä milloin nähdään niin sitten pidän radiohiljaisuuden treffeihin asti, jätän puheenaiheet siihen tilanteeseen kun ollaan kasvokkain.

Vierailija
14/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä miehet hakevat pesää, naiset unelmien miljonääriastronauttimiesmalliprinssiä jonka kanssa kirjotella Harlekiinikirjojen imelyyksiä viikkotolkulla.

Naiset jaksavat aina väittää, että kyllä sieltä puolisoita löytyy, ja kuvittelevat tietävänsä miesten asiat ja ajatukset miehiä itseään paremmin. Mikä ei tosin ole yhdellekään miehelle yllätys.

Kannattaa jättää noi lassukpoiden kommentit omaan arvoonsa.

Kavereistani 3 on löytänyt sieltä ihan seurustelusuhteen ja kaikki olleet jo yli vuoden yhdessä. Elä yleistä.

Vierailija
15/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä haet Tinderistä pillua, se ei tarkoita kaikkien sitä hakevan.

Yksi parhaista kanavista treffata hauskannäköisiä ihmisiä.

Minusta irtosuhteita jatkuvasti etsivä aikuinen ihminen on jotenkin säälittävä mutta jokainen saa ajatella asiasta haluamallaan tavalla.

Toiset kaipaavat suhdetta ja toiset taas kevyttä irtokivaa. Monesti irtokiva johtaa lopulta suhteeseen. Mitä vikaa siinä on? Kai sitä nyt saa ihminen itse päättää, mitä elämäänsä kaipaa. Ongelma on vain siinä, että ei aina tiedä että kumpaa mallia se vastapuoli on. Se pitäisi tehdä selväksi.

Vierailija
16/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sovittu että lauantaina voitaisiin nähdä. Aikaa eikä paikkaa olla vielä sovittu. Pidänkö nyt siis lauantaihin saakka hiljaisuutta?

Vierailija
17/19 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan sovittu että lauantaina voitaisiin nähdä. Aikaa eikä paikkaa olla vielä sovittu. Pidänkö nyt siis lauantaihin saakka hiljaisuutta?

Sovitte tietty tarkan ajan ja paikan ensin ja sitten ei tarvii enää jutella. Jos tapaamisaikaan on pitkä aika niin sitten voi vielä tapaamispäivänä laittaa varmistusviestin että nähdäänhän sitten tänään klo x.

Vierailija
18/19 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Eilen ei kirjoiteltu mitään eikä tänäänkään, ainakaan vielä. Tuntuu että tuskinpa me edes nähdään. Jos olisi kiinnostunut niin ehkä laittaisi viestiä jossakin välissä. Huoh :(

Vierailija
19/19 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset