Nainen : Minkä ikäisenä mies on seksikkäimmillään?
Nainen : Minkä ikäisenä mies on seksikkäimmillään?
Kommentit (20)
Noin kolmekymppisenä. Itse olen samanikäinen ja olisin varmaan nuorempana myös äänestänyt suunnilleen itseni ikäistä.
Vierailija kirjoitti:
Noin kolmekymppisenä. Itse olen samanikäinen ja olisin varmaan nuorempana myös äänestänyt suunnilleen itseni ikäistä.
Saattaa tää äänestystulos kertoa enemmän äänestäjien ikäjakaumasta kuin varsinaisesti miesten seksikkyydestä. Suurin osa äänestänee omaa ikäluokkaansa.
20-25-vuotiaina. Äänestin 25, koska en kehdannut valita yli 10 vuotta omaa ikääni nuorempaa.
Äänestin 20, ja tätä mieltä olen ollut kakskymppisestä lähtien. Nyt ikää viiskyt ja yhä samaa mieltä. En sitten muuten ole mikään puuma enkä tahdo ollakaan, vaan samanikäisen ukkelini kanssa olen ja muistelen menneitä!
Minä oon kohta 35, ja en todellakaan oo parhaimmillani. 30+ alko hiukset harventua ja maha kasvaa. Joskus 20v olin parhaimmillani.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon kohta 35, ja en todellakaan oo parhaimmillani. 30+ alko hiukset harventua ja maha kasvaa. Joskus 20v olin parhaimmillani.
Kerrankin vanha mies joka on rehellinen itselleen. :)
Vastasin 40, olen 29. Oon aina tykännyt vanhemmista, sitten kun ite oon 40 niin siirryn niihin kaksvitosiin :D
Vastasin 35. Itse 34 mutta olisin vastannut näin myös parikymppisenä. 30-40v miehet on vaan niin parhaimmillaan, tykkään siitä että niistä on tullut miehiä: karvoja, mahaa ja isot kädet.
Äänestin 30, mutta sanoisin ehkäpä 25-35
N23
Kolmekymppisenä yleensä, mutta on sitä tapauskohtaisi eroja. Tätä mieltä olen ollut n. 20 v, sitä ennen ajattelin, että alle 30-v. N46
Äänestin 35