Onko tatuoidut miehet/naiset hyvännäkösiä
Itselläni ei ainakaan ole merkitystä onko jollai vai ei. Saa muuten myös vastata jos jotakuta jopa ällöttää tatuoidut
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni ystävissä selkeä ero: amiksen käyneet ottavat tatuointeja ja lävistyksiä jatkuvasti, yliopisto-opiskelijoilla korkeintaan pieni tatuointi ja hillityt lävistykset. Luokkaero?
Kyllä, koska tatuointi merkitsee sitoutumista koska se on ikuinen (ainakin jossei ole rahaa poistattaa) ja ammattikoulussa ollaan jo tehty yksi iso päätös siitä miksi on tulossa isona, toisin kuin lukiossa lusmuillaan vailla päämäärää. Joten luokkaeron totean niin että ammattikoululauset ovat itsevarmempia ja määrätietoisempia kuin pehmoset lukiolaiset.
Eipä ole vielä tullut sellasta tatuointia vastaan, joka olis näyttänyt hyvältä.
tatskat on hirveitä, varsinkin kaulassa ja naamassa! Tampereella näkee aivan uskomattomia virityksiä kuten jotain siipiä selässä ja Marilyn Mansonin kasvoja yms. kauheeta.
Periaatteessa ei väliä, mutta en ole eläissäni nähnyt yhtään hyvännäköistä tatuointia. En myöskään tykkää siitä tyylistä, josta väkisinkin tulee vähän tuhruinen kuva ihmisestä, tahtomattani. Nykyään tatuointeja on lähes jokaisella, joten senkin takia tykkään tatuoimattomista enemmän. Mutta ei se koskaan ihmista pahenna tai paranna, vaan kokonaisuus ratkaisee.
wt
Tulee mieleen vankila, työtön, asuu vuokra-asunnossa
En alkaisi seurustelemaan tatuoidun naisen kanssa.
Itselläni on tatuointeja ja myös miehelläni, minulla on vain enemmän. Tatuoinnit on ihan yhtä kiva tapa ilmaista ja koristella itseään niinkuin hiusten värjäys tai laitto, korujen käyttäminen, kyykyillä takapuolen kasvattaminen, laihdutus itsevarmuutta kohottamaan, tietyn vaatetyylin mukainen pukeutuminen, pukeutuminen ylipäätään, meikkaaminen, kynsien lakkaaminen, kehonrakennus, värillisten piilolinssien käyttäminen tai tietyn hiusmallin leikkauttaminen. Onhan noita. Itse odotan sitä että tatuoinnit haalenee ikäni myötä ja minusta tulee rautamummo (:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni ystävissä selkeä ero: amiksen käyneet ottavat tatuointeja ja lävistyksiä jatkuvasti, yliopisto-opiskelijoilla korkeintaan pieni tatuointi ja hillityt lävistykset. Luokkaero?
Mä oon yliopistolla töissä ja mun työkavereista vain parilla EI ole tatuointia. Yhdellä on varmaan jotain parikymmentä tatuointia, toisella on molempien käsien täyttöprojekti vielä vähän kesken. Paras ystäväni on opiskellut yliopistossa ja tehnyt aika vaativia esimiesduuneja valmistumisen jälkeen ja hänellä on 20+ tatuointia. Että se siitä teoriasta.
Amiksestahan te ruokalan työntekijät olette valmistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yliopistolla töissä ja mun työkavereista vain parilla EI ole tatuointia. Yhdellä on varmaan jotain parikymmentä tatuointia, toisella on molempien käsien täyttöprojekti vielä vähän kesken. Paras ystäväni on opiskellut yliopistossa ja tehnyt aika vaativia esimiesduuneja valmistumisen jälkeen ja hänellä on 20+ tatuointia. Että se siitä teoriasta.
No tsekkaapa vanhempaa ikäpolvea: niitä tatuointeja löytyy viisikymppisiltä lähinnä keittiöstä ja siivouspuolelta, professorikunnalla aika harvinaisia. Ja jos olet yliopistolla töissä ja tilastotiedettä olet jo opiskellut varmaan osaat keskiarvot ja hajonnat: sama otos amiksesta samanikäisiä ihmisiä, kummilla enemmän ja suurempia tatuointeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tsekkaapa vanhempaa ikäpolvea: niitä tatuointeja löytyy viisikymppisiltä lähinnä keittiöstä ja siivouspuolelta, professorikunnalla aika harvinaisia. Ja jos olet yliopistolla töissä ja tilastotiedettä olet jo opiskellut varmaan osaat keskiarvot ja hajonnat: sama otos amiksesta samanikäisiä ihmisiä, kummilla enemmän ja suurempia tatuointeja?
Tyrmäsin yhden teorian samalla logiikalla kuin se oli muodostettu. En väittänyt tehneeni tilastollisesti pätevää tutkimusta, mutta ei väittänyt edellinenkään. Kvantimenetelmien perusteet on hallussa, kiitos vaan. ;) En tiedä, onko tatuointien yleisyyttä peilattu koulutukseen, tuloihin tai muihin sosioekonomisiin muuttujiin. Sellainen tutkimus olisi kiinnostava.
Keittiöhenkilöstön tatuoinneista en tiedä, ja oma työyhteisöni koostuu opetus- ja tutkimushenkilökunnasta.
Ja loppuun disclaimerina, että pidän hienoista, taitavasti tehdyistä tatuoinneista. Niitä on vaan aika vähän, ja suurin osa minunkin silmiini somessa ja internetin ihmemaailmassa osuneista on rumia.
Aika moni nainen ainakin Tinderissä kertoo kuvauksessa pitävänsä tatuoinneista.
Minusta tatuoinnit on pääosin vähän tyhmemmän ja pinnallisemman väestönosan juttu. Aika hyvin tuo stereotypia tuntuu pitävän paikkansa kun katselee kenellä tatuointeja on.
Mielestäni tatuoinnit poikkeuksetta rumentaa, vaikka ne toki itsessään voivat olla hienoja taideteoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyrmäsin yhden teorian samalla logiikalla kuin se oli muodostettu. En väittänyt tehneeni tilastollisesti pätevää tutkimusta, mutta ei väittänyt edellinenkään. Kvantimenetelmien perusteet on hallussa, kiitos vaan. ;) En tiedä, onko tatuointien yleisyyttä peilattu koulutukseen, tuloihin tai muihin sosioekonomisiin muuttujiin. Sellainen tutkimus olisi kiinnostava.
Keittiöhenkilöstön tatuoinneista en tiedä, ja oma työyhteisöni koostuu opetus- ja tutkimushenkilökunnasta.
Ja loppuun disclaimerina, että pidän hienoista, taitavasti tehdyistä tatuoinneista. Niitä on vaan aika vähän, ja suurin osa minunkin silmiini somessa ja internetin ihmemaailmassa osuneista on rumia.
Mitä mielenkiintoista tuossa tutkimuksessa olisi? On aivan selvää, että tatutoinnit korreloivat varmasti älykkyysosamäärän kanssa ja todennäköisesti myös koulutustason kanssa.
Luetun ymmärtäminen? Puhuin tatuoinneista, jotka on otettu vuosikymmeniä sitten eli esim. 60-luvulla.
Sitä paitsi en tiedä yhtäkään, joka olisi ottanut tatuoinnin kännissä festareilla, vaikka tatuoimattomat ihmiset on mun ystäväpiirissä harvinaisuus. Elettyä elämää ne känniset festaritkin on :D.