Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni mukaan jos osaa soittaa Wonderwall:in saisi naisen kun naisen :D

Vierailija
20.02.2017 |

Vähän epäilen, kaippa se miehen pärstäkin ratkaisee aika paljon :D ei siinä, onhan se ihan mukava renkutus kuitenkin

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soitat sen kitaralla niin varmasti saat.

Vierailija
2/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 90-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vitut saa :D eihän nuo nuoremmat naiset edes kuuntele hyvää / laatu musiikkia enää

Vierailija
4/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vitut saa :D eihän nuo nuoremmat naiset edes kuuntele hyvää / laatu musiikkia enää

Sehän ei perustu musiikin hyvyyteen tai huonouteen, vaan tuo kappale vaikuttaa naisten aivoihin tietyllä tavalla. Tai suurimman osan, jonkin verran geenit vaikuttaa, kaikkiin ei tehoa yhtä hyvin.

Vierailija
5/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan soittaa sen ja muitakin biisejä enkä ole naista saanut. Ei ole mitenkään vaikea

Vierailija
6/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan soittaa sen ja muitakin biisejä enkä ole naista saanut. Ei ole mitenkään vaikea

Joo tuo minun ystävä saa kyllä naista sillä biisillä mutta omaakin kauniin lauluäänen ja on komeakin että nehän siinä ratkaisee eikä mikään kitaran renkuttaminen

Ap

Vierailija
7/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wonderwall on ehkä maailman kulunein biisi kitaraniekkojen repertuaarissa, en lähtis. Opettele pari muutakin, monet biisit menee sitä paitsi samoilla neljällä soinnulla.

Vierailija
8/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten saa naisia kun vaikka baarissa hyräilee/mölisee Moukarimiehen tunnusmusiikkia naisen korvaan: "TIT TI DII, DYKYDYKYDYKY, TIT TI DII... DII DI DII DI DII DI DII DI DIIIIII.... ÄBÄLÄ! TIT TI DII DYKYDYKYDYKY...."

Toimii aina.

Vierailija
9/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia voi kuunnella äänitteinä tai itse soittaa. Tai käydä keikoilla. En tarvitse siihen parisuhdetta. Valitsen miehen ihan toisilla perusteilla. Itse asiassa en edes tiedä millainen musiikinmaku nykyisellä fwb-miehellä on.

Vierailija
10/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle musiikin soitto ja kuuntelukin on aika turn off. Miehen tulee olla komea, fiksu, luotettava, koulutettu, hyvästä perheestä ja kunnianhimoinen. Ei saa juoda alkoholia eikä polttaa tupakkaa eikä lapsia tai aikaisempia suhteita.

Vierailija
11/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut musisointitaidoillaan brassailevia. Yhden ammattimuusikon kanssa joskus seurustelin pidempään ja minusta oli todella lapsellisen raivostuttava se tapa, jolla tämä totesi söpöllä kitaristilla riittäneen vientiä.

Ehkä yksi syy siihen, että jätin tämän.

Soittotaitoa ja musikaalisuutta vielä arvostan taitona siinä, missä kalastustietouttakin mutta pelkällä kitaranrämpytyksellä irtoaa lähinnä sääliä.

Vierailija
12/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komealla naamalla ja statuksella naisia saadaan. Ei kannata soittaa vain naisten toivossa :D

Vierailija
13/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon täysin. 

Tosin olen antanut Nothing else mattersillakin, joten olen jäävi arvostelemaan, mutta siinä oli lieventävinä seikkoina nuori ikä, lievä humalatila ja rakkaus vähän rähjääntyneisiin nuoriin miehiin.

Vierailija
14/14 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teininä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi