Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan ymmärtää, mitä ihanaa on Muita ihania -blogissa

Vierailija
20.02.2017 |

Te, joiden mielestä Muita ihania on ihana, niin kertokaa miksi. Miksi minä näen vain kevyttä ja turhan makeaa elämää? Miksi minä näen pintajulkisuutta, pikkusieluisuutta, eskapismia, yli varojen elämistä? Miksi minä näen vain meikkiä, en kasvoja? Olenko katkeroitunut vanha ämmä?!?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan häntä ja säälin kun ei tunnu ymmärtävän miten miesystävä ottaa vain parhaat palat yhteisestä ajasta ei ole mukana arjessa millään tavoin.Vain lomia,viikonloppuja ei mitään oikeaa sitoutumista.Tiina vain selittää miten kaikki on niin hyvin ja onnellista vaikka kaikki sen muut näkevät että on vain höpötystä.Ja jatkuva lapsuuden ja nuoruuden melkein päivittäinen jaaritus on jo vaivaanuttavaa.Mikä trauma hänellä on lapsuudesta....

Sen enempää bloggaajasta tietämättä voin kertoa, että olen parisuhteessa, jossa ihan yhdessä sovittuna deittaillaan, käydään treffeillä ja matkustellaan yhdessä, mutta ollaan myös sovittu, että kumpikin hoitaa oman arkensa ja lapsensa yksinään, ei siis sotketa suhteeseen lapsiarkea. Eikä olla -yhdessä sovitusti- muuttamassa yhteen ainakaan moneen vuoteen vielä. Silti ollaan sitoutuneita tähän suhteeseen, oltu jo kuusi vuotta. 

Niinpä. Siinähän molemmat saavat ne "parhaat palat" yhteisestä ajasta, eikä vain toinen.

Vierailija
42/43 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle valkeni vasta tänään, että Muita ihania Tiinan lapsi on Ilja Taalasmaa salkkareista. Tai siis ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hauska, James potkukelkkaa muistuttaa :)