Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

avokin vanhemmat ostelee arpoja

Vierailija
20.02.2017 |

Silmäni aukesivat viikonloppuna ihan uudella tavalla. Miehen vanhemmat ovat näennäisesti persaukisia, eli käyvät ihan ok palkkaisissa töissä mutta ei elämänhallintataitoja, ja nyt ne ostelee aivan sikana arpoja! ne on ennenkin ostanu niitä meille lahjaksi, mutta mies jäi nyt työttömäksi kuun alussa ja vanhemmat halusivat tukea lastaan rahallisesti... ostivat sitten 50€ edestä arpoja, kommenttina kuitenkin että jos saat ison voiton niin jaat sen veljesi kanssa...

Käytiin niillä kylässä viikonloppuna ja keittiössä oli iso nippu, varmaan siis sentin pari paksu nivaska raaputettuja arpoja ja miehen äiti sanoi että nyt kun molemmat lapset on työttöminä joutuu ostamaan arpoja tuplasti enemmän että jos osuisikin voitto kohdalle... Ilmeisesti näillä menee nyt joku satasesta pariin sataseen kuussa rahaa arpoihin???
minne pitäis ilmottaa ja miten menetellä, mun mies on ihan hoo moilasena kun ei ihan tajua tilannetta ja mun mielestä näyttää huolestuttavalta. Molemmat vanhemmat käyvät siis töissä mutta niillä on surkeat elämänhallintataidot ja kaikki mitä tulee meneekin, ja eivät ole koskaan säästäneet yhtään tai mihinkään, kaikki ostetaan osarilla tai pikavipeillä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna niille peluurin numero

Vierailija
2/10 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ainakaan osta niille arpoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin minne pitäisi ilmoittaa?

Vierailija
4/10 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä ilmoittaisit jonnekin? Että "appivanhemmat ostelee arpoja, tehkää jotain"...?

Vierailija
5/10 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-appivanhemmat ostelivat arpoja ihan hulluina. Jouluisin ostivat itselleen lahjaksi koko nipun, siis sellaisen avaamattoman arpanipun joltain kioskilta. En tiedä kuinka hirveän paljon niitä siinä oli, mutta paljon. Ikinä ei kummoisia voittoja tullut.

Vierailija
6/10 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tollanen fiksulta kuullosta. Mutta se ei silti ole sun asias!!!

Vierailija
7/10 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kauhea asia noissa arvoissa on se , että Veikkaus laittaa vain osan päävoitoista myyntiin.

Vierailija
8/10 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jonnekin ilmoittaa, niin maistraatti on oikea osoite. Voit tehdä molemmista vanhemmista tutkintapyynnön edunvalvonnan tarpeen selvittämiseksi. Lisätietoa täältä: 

http://www.maistraatti.fi/fi/Palvelut/holhoustoimi/Edunvalvonnan-tarve-…

Vierailija
9/10 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa peliriippuvaisuudelta, kannattaa varmaan keskustella asiasta ja antaa vaikkapa se peluurin numero.

kyllä tommoseen kannattaa puuttua jos aikuiset ihmiset ostaa arpoja monella sadalla kuussa ja kokee sen jotenkin velvollisuudekseen ja tavaksi antaa rahaa lapsilleen

Vierailija
10/10 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä joka viihtyi aika loistavasti peliautomaateillakin, oli työttömänä eikä saanut työttömyyskorvaustakaan kiitos mun tulojen, niin päätti sitten keksiä kuningasidean joululahjaksi mulle. Sain ison nipun kaikenmaailman arpoja. Eli käytännössä ostin itselleni arpoja. Parina vuonna ainakin peräkkäin. Olin otettu. "Voittoja" tuli varmaan se 10 euroa per nippu.