Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkasi vaihtaa naista jos

Vierailija
20.02.2017 |

en parane haluttomuudestani. Olen yrittänyt kovasti haluta mutta halu ei tule nappia painamalla. Ymmärrän että mies kärsii mutta tuntuu tosi pahalle kun varoitti että ei aio tätä enää kauaa sietää. Meillä on pienet lapset ja minulla diagnosoitiin masennus johon nyt syön ssri-lääkkeitä jotka ei ainakaan haluttomuutta paranna... Eihän kukaan voi tietää paranenko haluttomuudesta tulevaisuudessa mutta onko jollain kokemusta, palaako halu ajan kanssa vai onko se pysyvä olotila? Mikä minussa on vikana kun en halua. Alkoi jo alkuhuuman jälkeen ennen lapsia.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä.

Vierailija
2/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harvoin haluttaa. On meillä silti seksiä, liukkaria kuluu, mut so what? 

Meille on ihan ok jos vähän lahnailen sillon kun miestä haluttaa, joskus sit innokkaammin mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Mitäs se auttaa? Saan senkin miehen onnettomaksi kun en halua häntä.

Vierailija
4/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siihen auta kuin sopivan partnerin löytäminen. Miehesi on siis oikeilla jäljillä.

Vierailija
5/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ole sairastunut ja miehellä on mielessä seksi? Ja uhkailee sillä syyllä jättämistä. Huh huh. Missä on miesten sitoutuminen? Ei sairasta puolisoa kuulu painostaa seksiin vaan antaa parantua rauhassa. Masennuskin on hoidettavissa. Saatko ap oikeaa psykoterpiaa, etkä vain julkisen puolen keskusteluapua?

Velvollisuudesta antamista en suosittele, kyllähän se pahalta tuntuu jos on jyystettävänä ilman omaa halua.

Vierailija
6/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaihtaa. Kyllä sinä saat paljon paremman ja ymmärtäväisemmän miehen. Helposti.

Vierailija
7/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harvoin haluttaa. On meillä silti seksiä, liukkaria kuluu, mut so what? 

Meille on ihan ok jos vähän lahnailen sillon kun miestä haluttaa, joskus sit innokkaammin mukana.

Inhottavaa, että joudut suostumaan tuollaiseen. millainen mies kykenee olemaan yhdynnässä naisen kanssa joka ei sitä halua?

Vierailija
8/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät hormonaalista ehkäisyä, niin kokeile lopettaa sen käyttö. Netti on täynnä keskusteluketjuja niiden aiheuttamasta haluttomuudesta ja jopa tunteiden katoamisesta miestä kohtaan. Kortsu toimii ihan hyvin sen aikaa että tiedät missä mennään. Itse jouduin vuosi sitten lopettamaan ehkäisyn, halut ja elämänhalu palasi. Olisinpa tämän tiennyt sillon kun olin aikoinaan masentunut....

Vierailija
9/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa, mikä aiheutti haluttomuutta ennen lapsia? Onko miehen toimintavoissa, ulkonäössä yms. jotain sellaista. Oletko ollut ennen tätä haluttomuuden alkua seksuaalinen ihminen?

Vierailija
10/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käytät hormonaalista ehkäisyä, niin kokeile lopettaa sen käyttö. Netti on täynnä keskusteluketjuja niiden aiheuttamasta haluttomuudesta ja jopa tunteiden katoamisesta miestä kohtaan. Kortsu toimii ihan hyvin sen aikaa että tiedät missä mennään. Itse jouduin vuosi sitten lopettamaan ehkäisyn, halut ja elämänhalu palasi. Olisinpa tämän tiennyt sillon kun olin aikoinaan masentunut....

En käytä hormonaalista ehkäisyä, en ole käyttänyt pitkään aikaan kun ne ei sopineet. 

ap

Vierailija
11/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko sanoa, mikä aiheutti haluttomuutta ennen lapsia? Onko miehen toimintavoissa, ulkonäössä yms. jotain sellaista. Oletko ollut ennen tätä haluttomuuden alkua seksuaalinen ihminen?

Miehessä ei ole mitään vikaa. Perinteinen kilttimies..

ap

Vierailija
12/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ole sairastunut ja miehellä on mielessä seksi? Ja uhkailee sillä syyllä jättämistä. Huh huh. Missä on miesten sitoutuminen? Ei sairasta puolisoa kuulu painostaa seksiin vaan antaa parantua rauhassa. Masennuskin on hoidettavissa. Saatko ap oikeaa psykoterpiaa, etkä vain julkisen puolen keskusteluapua?

Velvollisuudesta antamista en suosittele, kyllähän se pahalta tuntuu jos on jyystettävänä ilman omaa halua.

En käy missään keskustelemassa. Kuinka pääsee psykoterapiaan? Lapsuuden asiat varmasti vaikuttaa, olin pieni kun minua rangaistiin lääkärileikeistä, isä pieksi häpeälliset tavat pois minusta. 

ap

Vierailija
13/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siinä se syy sitten on,itsekin olen kilttimies ja en saa kuin säälipillua muijalta.

Vierailija
14/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siinä se syy sitten on,itsekin olen kilttimies ja en saa kuin säälipillua muijalta.

Onko "kilttimies" sellainen joka sanoo jättävänsä jos ei saa pillua?

M41v

Vierailija
15/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus on normaali reaktio kaikilla muilla kuin masokisteilla, jos puoliso uhkailee ja painostaa seksiin. Et ole viallinen vaan täysin normaali. Miehessä sen sijaan kuulostaa olevan vikaa ja ihmettelen, että eikö tuollainen epäempaattisuus ja itsekkyys näy teillä missään muussa kuin vain seksissä.

Vierailija
16/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ap, ettei miehessä ole mitään vikaa, mutta minä kyllä luulen, että on. Epäilen, ettei hän osaa herätellä sinun haluasi. Lääkkeet tietenkin hidastavat reaktioitasi, mutta taitava mies osaa kyllä herätellä halun eli miehelle vihjeeksi, että pidentää roimasti esileikkiä.

Vierailija
17/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot ap, ettei miehessä ole mitään vikaa, mutta minä kyllä luulen, että on. Epäilen, ettei hän osaa herätellä sinun haluasi. Lääkkeet tietenkin hidastavat reaktioitasi, mutta taitava mies osaa kyllä herätellä halun eli miehelle vihjeeksi, että pidentää roimasti esileikkiä.

Niin, meillä ei taida esileikkejä ollakkaan. Haluaisin nauraa ja pitää hauskaa miehen kanssa ennen aktia, mutta meille normaali ilta että mies tulee peiton alle ja työntää vehkeen sisääni... 

ap

Vierailija
18/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, meillä ei taida esileikkejä ollakkaan. Haluaisin nauraa ja pitää hauskaa miehen kanssa ennen aktia, mutta meille normaali ilta että mies tulee peiton alle ja työntää vehkeen sisääni... 

ap

Vielä tähän lisäys että koen syyllisyyttä haluttomuudestani joten jos torjun tällaisen "lähestymisen", syyllisyyteni vaan kasvaa..

ap

Vierailija
19/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi haluta antaaksesi miehellesi seksiä? Eikö seksiä voi harrastaa silloinkin kun vain toinen haluaa? Jos jää odottelemaan että molemmat haluavat yhtä aikaa voi tulla aika pitkä tauko. Jos antaa tai lähtee mukaan vaikkei haluaisikaan niin usein alkaa haluttaa ainakin vähän.

Vierailija
20/41 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi mieheltäsi PILLUN NUOLENTAA ennen kuin työntää vehkeen sisääsi. Problem solved.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme