Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän että minulla on pömppömaha mutta pitääkö kaikkien vilkuilla sitä vähän väliä? :(

Vierailija
20.02.2017 |

Inhottavaa, huomaan töissä jne. että ihmiset vilkuilevat mahaani. Niiden tekisi kai mieli kysyä olenko raskaana, mutta en ole ja se maha nyt vaan on iso typerä pömppö.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa voimapyörä ja treenaa sillä lihakset kuntoon?

Vierailija
2/18 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Meilläkin 50+ naiset harrastavat muka-huomaamattomasti kyttäilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat, että kuvittelet sen vilkuilun, koska olet itse niin tietoinen pömppiksestäsi.

Vierailija
4/18 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat, että kuvittelet sen vilkuilun, koska olet itse niin tietoinen pömppiksestäsi.

Tämä. Läskimahasi kiinnostaa vain sinua itseäsi.

Vierailija
5/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans pömppömaha vaikka oon kukkakeppirakenteinen :(

Mulla ois kuitenkin nyt aikomuksena lopettaa sokerin syönti ja lisätä proteiinia ruokavalioon ja ruveta treenaa enemmän!

Se auttais, sillä pömppömaha johtuu yleensä liiasta SOKERIN syönnistä, mutta oikeanlaisen treenaamisen ja proteiiisaannin avulla sokeripömppömahasta voisi saada kiinteän, lihaksikkaan ja kauniin!

Vierailija
6/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on pömppis!

Vierailija
7/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pukeudut niin, että löllö näkyy? Hieman kun miettisit vaatetusta, niin röllykkäsi ei kiinnittäisi huomiota.

Vierailija
8/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pukeudut niin, että löllö näkyy? Hieman kun miettisit vaatetusta, niin röllykkäsi ei kiinnittäisi huomiota.

Eli miten?

Vierailija
9/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tänääkin tuli ahmittua niin paljon pizzaa ja sipulirenkaita että maha näyttää entistä kamalammalta, pömpöttää ku milläkin teiniraskaalla,mutta kyllä on olokin näin 6 h jälkikäteen vielä ihan älyttömän ähky.. :(

Vierailija
10/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ole pikkumainen, ne vaan ihailee sun isoa pakkiasi ja miettii onko se tullut rullakebabilla vai tuplalihakebabilla 😃

Hiirellä on hiiren nälkä ja norsulla on norsun nälkä .. Ja pitää syödä hyvin että jaksaa.

Vierailija
11/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pömppis ❤️❤️❤️

Vierailija
12/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ihan järkky pömppis, mikä on muuhun vartaloon suhteutettuna jotenkin epänormaalin näköistä. En ole huomannut tuijotusta, mutta kerran sain kyllä uteliaan taputtelun mahalle.

Syön paljon sokeria, mutta mun on vaikea uskoa, että kaikilla yhtä sokerinhimoisilla maha automaattisesti näyttäisi tältä, joten ehkä sokeri ja jokin muu syy (monirakkulaisuus, josta sain muutama kuukausi sitten tietää?) on yhdessä saaneet tämän aikaan. Mulla ei mene rasvat juurikaan naisillisiin kohtiin, joten kun ne valikoi mennä mahaan mutta samalla rinnat on pienet ja lantio olematon, niin typerältähän tuo näyttää. Tavallaan toivon, että osasyy olisi omissa syömisissäni, koska sitten asiaan voinee edes jonkin verran vaikuttaa muuttamalla tapojaan.

Vierailija
13/18 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vähän epäkohteliasta vaania noin tarkkaan toisten katseita?

Vierailija
14/18 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä ne on 30+ naisia, jotka koko ajan huolehtivat etteivät vain liho ja katselevat tarkkaan muiden vartaloita.

Vierailija
15/18 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt sanois, että pelkästään sokerin syöminen ja treenaamattomuus sitä pömppistä aiheuttaisi. Mullakin on sellainen, vaikka syön terveellisesti ja treenaan useasti viikossa, ja juur tällä viikolla sain kehuja liikunta-alan ammattilaiselta keskivartaloni syvien lihasten vahvuudesta. Että semmoista, pitää vaan hyväksyä, että se pömppis on osa mua ja odottaa vielä muutama vuosi - eiköhän ne raskausutelut/-epäilyt sitten lopu.

Vierailija
16/18 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä tarkoitat. Minun mahaani tuijoteltiin paljon kun olin raskaana alkumetreillä. Masu oli sen verran pieni ettei kukaan uskaltanut onnitella mutta kuitenkin sen verran iso että näkyi. Huomasin tuijotukset hyvin selkeästi.

En usko että sokerinsyönti itsessään aiheuttaa pömppistä. Itselläni on aina ollut pieni pömppis vaikka olen ollut alipainoinenkin. Se vaan on ja pysyy vaikka olen kuinka treenannut. Päinvastoin pylly taas häviää sekunnissa jos paljon laihtuu ja treenaa. Ihanat geenit :)

Kiinnitä pukeutumisessasi huomiota johonkin muuhun kohtaan, esim rintoihin ja vyötäröön. Osta vaatteita, jotka istuvat. Itse suosin korkeavyötäröisiä housuja jotta pömppis menee piiloon ja sellaisia joissa on korkea ja joustava resori.

Sisäiset vatsa- ja selkälihakset tulisi saada kuntoon koska ovat luonnollinen korsetti. Opettele olemaam ryhdikkäästi ja jännittämään sisäisiä lihaksiasi samalla. Toki muukin liikunta auttaa ja turvottavien ruokien minimointi ruokavaliosta.

Tsemppiä! :)

Vierailija
17/18 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pömppis ❤️❤️❤️

Kunnon kaljamaha naisella 😘

Vierailija
18/18 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö juurikaan sokeria, treenaan kohtuullisesti ja pömppis on ja pysyy vaikka paino on vaihdellut paljon. Ihan pahimpina syömishäiriöaikoina ei 28-kiloisena ollut juuri yhtään rasvaa missään, mutta jo 35 kiloisena oli jo edes vähän normaalimpi määrä rasvaa – se kaikki kertyi vatsaan. Ruumiinrakenteesta se on kiinni ja siitä mihin rasva kertyy. Nyt painan 45 kg (normaalipainon keskivaiheilla), rinnanympärys on 75, vyötärö 78 ja lantio 78 cm. Mulla on näinkin laihana ihan selkeästi rasvaa vyötärölle kertynyt ja pömppis löytyy. Olen nyt hyväksynyt ettei se katoa mitenkään. Kun olin ylipainoinen (65 kg) oli kaikki rasva vatsassa, reidet ja lantio pysyi edelleen kapeina. En ole tosin koskaan oikeasti huomannut että kukaan olisi vatsaani tuijotellut, syömishäiriöisenä kuvittelin ihmisten tuijottavan vatsaa mutta nyt tiedän että laihuutta he tuijottivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi