Roni Back teki videon vauva.fi kommenteista!
Kommentit (55)
Roni on niin ihana tuossa videolla kun näkee tommosen kiitollisuuden, niin söpöö :D<3 tulispa ronista av-mamma
Käy itse kehumassa itseään ja sitten hämmentyy kehuista videolla.
No sehän vain paljastaa olevansa av-mamma!
Kuka tää nobody on, josta itse en ainakaan ennen tämän videon katsomista tiennyt mitään?
Olin kyllä ihan onnellinen ennen tätä videotakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää nobody on, josta itse en ainakaan ennen tämän videon katsomista tiennyt mitään?
Olin kyllä ihan onnellinen ennen tätä videotakin.
Joku joka käy itse availemassa täällä ketjuja ja juttelee itsestään. Ei oikeat mammat ole noin kilttejä.
Vierailija kirjoitti:
No onko se homo vai ei? :D
No tyttöjä se ainakin deittailee, että jos siitä voi jotain päätellä..
Vierailija kirjoitti:
Se ei kyl sanonu.
Ja aika itsekästä tulla katteleen itsestään positiivisia kommentteja, ja sitten niitä negatiivisia siihen 1 väliin. Olen itse nähnyt kyseisestä henkilöstä täällä paljon negatiivisuutta. :/
En ollut koskaan ennen tyypistä kuullutkaan, mutta ihan mukavaltahan tuo vaikutti. Minkä ikäinen se on?
Hetkinen, kuka Roni, siis oliko joku joka osallistui joskus Idolsiin?
Ihme sontaa. Miksi toi kiinnostaa ketään? Ihan yhtä kiinnostavaa kuin joku yön tv-tsätti.
Uusi tuttavuus, ja seuraan jatkossakin. Ihanaa kun löytyy vloggaaja joka EI ole täyttänyt huuliaan, eli jonka ulosanti on selkeää eikä puhe sellaista ärsyttävän noloa "huulifilleripuuromaista" kuten joillakin naisilla ja miehillä selvästi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei kyl sanonu.
Ja aika itsekästä tulla katteleen itsestään positiivisia kommentteja, ja sitten niitä negatiivisia siihen 1 väliin. Olen itse nähnyt kyseisestä henkilöstä täällä paljon negatiivisuutta. :/
No kerro nyt jotain, niin saa Roni ens videoon lisää negatiivisuuttakin, jos sitä tuntui puuttuvan :'D
En oo ees enne kuullu Roni Backista, ja sil o sentää noin paljon tilaajia. Ei kyl vaikuttanu kiinnostavaltakaa, joten no problem.
Kyllä se taitaa olla täysi noupati.
Minä luulin että hän keskustelee kokonaisuudessa vauvapalstailusta... No jooh. Ei taitas olla iha lapsille täällä olevat tekstit. Mutta mukava video kyllä. Itsekkin seuraan joskus häntä kun törmään johonkin hänen mielenkiintoseen videoon. Ihan kivan oloinen tyyppi.
Olin juuri tulossa kertomaan samaa! :D