Roni Back teki videon vauva.fi kommenteista!
Kommentit (55)
Oli jotenkin todella kiva katella Ronin hykertelyä, kun luki kehuja itsestään :D Selkeästi tykkäsi.
Roni on mielestäni hyvä ja asiallinen tubettaja, mutta ärsyttää hänen tapa venyttää videot väkisin muutaman sekunnin yli 10 minuuttisiksi. Miksi hän tekee näin? No siksi että 10 minuutin pituisiin videoihin saa laitettua extramainoksia -> rahaa tulee enemmän tilille. Joo, tubettaminen on Ronin (täyspäiväinen?)työ mutta jos ei ole enempää asiaa, niin miksi turhaan venyttää videot väkisin yli 10 minuuttisiksi? :) Tai tekisi suoraan 12-13 minuutin pituisia videoita. Ronihan on jäänyt kiinni videoiden tagien väärinkäytöstä, joka on kiellettyä tubessa ja siitä voi saada bannit tai jopa Youtube-tili voidaan poistaa. Laittoi siis videoidensa tageihin suosittuja tubettajia, vaikka eivät liittyneet videoihin millään tavalla mutta tarkoituksena oli lisätä katselukertoja hakualgoritmin kautta.
Oon sun numeto 1# fani oot maailman paras dubettaja ei kukaan oo sua parempia oot ihana ja hauska kun mua itketää katon sun videoita se lohdutaa mua
Oon sun numeto 1# fani oot maailman paras dubettaja ei kukaan oo sua parempia oot ihana ja hauska kun mua itketää katon sun videoita se lohdutaa mua
Vierailija kirjoitti:
#fangirlmoment
Taitaa yksi ja sama keskustella keskenään tässä ketjussa, hyvin pitkälti.
Siis Roni on vaan täydellinen! Iloinen, pirteä, hauska, asiallinen ja komea. Suosittelen kaikille! En ymmärrä miten kukaan voi nähdä Ronissa mitään negatiivista. Oon Ronia jo jotain 2v seurannut. <33
Voi ei, nyt nää lapsifanit ryntäs vauva.fihin...
Yllätys että roni vetoaa vauv palstan naisiin.
Tosin kun mammat saa kuulla että edes taulua ei kaveri saa seinälle niim johan muuttuu ääni kellossa. Yhdellä videolla todistaa kuinka kädetön on.
minusta on erikoista, että Roni Back kutsuu _tilaajiaan_ "faneiksi". Itse kuulun Roni Backin tilaajiin, mutta särähtää aina korviin sana fani. Veikkaan että vain alle 5% tilaajista sanoisi itseään Ronin faneiksi. Kutsuis vaa suosiolla seuraajiaan tilajiiksi
Ihme huomiohuoraamista! Kiviäkin kiinnostaa.
Roni Back on ihan paras ja todella hauska<3❤💜💕💖💛🖤💞💘💙💓💝💚❣💗💟
Hei kaikki! Roni Back on mahtava tubettaja! Hänen videonsa on iloisia, hauskoja, asiallisia ja kotoisia! Jos et ole vielä tilannut Ronin kanavaa, niin menkää se sitten tilaamaan!
Ikinä mitään Roni-keskusteluja täällä nähnyt saati edes tyypin nimeä kuullut.