Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokainen mies haaveilee vieraasta naisesta, ihan jokainen

Vierailija
19.02.2017 |

Riippumatta siitä, ovatko onnellisesti naimisissa vai eivät. Toki jos suhde on tuore, niin siinä kohtaa on hetkellinen ajankohta, jolloin ajattelee vähemmän ja jos on täysin hullaantunut, niin ei ehkä hetkeen ollenkaan, mutta se on ohi menevä ilmiö. Kun suhde vakiintuu, niin johan alkaa vieras pipari taas kummasti kiinnostamaan.

Näin se vaan menee. Se on miehen luonto ja silkaa biologiaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhtä lailla naiset haaveilevat vieraasta miehestä. Ei sitä samaa naamaa jaksa koko aikaa katsella.

Vierailija
2/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippumatta siitä, ovatko onnellisesti naimisissa vai eivät. Toki jos suhde on tuore, niin siinä kohtaa on hetkellinen ajankohta, jolloin ajattelee vähemmän ja jos on täysin hullaantunut, niin ei ehkä hetkeen ollenkaan, mutta se on ohi menevä ilmiö. Kun suhde vakiintuu, niin johan alkaa vieras pipari taas kummasti kiinnostamaan.

Näin se vaan menee. Se on miehen luonto ja silkaa biologiaa.

Juu. Ja nainen. Itse olen antanut miehelle luvan käydä sovitusti vieraissa, ei tarvi pettää. Loukkaantui piru eikä hän halua sellasta. Ei mua haittais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, me naiset haaveillaan vieraista ja tutuista.

Vierailija
4/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti myös nainen haaveilee vieraista miehistä, mutta siinähän se just onkin, se on vaan haave. Haaveita tulee ja menee, kaikkia himotuksia ei tarvitse toteuttaa.

Vierailija
5/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, vai onko mulla ja miehellä sitten jokseenkin ns.erilainen liitto tai ajatusmaailma kun ollaan kohta 20v oltu yhdessä ja kumpikaan ei ole KERTAAKAAN pettänyt? Tässä nyt taisi kuitenkin olla pääpointti se miehen pettäminen mutta ei meillä, oon tainnu saada aikamoisen kultakimpaleen ja sitähän se on kokoajan ollutkin, kaikilta osin muutenkin. Ettei ne miehetkään aina täysin sikoja ole..

Vierailija
6/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vieraasta miehestä.

Vierailija
7/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. Sitten nimittäin olisi minullakin mahdollisuuksia erääseen :P

Vierailija
8/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti myös nainen haaveilee vieraista miehistä, mutta siinähän se just onkin, se on vaan haave. Haaveita tulee ja menee, kaikkia himotuksia ei tarvitse toteuttaa.

No just näin. Ihmisiähän me kaikki vaan ollaan. Ajatuksissa ei ole mitään pahaa ja terve aikuinen ihminen pystyy kyllä tekemään omat päätöksensä hetkellisistä mielihaluista huolimatta.

Vierailija
9/22 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femakko se taas tietää millaisia kaikki miehet on, vaikkei ole yhdenkään kanssa ollut suhteessa. On se velho.

Vierailija
10/22 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset ne vaan kiltisti aina vain haaveilee omasta miehestään vuodesta toiseen? Naiset kulkee silmät suljettuina kaupungilla eikä edes näe muita miehiä? :D Joo joo. Ja tottakai naiset on niin naiivita, että luulevat miehen ajattelevan vain ja ainoastaan omaa naistaan! Not.

Vierailija
11/22 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ei ne muuta kerkee ajattelemaankaan.

Vierailija
12/22 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä haaveilen vaan hyvästä ruoasta. Tällä kertaa haluaisin kunnon pihvin.

Vierailija
13/22 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina baarissa aika moni naimisissa oleva mies haaveili minusta.

Vierailija
14/22 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ketään vaimoa, niin saan haaveilla ihan rauhassa.

Vierailija
15/22 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haaveilla vaikka mistä.

Vierailija
16/22 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap kertoa lapsillesikin näitä "faktoja".

Vierailija
17/22 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti näin.Viehättäviä naisia on maailma täynnä.Eikä tunteille mitään voi mutta teoille voi.Joillakin miehillä se jää haaveilun tasolle ja joillakin ei.Yleensä niillä miehillä joilla se jää haaveilun tasolle osaavat jo ennakoida asioita.Eivät halua menettää perhettään , tietävät mitä on vaakakupissa jne.

Vierailija
18/22 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että _jokainen_ mies haaveilee naisista ylipäätään. Osa haaveilee nimenomaan toisista miehistä. Ehkä jopa sinusta, AP... ;)

Vierailija
19/22 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So?

Vierailija
20/22 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva nainen, ja viimeiset kaksi vuotta olen non-stoppina haaveillut eräästä toisesta miehestä, en edes uskalla miettiä kuinka suuri osa valveillaoloajastani menee siihen, että kuvittelen itseni sekstaamassa tämän tyypin kanssa milloin missäkin tilanteessa, paikassa tai asennossa. (mitään ei ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaankaan). Mulle sopisi mainiosti avoin suhde, että molemmat saisimme mieheni kanssa kokeilla muitakin. Mutta mieheni ei ikimaailmassa tulisi sellaiseen suostumaan:(