Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yliopistoilla ei ole miestutkimusta?

Vierailija
19.02.2017 |

On vain naistutkimus joka on yhtäkuin tasa-arvo tutkimus. Miksi miestutkimusta ei ole?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aiemmin on ollut miestutkimustakin, nykyään taitaa olla sukupuolentutkimus.

Vierailija
2/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat yksinkertaisia ja loogisia eli ei ole mitään tutkittavaa. Naiset ovat taas niin helvetin kompleksisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pistit pahan.

Vierailija
4/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa ap asioista selvää ennen kuin päästelet ignorantteja aivopierujasi ilmoille.

Vierailija
5/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Minä olen kyllä opiskellut miestutkimusta Tampereen yliopistossa.

Vierailija
6/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut tieteet ovat patriarkaatin hallussa, tutkittu aivan väärässä hengessä. 

Vierailija
7/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin aiemmin on ollut miestutkimustakin, nykyään taitaa olla sukupuolentutkimus.

Kyllä, juuri näin. Nykyään on sukupuolentutkimus.

Vierailija
8/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoilla on sukupuolentutkimusta, ja sen sisällä tehdään myös miestutkimusta.

Vierailija
9/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naistutkimuskaan mitään tiedettä ole. Kunhan puuhastelevat jotain. Yliopistorehtorit ovat liian lepsuja puuttuakseen hömppään.

Vierailija
10/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistoilla on sukupuolentutkimusta, ja sen sisällä tehdään myös miestutkimusta.

Sukupuolentutkimus jota käsitellään feministisestä näkökulmasta. Feministien ylläpitämää puuhasteluahan tuo on, jonka voisi lakkauttaa niin säästyis valtiolta rahaa tohonkin turhuuteen.

Vierailija
11/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Minä olen kyllä opiskellut miestutkimusta Tampereen yliopistossa.

Ei ole mahdollista. Suomessa on vain sukupuolentutkimusta, joka on itse asiassa naistutkimusta uudella nimellä. Siihen kuuluu myös kriittinen miestutkimus, joka ei ole mitään miestutkimusta, vaan siinä käytetään tasan samoja naistutkimuksen teorioita kuin kaikessa muussakin naistutkimuksessa. Ko. tutkimus tutkii miesten kulttuuria ja sitä, miten se osallistuu naisten alistamiseen.

Vierailija
12/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan vähän tuosta "miestutkimuksesta". Mitä siinä tutkitaan ja mihin se perustuu?

Vierailija
13/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö yliopistoista muuten äärivasemmistolaisuuden tutkimusta? Äärioikeistoon erikoistuneita tyyppejä kyllä tietääkseni löytyy.