Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haistatteletteko laskujen tekstikentässä?

Vierailija
19.02.2017 |

Minä olen ainakin sakkoihin kirjoittanut pienrt haistattelut ja AINA petintätoimistojen muistutuksiin. Tulee hyvä mieli kun tietää että joku sen lukee.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viitenumero on laskussa niin muistaakseni viestikenttään ei pysty mitään edes kirjoittamaan... Korjatkaa jos olen väärässä. En muista ikinä yhtään laskua maksaneeni, jossa ei viitenumeroa olisi ollut...

Laskua maksaessa pitää laittaa joko viitenumero tai viestikenttään jotain. Viitenumero- kohdan voi siis jättää tyhjäksi, vaikka sellainen laskulta löytyisikin.

Ehdottomasti! Aina kannattaa jättää sakkojen ja perintätoimiston laskuista viitenumero pois. Kyllä niitä silloin harmittaa.

Kyllä niitä silloin naurattaa. Väärin parkkeeravilla tuppaa menemään tunteisiin se oma törttöily, joka jatkuu laskuja maksaessa.

Joskus joutuu töissä pitämään autoa koko päivän kiekkopaikalla. Helposti unohtuu. Mutta ettehän te idiootit pysty samaistumaan.

Vierailija
22/52 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap = wt

Hitsi, ehdit ensin!

Itse olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin sakkoihin kirjoittanut pienrt haistattelut ja AINA petintätoimistojen muistutuksiin. Tulee hyvä mieli kun tietää että joku sen lukee.

Kuka? Automaattinen laskutusjärjestelmä vertaa viitenumeroiden perusteella suorituksia saataviin ja tarvittaessa lähettää muistutuskirjeitä jne., ei normaalisti niitä kukaan ihminen seuraile.

Siksi jätänkin ikävistä laskuista aina viitenumeron pois. Kirjoitan kuitenkin asiakasnumeron tms.  tekstikenttään haistattelun perään, jotta kirjanpitäjä osaa kohdistaa laskun. Teettää mukavasti lisätyötä paskafirmalle, kun kaivelevat käsin kuka on maksaja.

Vierailija
24/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt en ymmärrä milä tossa on edes pointtina?

Toisekseen.. sakkoja ei tule kun ei törppöile, rikä perintäkirjeitä kun elää varojensa mukaan ja maksaa laskut ajallaan. Tulee näin vielä paljon halvemmaksikin.

Eli edelleen.. mikä tossa on edes se pointti? Vieläkun sakot ja perintälaskut on itseaiheutettua.

Vierailija
25/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä oikein hoidat asioitasi? Menevätkö kaikki laskusi perintätoimiston kautta?

Kyllä köyhä saa olla, mutta ei TYHMÄ!

Vierailija
26/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi näitä joissa voi olettaa asiallisuutta, eivät välity maksun saajalle nuo.

Kun itse puhut asiaa, tykkäisitkö kun koko ajan pitäisi keskittyä johonkin karkeuksiin?

Vierailija
27/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes jaksaisi nähdä moisesta vaivaa.

Ei ole iso vaiva kirjoittaa haistakaa piip. Tulee ainakin hyvä mieli kun pääsee edes vähän antamaan takaisin.

Hyvä mieli siitä tulee myös sille kirjanpitäjälle. Piristää kummasti tylsää työpäivää, ihmiset on niin hassuja  jos kuvittelevat noin antavansa jotain takaisin sille työtään tekevälle parkkipirkolle.

kirjanpitäjä edustaa samaa roskasakkia joiden ainut tehtävä on rahastaa autoilijoita kyyläämällä.

Tämä on kyllä jopa suloinen WT-ajattelutapa. Voidaan verrata 5-vuotiaan ajatteluun ikäistä asioista. 

Tämäkin aloitus on taas todennäköisesti provo, mutta jälleen on mahdollista, että noin tyhmiä ihmisiä on oikeasti olemassa. Naurattaa vain tämä logiikka. Itse jätetään asiat hoitamatta tai hoidetaan ne päin kettua, ja sitten vingutaan muille. 

Sakot ovat rangaistus, jos ei noidata lakia. Perintään ei joudu jos hoitaa laskunsa. Kirjanpitäjä vain tarkastaa, että tilit on niin kuin pitää. Ei hän voi päättää, että keneltä laskutetaan ja mitä. 

Ei jumaleisson. Pakkohan tämän on olla provo.

Vierailija
28/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisekseen.. sakkoja ei tule kun ei törppöile, rikä perintäkirjeitä kun elää varojensa mukaan ja maksaa laskut ajallaan. Tulee näin vielä paljon halvemmaksikin.

Eli edelleen.. mikä tossa on edes se pointti? Vieläkun sakot ja perintälaskut on itseaiheutettua.

Määritelmä nro 752 WT-käsikirjasta. Sakot ovat poliisien tai parkkipirkkojen vika ja peritäntoimistot on kehitelty vain ihmisten kiusaksi. Itsessä ei voi olla mitään vikaa. :)

Vierailija
29/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän jos maksan jollekin kaverille jotain laitan viestikenttään: kiitos viimeöisestä!

Tai: ydinaseen ensimmäinen osamaksu.

Tai jotain muuta hupaisaa.

Vierailija
30/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nasut kuulkaa...

Suloinen pikku ap. on viaton yhteiskunnan uhri joka saa laskuja ja sakkoja täysin ilman omaa syytään. Tottahan auton saa parkkeerata mihin haluaa tai jättää laskun maksamatta.

Pitää varmaan kirjoittaa Hannu Karpolle ja valittaa.

Vierailija
31/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän jos maksan jollekin kaverille jotain laitan viestikenttään: kiitos viimeöisestä!

Aika rohkea olet. Tuollaisia kun kirjoittelee, niin kohta on Trumpin pojat oven takana kyselemässä niitä ydinaseita :D

Vierailija
32/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä ikinä tullut mieleenkään tämmöinen! Kaverille joskus jotain läppää laittanut mutta harva katselee tiliotteitaan niin tarkkaan että edes huomaa asian  niin hukkaan on mennyt mun hauskuuteni. 

Vierailija
33/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sakkoihin? Aina perintätoimistojen...?? Paras luottokelpoisuus tällä sankarilla...

Vierailija
34/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes jaksaisi nähdä moisesta vaivaa.

Ei ole iso vaiva kirjoittaa haistakaa piip. Tulee ainakin hyvä mieli kun pääsee edes vähän antamaan takaisin.

Teoriassa voit saada sakot kunnianloukkauksesta.

Vierailija
35/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut perintäkirjeen maksetusta summasta laskuttajan sekoilujen vuoksi.

Vierailija
36/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä syytä omista törttöilyistäni muita vaan itseäni. Vituttaahan se jos on parkkisakot saanut, mutta ei mulle omasta tyhmyydestäni tulis mieleenkään syyttää parkkipirkkoa!! Jotenkin älyvapaa pitää olla jos syyttää maksumuistutuksen lähettäjää siitä että itse on jättänyt laskunsa maksamatta. Urpo!

Työssäni joskus törmään näihin viestikenttä viesteihin ja yksi tuli mieleeni - "koira söi viitteen" =) musta tämä oli hauska. Jotkut ovat positiivisia viestejä ja jotkut ovat näitä agressiivisia "haistakaa kun joudun laskuni maksamaan".

Vierailija
37/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, on lapsellisia ihmisä olemassa. Huhhuh.

Vierailija
38/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rohkea olet. Tuollaisia kun kirjoittelee, niin kohta on Trumpin pojat oven takana kyselemässä niitä ydinaseita :D

Näitä oli sossuna hauska lukea (silloin kun perustoimeentulotukipäätöksiä vielä tehtiin kunnissa). Usein luki esim. "maksu perseseksistä" tms. :D

Vierailija
39/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niitä kukaan lue mutta kirjoitan kyllä aina jotain IRA, ISIS, Al-Qaeda sloganeita noihin paikkoihin.

Vierailija
40/52 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom idiootit: Mikäli laskulla käytetään viitettä, ei viesti näy kenellekään. Meidän järjestelmässä ne viestillä maksetutkin näkyy vain "viitteettömät" maksut listalla ja jos haluaa viestejä lukea, pitää avata tiliotteen kautta ja sitä ei tee kukaan. Jos ei maksajan nimellä järjestelmä löydä samalla summalla laskua, niin se lähtee pankin kautta palautukseen maksajalle ja asiakkaalle lähtee maksumuistutus eräpäivän jälkeen.

Terveisin

Sakkomaksuja valvova

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi