haistatteletteko laskujen tekstikentässä?
Minä olen ainakin sakkoihin kirjoittanut pienrt haistattelut ja AINA petintätoimistojen muistutuksiin. Tulee hyvä mieli kun tietää että joku sen lukee.
Kommentit (52)
Jos tää ei oo provo niin jälleen kerran ihan aivotonta ajattelua: syyttää toisia siitä että itse ei ole tarpeeksi älykäs toimimaan oikein... Ihmiset muuttuu tyhmemmäksi päivä päivältä.
Miksi haistattelisin firmalle, jonka palvelun ostin? Mitkä ihmeen sakot ja perintälaskut?
Eli siis aika moni harrastaa tuota samaa. Ja jos niitä ei kukaan lue niin winwin tilanne.
Olen itse vuosia sitten vitsillä kommentoinut englantilaisen nettikaupan kommenttiosioon tylyttänyt sikäläistä jalkapalloa ja se varmaan luettiinkin koska tilaustani ei koskaan lähetetty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haistattelisin firmalle, jonka palvelun ostin? Mitkä ihmeen sakot ja perintälaskut?
Yksityinen parkkifirma joka kyttäämällä kyttää viatonta autoilijaa ja laittaa PARKKIsakon. Perintälaslut onniitä vittuilukirjeitä joissa lukee jotain "mikäli ette hoida ladkua päivämäärään mennessä alamme jatkotoimiin" tai jotain muuta helvetin epäkohteliasta. Kyllä silloin lähtee haistattelut ja ihan ansaitusti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Asko toimii näin: Ostat huonekalun jota ei löydy varastosta (siellähän on vain mallikappaleet), joudut maksamaan esimerkiksi 30% ennakkomaksun. Kun kalu tulee, niin saat laskun loppusummasta. Maksat laskun ja saa parin viikon kuluttua karhukirjeen tuosta heti maksetusta ennakkomaksun osuudesta.
Kerran tai pari jaksat selvitellä tätä asiaa puhelimessa, mutta ainakin minä laitoin kolmannella kerralla yhden sentin suorituksen ja tekstikenttään viestin siitä että saavat itse selvittää miten ennakkomaksu ja lasku saadaan kohtaamaan toisensa. Tämä toimii hyvin ja tulee halvemmaksikin kuin käyttää arvokasta vapaa-aikaansa puhelimessa jonottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen parkkifirma joka kyttäämällä kyttää viatonta autoilijaa ja laittaa PARKKIsakon. Perintälaslut onniitä vittuilukirjeitä joissa lukee jotain "mikäli ette hoida ladkua päivämäärään mennessä alamme jatkotoimiin" tai jotain muuta helvetin epäkohteliasta. Kyllä silloin lähtee haistattelut ja ihan ansaitusti. Ap
Pitäisiköhän sun haistatella joskus itselles kun olet niin hölmö, ettet osaa maksaa laskuja ajallaan, vaan toisten täytyy aikuista niistä muistutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sun haistatella joskus itselles kun olet niin hölmö, ettet osaa maksaa laskuja ajallaan, vaan toisten täytyy aikuista niistä muistutella.
Maksan kyllä laskuni ajallaan, mutta joskus on tullut tilanteita että rahat on loppu tai lasku on unohtunut sähköpostiin. Mutta hyvä että täällä on niin täydellisiä ihmisiä neuvomassa...enkä minä kirjoita noita kuin hyvin harvoin. Kahdet parkkisakot ja ehkä 3 vittuilulaskua joihin olen laittanut haistattelut viim 3 vuoden aikana.
En. Syitä on monia, mutten näe asiassa mitään järkeä, en jaksa vaivautua moiseen ja laskuni on itse hankittuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh eihän tossa jatkotoimiin-jutussa ole mitään epäkohteliasta.
Mitä ite tekisit jos joku ei maksa velkojaan sulle? Varmaan haistattelisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh eihän tossa jatkotoimiin-jutussa ole mitään epäkohteliasta.
Mitä ite tekisit jos joku ei maksa velkojaan sulle? Varmaan haistattelisit.
Eikun se pitäisi varmaan salata näiltä Erityisherkiltä ihmisiltä että firma aikoo periä rahansa mikäli velallinen ei itse sitä maksa. Sitten nämä Erityisherkät vois jälkeenpäin valittaa että "Ei mulle kukaan sanonut että ne aikoo sen periä, pyhyy, ulosottomies on käynyt mun tilillä byääää"
No onpas järjestelmä siis ymmärsinkö oikein että jos mies saa sakot ja vaimo maksaa sen omalta tililtään ja nakkisormillaan laittaa summaksi vaikka 196€ kun maksaa olisi pitänyt 169€ niin teidän järjestelmä palauttaa sen koska summa ja nimi eivät täsmää?