Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään kokemusta Seronil-lääkkeestä?

Vierailija
19.02.2017 |

Ite syöny tota 20mg annoksella 5 viikkoo, enkä oo huomannu mitää eroa entiseen. Syön tota siis sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Mites muilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin kolmisen kuukautta  masennukseen, ainoa ero minkä huomasin, oli että seksihalut hävisivät ja klitoriksesta tuli tunnoton nipukka. Orgasmeista ei siis tietoakaan. Sanotaanko, että ei se ainakaan masennukseen auta, jos yksi elämän ainoista iloistakin häviää. D: Lopetin sitten ko. lääkkeen syömisen, koska nuo vaivat voivat jäädä pysyviksi. Nyt on orgasmit onneksi taas palanneet.

Vierailija
2/6 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä se masennusta auttanut. pahimmat raivarit kyl lakkas ja en oikeestaa pystyny enää itkemään. olin just 3vk lomalla jonne unohin ottaa lääkkeet mukaan enkä huomaa mitään eroo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lääke ikinä itsellä sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja pahanlaatuiseen krooniseen masennukseen. Sopi hyvin myös kolmelle kaverilleni. Ainoa lääke mikä minulla auttoi oli seronil. Ja kävin siis kaikki muut lääkkeet läpi mitä kyseiseen vaivaan määrätään.

Huonona puolena oli seksihalujen lasku ja orgasmin saamisen vaikeus mutta ne palasivat kun lopulta lopetin käytön kun paranin. Ja tämä on aika yksilöllistä miten mielialalääkkeet vaikuttaa seksuaalisuuteen. Joillakin on seksi elämä jopa parantunut.

Vierailija
4/6 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nitrot.

Vierailija
5/6 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan kerralla lopeta lääkitystä. Itse meinasin jäädä auton alle, kun sähköiskumaisia tuntemuksia (tavallisin vierotusoire) tuli väärissä paikoissa.

Vierailija
6/6 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan kerralla lopeta lääkitystä. Itse meinasin jäädä auton alle, kun sähköiskumaisia tuntemuksia (tavallisin vierotusoire) tuli väärissä paikoissa.

Tuo ap:n annostus on vielä niin pieni että kannattaa nostaa reilusti lääkärin kanssa suunnitellusti ensin