TTK 2017 OFFICIAL
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta Kirsi on kehittynyt eniten. Tuokko on opiskellut nykissä eri tanssilajeja, joten epäreilua verrata. Itse en pidä Tuokon feikkimäisestä olemuksesta ja se vaikuttaa tanssissakin kun ilmehtii. Yleisö saa äänestää suosikkiaan vapaasti, siksihän yleisöäänestys on eikä tämä mitään ammattitanssia ole.
Ja lehtien muka Anna-Maija on tanssinut parinsa kanssa jo teininä, joten hän sai kyllä ihan liikaa etuja jo ennen kuin kilpailu alkoikaan. On opiskellut tanssia ja tunsi parinsa. Muiden kilpailijoiden on pitänyt tutustua uuteen ihmiseen ja oppia työskentelemään hänen kanssaan, tanssin oppimisen lisäksi.
Koska Kirsi on kehittynyt eniten ja on ihmisenä tosi sympaattinen, fanitan häntä eniten Lauran jälkeen. Tykkään myös Kirsin ja Markon keskinäisestä kemiasta ja suhtautumisesta kilpailuun. Tiukkapipo Anna-Maijassa ei ole mitään minua viehättävää.
Yleisö on jo voittajaparin valinnut. Anna-Maija ja Matti ovat olleet pudotusuhan alla, eivät ole suuren yleisön mieleen. Kirsi ja Marko voittavat kilpailun. Itse olisin valinnut Eevin ja Janin jatkoon, Lauran ja Mikon tilalle. Anna- Maija, tiukkapipo, et ole katsojien suosikki. Hirveän tympeä tiukkapipo.
Vierailija kirjoitti:
Yleisö on jo voittajaparin valinnut. Anna-Maija ja Matti ovat olleet pudotusuhan alla, eivät ole suuren yleisön mieleen. Kirsi ja Marko voittavat kilpailun. Itse olisin valinnut Eevin ja Janin jatkoon, Lauran ja Mikon tilalle. Anna- Maija, tiukkapipo, et ole katsojien suosikki. Hirveän tympeä tiukkapipo.
Saanko kysyä, että miten hän on tiukkapipo? Et taida tuntea koko ihmistä edes! Olen tavannut Anna-Maijan henkilökohtaisesti ja tosi mukavan oloinen tyyppi oli. Kirsikin varmasti mukava ihminen, mutta tää on tanssikisa, ei persoonakisa. Kirsistä ei koskaan tule hyvää tanssijaa. Häntä ei vaan ole luotu tanssimaan, eikä tarttekaan. Jos tanssi ratkaisee, niin se on ihan selvästi A-M! Jos Kirsi voittaa, niin kyse on kyllä ihan jostain muusta kun tanssitaidoista.
Laurakin on muuten ollut pudotusuhan alla, ja Anna-Maija kerran illan paras pari. Kirsi ei kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä, että miten hän on tiukkapipo? Et taida tuntea koko ihmistä edes! Olen tavannut Anna-Maijan henkilökohtaisesti ja tosi mukavan oloinen tyyppi oli. Kirsikin varmasti mukava ihminen, mutta tää on tanssikisa, ei persoonakisa. Kirsistä ei koskaan tule hyvää tanssijaa. Häntä ei vaan ole luotu tanssimaan, eikä tarttekaan. Jos tanssi ratkaisee, niin se on ihan selvästi A-M! Jos Kirsi voittaa, niin kyse on kyllä ihan jostain muusta kun tanssitaidoista.
Laurakin on muuten ollut pudotusuhan alla, ja Anna-Maija kerran illan paras pari. Kirsi ei kumpaakaan.
Niin, tämä on tanssikisa. Mutta minä ainakin äänestän sitä kilpailijaa, jonka tanssin katsomisesta saan eniten nautintoa. Tähän asti se oli Laura, ja Kirsi oli kakkonen. Ja nyt kun Laura ei voi tanssia, Kirsi on suosikkini. Tanssin katsomisesta saamallani nautinnolla ei välttämättä ole mitään tekemistä tanssitaidon kanssa. Olkoon Anna-Maija miten taitava tahansa, hänen tanssinsa ei ole miellyttävää katsottavaa.
Äänestän, miten sydän sanoo. Miksi pitäisi antaa ääni anna-maijalle, jos ei tykkää hänestä ei millään lailla. Sinäkö kuvittelet ohjaavasi Suomen kansaa. Kirsi saa paljon ääniä, annan puhelimen äänestää voittoon. anna-maija menee vielä kotiin allapäin.
Kirsi voittoon! Anna-Maija on liian kylmän ja suorittajan oloinen. Kirsi taas lämmin, heittäytyvä ja eniten sarjassa kehittynyt upea nainen!
Kirsiä minäkin kannatan nyt, kun suosikkini Laura joutui harmillisesti jättämään leikin kesken. Anna-Maijan tanssi jättää täysin kylmäksi, mitä olen ihmetellytkin, sillä yleensä olen nauttinut aina suuresti Matin ja valmennettavansa tansseista ja liikuttunutkin niistä lukemattomat kerrat - vaikka en olisi edes pitänyt valmennettavasta. Nyt olen huomannut monta kertaa, että katselen Anna-Maijan ja Matin tanssia melkein mitään näkemättömin silmin ja jossakin vaiheessa havahdun yhtäkkiä, että ai niin, ne tosiaan tanssiikin tuolla, ja yritän keskittyä tanssiin ja pitää harhailevat ajatukseni kurissa. Mutta jostakin syystä se tuntuu kovin vaikealta.
Äänestän tunteella, kuinka esiintyjä koskettaa. Anna-Maijan esitys jättää täysin kylmäksi. Mekaanista suoritusta, ilman että välittyisi positiivisia tunteita. Itsekin tanssin harrastajana, tiedän, että on VAIN YKSI OSA KOKONAISUUTTA liikkeiden mekaaninen suoritus. Pitää pystyä välittämään katsojille positiivisia tunteita, hyvää mieltä. Anna-Maija jättää kylmäksi. Ääneni saa Kirsi.
Anna-Maija muistuttaa Saara Aaltoa. Tiedän että osaa mutta esitys ei sykähdytä yhtään.
Sydän sanoo, että Kirsi. Olen miettinyt, että mikä Anna-Maijassa tökkii. Hän on mekaaninen suorittaja, joka ei säteile kuten Kirsi, vaan kilpailee VERENMAKU SUUSSA. Suoritusta,ei iloa, ei tunteen paloa eikä aatosta jaloa. Mekaanista opeteltua, hei oletko ihminen vai robotti Anna-Maija?
Veikkaan, että Lauran loukkaantuminen koitui myös Anna-Maijan kohtaloksi. Ne, joiden suosikki Laura oli antavat nyt äänensä Kirsille. Kirsi varmaan voittaa, vaikka A-M parempi tanssija teknisesti onkin.
Kun Harri Syrjänen ei pystynyt osallistumaan finaaliin, niin jo pudonnut Rakel Lignell otettiin takaisin. Miksi Eeviä ei otettu?
Vierailija kirjoitti:
FINALE
Taas. Ei oikein riitä into hehkuttamaan näitä viikkotolkulla venytettyjä finaaleja.
Voisi olla Vapulla tukevammat liivit, taas on tissit vyötäröllä.
Vierailija kirjoitti:
Kun Harri Syrjänen ei pystynyt osallistumaan finaaliin, niin jo pudonnut Rakel Lignell otettiin takaisin. Miksi Eeviä ei otettu?
No ehkäpä siksi että Lauran käsi murtui samana päivänä kun ensimmäinen finaali oli. Päivässä ei tehdä koreografioita ja harjoitella esityskuntoon :D
Vierailija kirjoitti:
Lauran onnettomuus sattui viime sunnuntaina eli samana päivänä kun finaalin ensimmäinen osa oli. Eli ei Eevi ja Jani mitenkään ois pystyny harjoittelemaan siinä yhessä päivässä yhtään mitään.
Sanoik Vappu tuossa: "Pepe Willberg FANINAAN Jutta Helenius"? :D
Vappu on kauniina tänään, kaunis puku ja kampaus!
Toisaalta Kirsi on kehittynyt eniten. Tuokko on opiskellut nykissä eri tanssilajeja, joten epäreilua verrata. Itse en pidä Tuokon feikkimäisestä olemuksesta ja se vaikuttaa tanssissakin kun ilmehtii. Yleisö saa äänestää suosikkiaan vapaasti, siksihän yleisöäänestys on eikä tämä mitään ammattitanssia ole.