TTK 2017 OFFICIAL
Arvioita tulemaan!
Kommentit (1229)
Kurkkua alkaa kuristaa, kun joutuu kuuntelemaan tota Johanna Förstin kireää ääntä. Pahempaa on vain Sami Pitkämön epävireinen määkiminen.
Anna-Maijan ja Matin tanssi ei mielestäni ollut yhtä hyvä kuin yleensä.
Ei ollut napakymppi tuo anna-maijan esitys. Aika korkeat pisteet. Sit vähän vielä näyttelijäitkua ja äänestäjäpisteet kotiin!
Mitä tuo Vappu sekoilee? Piti mykkänä mikkiä Anna-Maijan suun edessä. Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Anna-Maijan ja Matin tanssi ei mielestäni ollut yhtä hyvä kuin yleensä.
Ei ollut noin korkeiden pisteiden arvoinen tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Kurkkua alkaa kuristaa, kun joutuu kuuntelemaan tota Johanna Förstin kireää ääntä. Pahempaa on vain Sami Pitkämön epävireinen määkiminen.
Förstin mylvintä on todella ruman kuuloista. Eikö hänen tilalleen löytyisi ketään, joka osaisi laulaa edes hieman kauniimmin?
Vierailija kirjoitti:
Kenen tanssit päättyvät tähän iltaan? Jos Teittinen liihottelee tänään jatkoon, niin kyllä loppuu ohjelman katsominen siihen paikkaan. Kirsin huikeaa kehityskaarta on ollut ilo seurata, toivottavasti pääsisi finaaliin. :)
Kirsi, Eevi ja Laura ja jatkoon ja puoliammattilais-Anna-Maija ulos finaalista.
Tanssi on tehnyt Kirsin kropalle hyvää. Aikas hyvännäköinen. Aiemmin arvostelin paksuuta, nyt se on pois.
Sellaistahan se tango vähän on. Lähtee jo ihan musiikistakin. Muistelisin erään tanssinopettajan todenneen, että kaikki tanssi on pohjimmiltaan kävelyä.