TTK 2017 OFFICIAL
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt Anna-Maija ja Matti saavat myös neljä kymppiä, että saadaan kisa jännäksi...?
Ei tuu kyllä tästä... Jotain tosi olennaista puuttuu vaikka askeleet menisikin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Eevillä on aina rumia vaatteita?
Eevihän oli kovinkin kaunis ilmestys.
Anna-Maija rakastaa esilläoloa. Ihan ok tanssi, mutta ei säväyttänyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt Anna-Maija ja Matti saavat myös neljä kymppiä, että saadaan kisa jännäksi...?
Olisi Lauran ja Mikon tanssin aliarvioimista, jos nämä saisivat myös 40p. Ei lähelläkään samalla tasolla.
Illan paras! Ihania Aino-Maija ja Matti!
Tää Anni-Maija herättää just saman fiilarin kuin Saara Aalto. Tajuan että kaikki siinä jotenkin on, mutta ei kolahda yhtään.
Luulen että saavat tylyä palautetta koska tälläkin viikolla yrittävät liikaa panostaa tanssin ulkopuolisiin tekijöihin. Ei ammattitanssijat eli kisan tuomarit arvosta pelkkiä nostoja ja näyttävyyttä, pitäisi esitellä sitä tanssitaitoa.
Kiira jatkaa Matille piikittelyä: "Toi sun alku, vau. Mua ei ois haitannu, vaikka Matti ei ois tullu ollenkaan mukaan!"
:D
Anna-Maijan ja Lauran ero on se, että Laura elää tanssinsa läpi, eikä oikeastaan huomaakaan, että hän tekee opeteltuja kuvioita. Anna-Maijan tanssista tulee tunne, että hän haluaa olla pinko oppilas, joka toteuttaa tehdyt kuviot hyvin. Hänen tanssinsa on mekaanista.
Matti on loistava koreografi ja opettaja! Ei välttämättä tee sitä näyttävintä spektaakkelia, mutta perusjutut on oppilaallakin hallussa ja tanssia on mukava katsoa.
Eikö tuo Anna-Maijan ja Matin viimeinen nosto mennyt vähän pieleen? Anna-Maija meinasi jäädä vatsalleen röhnöttämään Matin käsivarsille. Mutta kukaan tuomareista ei maininnut tätä, vaikka muille pareille huomautetaan jos yksikin askel on astuttu väärin koko numeron aikana.
Vierailija kirjoitti:
Anna-Maija rakastaa esilläoloa. Ihan ok tanssi, mutta ei säväyttänyt yhtään.
Rakastaa ihan liikaa.
Eevin ja Janin pitäisi pudota tänään.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että saavat tylyä palautetta koska tälläkin viikolla yrittävät liikaa panostaa tanssin ulkopuolisiin tekijöihin. Ei ammattitanssijat eli kisan tuomarit arvosta pelkkiä nostoja ja näyttävyyttä, pitäisi esitellä sitä tanssitaitoa.
Mutta tuomareiden pitäisi vaatia samaa kaikilta pareilta ja tasapuolisesti.
Tajusin vasta näiden kommenttien myötä, mikä Anna-Maijan olemuksessa tökkii. Hän paistattelee liiankin mielellään valokeilassa!
Matti näyttää kerrankin tosi kuumalta.
Ärsyttävä tuo Anna-Maija ihan tekopirteyttä.
Anna-Maija ja Matti iloisuudessaan, riemussaan ja muutoinkin on parempia ja karismaattisempia kuin Laura ja Mikko, mutta jostain syystä Lauraa ja Mikkoa hehkutetaan enemmän. Minä en ymärrä miksi.
Tänään kritiikki oli paikallaan, mutta ymmärrän Janin ärtymyksen, kun koko kauden ajan tätä paria on kritisoitu enemmän kuin ketään muuta ja ovat saaneet huonompia pisteitä kuin esim. Pepe, joka tanssi kuin seipään niellyt.