Mitä päiväkodissa tekee lapsi repulla? Mitä sinne laitatte?
Kommentit (7)
Mä kuljetan usein tyhjää reppua edestakaisin. Koskaan ei voi tietää, jos kuravaatteita tarvittaisiin myös kotona tai villahaalaria. Varavaatteita en halua viikkokaupalla säilytellä tarhassa.
Aamulla vien lapsen tarhaan ilman villahaalaria, mutta pakkasilla laittavat sen sitten ulos päälle. Kädessäkö kannatte vai jaksatte aamukiireessä pukea 15 minuutin kävelyä varten villahaalarin?
Vierailija:
Mä kuljetan usein tyhjää reppua edestakaisin. Koskaan ei voi tietää, jos kuravaatteita tarvittaisiin myös kotona tai villahaalaria. Varavaatteita en halua viikkokaupalla säilytellä tarhassa.Aamulla vien lapsen tarhaan ilman villahaalaria, mutta pakkasilla laittavat sen sitten ulos päälle. Kädessäkö kannatte vai jaksatte aamukiireessä pukea 15 minuutin kävelyä varten villahaalarin?
Meillä on kuravaatteita ja villavaatteita ainakin kaksi eri vaatekertaa. Ei tarvi aina erikseen pähkäillä missä mikin on...
Hoitajana olen huomannut että siellä on vaatteita, ehkä unilelu joka kulkee kotiin ja hoitoon, postia vanhemmille, lapsen omia juttuja...askarteluja joita tehdään tarhassa jne...eli kaikki joka pitäisi muuten käsissä kuljettaa...
niissä päiväkodeissa, missä meidän laspet on olleet, on varavaatteet ja jumppavaatteet säilytetty siellä.