Asioita joita on "pakko" tehdä nykyään
Siis sellaisia, että niitä nyt vaan kuuluu tehdä? Jos et tee, sinua katsotaan kieroon tai ihmetellään, miten ihmeessä pärjäät.
Esim. liikuntaharrastus. Sellainen on nykyään pakko olla, eikä hyötyliikunta riitä mihinkään. Eikä edes yhdentyyppinen liikuntaharrastus riitä. Jos esimerkiksi pyöräilet paljon, niin eiköhän joku huomauta, että ei se riitä. Nykynäkemyksen mukaan pitää käydä myös salilla, jos haluaa pysyä jotenkuten hengissä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
En käytä Netflixiä (tai muuta suoratoistoa) vaan jos katson jotain, niin telkkaria tai dvd/blurayta. Minulla ei ole mitään suoratoistoa vastaan, en vain ole kokenut sitä omakseni. Joidenkin mielestä tämä on niin 90-lukulaista =D
Minäkään en käytä suoratoistopalveluita. Pidän noita passiivisten plösöjen metkuina.
Ulukomaan otus kirjoitti:
Kyllapa on ihanaa taas kerran, etten asu Suomessa! Tassa maassa kukin saa olla juuri sellainen kuin haluaa, ei ole mitaan "pakkoja" mihinkaan...
En ota netissä kirjoitettuja asioita kirjaimellisesti.
Okei ei kuulu näihin "pakko" juttuihin mutta sitä nyt tekee kaikki.
Omistaa tai haluta kavereita.
Kun yksin viihtyvältä kaverittomalta ihmiseltä kysytään jotain tämän kavereihin liittyvää ja tämä sanoo ihan neutraalilla äänensävyllä, että ei ole kavereita, niin toinen olettaa sen ikäväksi asiaksi ja katsoo häntä säälivästi – ehkä jopa ystävällisesti ilmoittaa, että hän voi ruveta kaveriksi. <3
Vierailija kirjoitti:
Siis sellaisia, että niitä nyt vaan kuuluu tehdä? Jos et tee, sinua katsotaan kieroon tai ihmetellään, miten ihmeessä pärjäät.
Esim. liikuntaharrastus. Sellainen on nykyään pakko olla, eikä hyötyliikunta riitä mihinkään. Eikä edes yhdentyyppinen liikuntaharrastus riitä. Jos esimerkiksi pyöräilet paljon, niin eiköhän joku huomauta, että ei se riitä. Nykynäkemyksen mukaan pitää käydä myös salilla, jos haluaa pysyä jotenkuten hengissä.
Ei ole sellaisia asioita joita "kuuluu"tehdä, sä vaan kuvittelet. Tietty jos naapurin mielipide merkkaa, niin sitten toki.Mulle ei merkkaa se mitä muut musta mahdollisesti ajattelee tai ei, mä teen mitä mä haluan, enkä sitä mikä nyt sattuu olemaan jonkin trendin harjalla.
Nyppiä kulmat ja muutenkin karvojensa vähentäminen. Joskus karvojen huoltamista pidetään osana hygieniasta huolehtimista, toki jossain määrin karvaisuus voi vaikuttaa puhtauteen, mutta aika paljon on kyse vain mielikuvista. Jos on karvainen, niin on muka epähygieeninen. Esim. ympäriinsä levittäytyneet epäsiistit kulmakarvat eivät tee ihmisestä epähygieenista, vaan se vaikuttaa pelkästään ulkonäköön.
Epähygieenin ihminen toki voi olla myös karvainen, koska jos ei jaksa huolehtia hygieniastaan, niin miksipä jaksaisi karvoistaankaan?
Kyllapa on ihanaa taas kerran, etten asu Suomessa! Tassa maassa kukin saa olla juuri sellainen kuin haluaa, ei ole mitaan "pakkoja" mihinkaan...
Missähän sellainen maa mahtaa olla? :D Ei ole tällä planeetalla, koska Suomi on yksi avarakatseisimmista paikoista kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Missähän sellainen maa mahtaa olla? :D Ei ole tällä planeetalla, koska Suomi on yksi avarakatseisimmista paikoista kuitenkin.
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaisia asioita joita "kuuluu"tehdä, sä vaan kuvittelet. Tietty jos naapurin mielipide merkkaa, niin sitten toki.Mulle ei merkkaa se mitä muut musta mahdollisesti ajattelee tai ei, mä teen mitä mä haluan, enkä sitä mikä nyt sattuu olemaan jonkin trendin harjalla.
Ap tässä. En minä nyt noin kirjaimellisesti asiaa tarkoittanut - minä esimerkiksi en ole eläissäni käynyt salilla, eikä mitään virallista liikuntaharrastustakaan ole. Harrastan paljon hyötyliikuntaa ja lenkkeilen, siinäpä se. Mutta minä nyt tuttavien juttuja kuuntelee/lukee Facebookista ja esimerkiksi tämän palstan juttuja lukee, niin tunnen joskus olevani vähän kummajainen.
Tämä nyt on ihan hupimielessä tehty ketju, ja paljon hauskoja vastauksia tähän on tullut. Ei kannata ottaa niin vakavasti. Tarkoituksena on vain keksiä asioita, joita nykyihmisen on mukamas "pakko" tehdä. Vaikkapa nyt sellainenkin juttu, että alushousujen rajat eivät saa näkyä farkuista, iik. Tästäkin kuulee paljon puhetta. Ei sillä, että kukaan pitäisi asetta ohimolla, että nyt prkl laitat stringit jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tuossa tarkoitetaan Yhdysvaltoja, kuulostaa tyypilliseltä jenkin kanssa naimisiin menneeltä naisihmiseltä joka on antanut aivopestä itsensä. Puoliso on luultavasti armeijassa töissä.
Poikaystävä, työ, lapset => perhe elämä sekä sosiaalisuus, iloisuus, samaa mieltä oleminen, varoa puheissa ettei joku loukkaannu. Jos näitä ei ole niin tuntuu, että ihmisessä on jotain vikaa. Tuossa nyt nämä tärkeimmät mitä tulee mieleen itselleni.
Toi urheilupakko on kamalaa. Mulle tulee aina tarve selitellä, miksen harrasta mitään. Sanon lenkkeileväni, no käynhän mä lenkillä kerran kuussa... Vihaan kaikkea ryhmäliikuntaa ja oikeasti toi lenkkeily on varmaan ainoa, mitä näin pienen lapsen yh:na voisi edes harrastaa, kun iltaisin ei pääse mihinkään treeneihin. No okei, en varmaan kävisi missään muutenkaan. Tosi ahdistavaa. Jos sanot harrastuksiksesi lukemisen, sitä pidetään outona.
Olla introvertti tai ainakin sanoa olevansa. Aina nämä leviää kulovalkean tavoin, kun joki blogiinsa asiasta kirjoittaa. Epäilen tämänkin lähteneen blogista.
Niin ja blogeja pitää lukea. Itseäni ei kiinnosta hevon ***** jonkun wnb julkkiksen koti tai harrastukset tai parisuhde :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁
Tämä!!
Eipä ole ihmisen muuta pakko tehdä kuin kuolla. Kaikki muu on vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Olla introvertti tai ainakin sanoa olevansa. Aina nämä leviää kulovalkean tavoin, kun joki blogiinsa asiasta kirjoittaa. Epäilen tämänkin lähteneen blogista.
Niin ja blogeja pitää lukea. Itseäni ei kiinnosta hevon ***** jonkun wnb julkkiksen koti tai harrastukset tai parisuhde :D
Olla introvertti mutta jakaa elämänsä ja miljoona omaa kuvaansa somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ot, mikä on dink?
Double income, no kids. Viittaa yleensä vähän varakkaampaan lapsettomaan pariin, jotka elävät huoletonta elämää.
Osallistun keskusteluun ihmettelemällä miksi pitää käyttää tuollaisia jenkkilästä lainattuja lyhenteitä, joita ei kukaan täällä ymmärrä eikä yleisesti käytä? Miksei vaan voi sanoa että varakas lapseton pariskunta? Minusta nuo englanninkielestä repäistyt lyhenteet kuuluu englanninkielen yhteyteen, ei suomenkieleen.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Siis eikö nimenomaan extrovertti ole sitä mitä nyt pitäisi olla? Introvertit katsotaan vain 'autisteiksi'.
On pakko hashtagata kaikkea somessa, ja määräajoin oltava #prinsessa tai #ihananainen joka hehkuttaa miten #ihanaiset #bestikset nyt kokoontuivat.
Pakko on pitää aivotonta ja tyhjänpäiväistä lifestyleblogia.
On pakko onnitella jokaista syntymäpäivänä facebookissa. Ja kaikkina juhlapäivinä pitää toivottaa #ihanaa sitä juhlapäivää #joulu #ystävänpäivä #vappu jne.
Trumpista pitää tykätä ja jakaa meemejä.