Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erotako vai ei?

Vierailija
19.02.2017 |

Olen 20 vuotias nainen ja poikaystäväni on kymmenen vuotta vanhempi. Hän on ihana ja lämmin mies, mutta olen viimeaikoina miettinyt tulevaisuutta hänen kanssaan. Välillä tuntuu, että hän on jämähtänyt teinin tasolle. Pelailee tietokonepelejä, siivoaa ehkä kerran parissa kuukaudessa, syö paljon roskaruokaa. Olen kysellyt haluaako joskus lapsia tai mennä naimisiin. Sanoo vain että kyllähän sitä joskus voisi. En oikein tiedä mitä hän tulevaisuudelta haluaa. Mies on kuitenkin "jo" 30 v. Haluan vain tietää onko meidän suhteella tulevaisuutta vai aikooko mies jatkaa samaa meininkiä seuraavat kymmenen vuotta. Rakastan miestä, mutta mietin usein että tuhlaanko vain aikaani häneen. Anteeksi jos teksti oli vähän sekava tms, mutta en jaksa kirjoittaa kaikkea. En vain yhtään tiedä mitä tehdä :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä luulisi sinullakaan vielä olevan kiire mihinkään.

Vierailija
2/3 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset miehet ottavat noin paljon nuorempia naisia, että saisivat jatkaa teini-ikäänsä. Eivät hoksaa, että jossain vaiheessa nämäkin naiset "aikuistuvat" ja rupeavat haaveilemaan perheen perustamisesta ja aikuismaisesta elämästä. Eli eroa tuosta. Vaikka tekisit sen kanssa lapsen, hyvin todennäköisesti kunnon isäksi hänestä ei olisi, vaan vaihtaisi sinut sitten taas johonkin nuoreen huolettomaan naikkoseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiset miehet ottavat noin paljon nuorempia naisia, että saisivat jatkaa teini-ikäänsä. Eivät hoksaa, että jossain vaiheessa nämäkin naiset "aikuistuvat" ja rupeavat haaveilemaan perheen perustamisesta ja aikuismaisesta elämästä. Eli eroa tuosta. Vaikka tekisit sen kanssa lapsen, hyvin todennäköisesti kunnon isäksi hänestä ei olisi, vaan vaihtaisi sinut sitten taas johonkin nuoreen huolettomaan naikkoseen.

Kiitos vastauksestasi. Minun pitää tosissaan alkaa miettimään tätä asiaa.