Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordea Tuohi Mastercard - Miten voit tarkistaa kaikki kortilla olevat veloitukset?

Vierailija
19.02.2017 |

Tietoa ei löydy Nordean sivuilta eikä näköjään helposti googlesta, joten tietääkö joku täällä?
Onko se ylipäätään mahdollista? Nyt nään e- palvelussa aina vaan viimeisen kuluneen kuukauden tapahtumat.
Hämmentää kun tuntuu että lasku sen kuin kasvaa hulluna ja korttia ei ole käytetty aikoihin pl. Netflix 8€ kk. Ja netflix on ainoa tapahtuma joka siellä nyt näkyykin. Mitään muita uusia veloituksia ei siis ole. Lyhennän joka kuu sitä enemmän kun minimin. Olisi kiva päästä katsomaan kertyykö sinne kokoajan jostai muualtakin maksuja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö verkkopankissa näy ?

Vierailija
2/4 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käytössäni vain e-palvelu, jonne siis kirjaudutaan oman pankin tunnareilla. Siellä lienee paljon suppeampi tietovalikoima kun  nordean verkkopankissa olisi.

En ole Nordean asiakas muutoin kun tuon tuohen osalta joten nordean verkkopankkia minulla ei ole..

Aiemmin vielä kun lasku tuli paperisena, siinä sentään näkyi 3kk ajalta tapahtumia, nyt kun lasku tulee suoraan oman pankin verkkopankkiin sähköisenä niin noitakaan enää näy :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh ? Jos se kasvaa niin näet sen viimeisen kuukauden tiliotteesta. Ei se kasva salaperäisesti jos siellä tiliotteessa ei ole mitään. Soita sinne Nordeaan. Numero on tiliotteessa. Vaikea ymmärtää sinun saamattomuuttasi.

Vierailija
4/4 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 5000€ tuohivelkaa ja kun lyhennän sitä 250€/kk niin velka lyhenee vain 136€ . Korko oli 48.69 ja tilin hoito maksu 5€ ja paperi lasku 3€ ja sit kuluja 113.58€. mitä ihmettä noi kulut on joka laskussa ???