Onko joku seurannut, mihin aikaan maksupäivästä Kelan raha tulee tilille?
Tarvitsisin tupakkaa niin pian kuin mahdollista ja maksupäivä on huomenna.
Kommentit (19)
Mulle tulee ainakin asumistuki joskus yhden-kahden aikoihin.
Kysyin kelasta, 3-4 aikaan aamuyöllä ovat tilillä.
Riippuu siitä missä pankissa tilisi on. Omani on Nordeassa ja Kelan tuet näkyvät tilillä noin viiden aikaan aamuyöstä maksupäivänä.
Itsellä OP:n pankki ja olen huomannut että äitiyspäiväraha on siinä 00:30 aikoihin ollut ainakin muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse.
Kyllä tarvitsen, koska olen nikotiiniriippuvainen. Ymmärrän, että tupakoimattoman on tähän vaikea eläytyä.
Eli yöllä tulee? En aikaisemmin ole seurannut, mutta huomannut, että aina se aamusta on tilillä ollut -- jopa ennen kuutta. Täytyy valvoa ja rientää heti huoltsikalle ostamaan. Tupakkaan en rahaa lainaa, se on periaate.
Olipa vanha lanka.
Danske Bankilla tuet tulivat ennen 03:15-30, nykyään tulevat tuntia myöhemmin siinä 04:15-30.
Taas yksi osoitus siitä, että meillä on liian hyvä sosiaaliturva.
Ei näy asumistuki. Ja ihan töissä olen,mutta palkka on sen verran huono,että saa pikkusen asumistukea.
Näkyykö asumistuki jos on ensimmäinen päivä on perjantaina vai näkyykö se jo neljäs päivä maanantaina
Monelta lapsilisät tilillä?! Mulla op, jos sillä mitään merkitystä.
Perustoimeentulotuki tuli noin 2:10 nordean tilille.
PO ja työmarkkinatuki het 12:00 yöllä.
18.07. yritin ensimmäisen kerran 00:10, ei ollut tullut. Kävin välillä nukkumassa ja 07:45 oli tullut. Palautus laskuista, en tiedä onko eroa asumistuella, toimeentulotuella tai työttömyyskorvauksella.
Et tarvitse.