Maksusitoumus = sossun rahaa, EI?
Mistä te olette saaneet päähänne, että kenkiä ostaneen pyörätuolipotilaan maksusitoumus olisi ollut sossusta tai kelasta?
Ettekö tiedä, että maksusitoumuksia saa muutenkin? Esimerkiksi syystä tai toisesta edunvalvonnassa olevat saavat maksusitoumukset OMILLA RAHOILLAAN. Näin siksi, kukaan hyväksikäyttäjä tai muu ei käytä rahoja vääriin tarkoituksiin.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mistä te olette saaneet päähänne, että kenkiä ostaneen pyörätuolipotilaan maksusitoumus olisi ollut sossusta tai kelasta?
Ettekö tiedä, että maksusitoumuksia saa muutenkin? Esimerkiksi syystä tai toisesta edunvalvonnassa olevat saavat maksusitoumukset OMILLA RAHOILLAAN. Näin siksi, kukaan hyväksikäyttäjä tai muu ei käytä rahoja vääriin tarkoituksiin.
Ketään ei kiinnosta. Pääasia tuli selväksi: tyyppi on luuseri joak ei osaa hoitaa omia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tiedä, että maksusitoumuksia saa muutenkin? Esimerkiksi syystä tai toisesta edunvalvonnassa olevat saavat maksusitoumukset OMILLA RAHOILLAAN. Näin siksi, kukaan hyväksikäyttäjä tai muu ei käytä rahoja vääriin tarkoituksiin.Ketään ei kiinnosta. Pääasia tuli selväksi: tyyppi on luuseri joak ei osaa hoitaa omia asioita.
Tai sitten sinä oot luuseri, joka ei osaa käyttää aivoja.
Näin on. Isälle piti aikoinaan hakea remonttitarvikkeet maksusitoumuksella kun oli edunvalvonnassa. Tuntui hiukan kiusalliselta vaikka olivat omia työllä ansaittuja säästöjä, jotka oli saatu pelastettua hyväksikäyttäjältä.
Miehelleni tuli tilattu pöytään kiinnitettävä luuppi (näkövammainen) lukemista varten paikalliseen optikkoliikkeeseen keskussairaalan maksamana. Kotiin tuli maksusitoumus, jolla ko luuppi maksettiin. Ei tullut mieleenikään hävetä asiaa kun hain sen ja puhuttiin siinä maksusitoumuksista. Kuuluu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sossu sitten anna maksusitoumuksia?
SossuKIN antaa maksusitoumuksia, mutta monet muutkin niitä antavat, monista eri syistä.
Ei aina ole kyse siitä, että maksusitoumuksen saanut henkilö ei itse kykene hoitamaan asioistaan vaan siihen on muitakin syitä, joita tässäkin ketjussa on jo mainittu muutamia.
Kuinka tietämättömiä te olette, jos pidätte itsestään selvänä, että maksusitoumus olisi aina sossun antama?
Kävin äsken seurakunnalta saadulla ostolapulla kaupassa, sieltäkin saa.
Luin uutisen asiasta (toisin kuin ilmeisesti esim. ap) ja sieltä tämä asia selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SossuKIN antaa maksusitoumuksia, mutta monet muutkin niitä antavat, monista eri syistä.
Ei aina ole kyse siitä, että maksusitoumuksen saanut henkilö ei itse kykene hoitamaan asioistaan vaan siihen on muitakin syitä, joita tässäkin ketjussa on jo mainittu muutamia.
Kuinka tietämättömiä te olette, jos pidätte itsestään selvänä, että maksusitoumus olisi aina sossun antama?
Jos ihminen ei ITSE kykene maksamaan kustannuksiaa tai ei kykene hoitamaan asioitaan niin ei sellaista pidä sääliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen ei ITSE kykene maksamaan kustannuksiaa tai ei kykene hoitamaan asioitaan niin ei sellaista pidä sääliä
Eli et vieläkään ymmärtänyt olennaista: kyseessä voi olla ITSE OMILLA RAHOILLA maksamisesta silloinkin, kun käytetään jostakin syystä maksusitoumusta!
Mutta jos et halua tai et kykene ymmärtämään, niin ei voi mitään.
Ehkä nimenomaan tässä kenkäjupakassa todellakin oli joku sossun sitoumus, mutta ei sillä ole mitään merkitystä olennaiseen, eli kauppa teki siinä virheen, kun olisi pitänyt ostaa halvempaa tavaraa maksusitoumuksellea eikä käteinen muka kelvannut.
En ole mitenkään pahantahtoinen ihminen, mutta muista nuo sanasi sinä päivänä, kun sinä olet se, joka et kykene itse hoitamaan omia asioitasi etkä maksamaan omia kulujasi.
Miksi Vammaiset saavat asua Vahvastituetusti.Koska he eivät saa asua miten haluavat.
Aivan Vammaiaet eivät saisi saada Kelasta Eläkkeensaajan Asumistukea,kun eivät tykkää asua Vahvastituetusti.Emme vaan mahda mitään Eduskunnan Vaikutusvallalle ja heidän mielivaltaisille päätöksilleen.
Olet oikeassa, monesta paikasta voi saada maksusitoomuksen, kunnan ja Kelan lisäksi, esim. vakuutusyhtiö, työnantaja, sairaala, järjestöt, hyväntekeväisyys jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh... meillä töissä saa maksusitoomuksen silmälaseihin ja ystäväni sai maksusitoomuksen vakuutusyhtiöltä vaatteisiin, kun koti paloi maantasalle.
Lisäksi vakuutusyhtiö voi antaa maksusitoumuksen.