Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä +30v työttömälle nainen...

Vierailija
19.02.2017 |

Kukaan ei tietenkään täällä usko, mutta totuus on, että olen erittäin köyhä kilttimies. Perheetön, koska olen panostanut vain laiskotteluun tähän saakka ja sinkku jo useita vuosia samasta syystä. Ei ole ystäviä eikä harrastuksia, mutta nyt on tullut sellainen tunne että kaipaisin naista elämääni. Mutta en keksi millainen nainen minulle sopisi tai mistä sen voisi löytää. Tasaveroista suhdetta tuntuu olevan tosi vaikeaa löytää jos mies on vähän vanhempi ja semmoisessa asemassa kuin minä. Samanikäiset ja samantyyppiset naiset ovat kaikki naimisissa ja perheellisiä, yleensä mies on vähän vanhempi. Tuntuu, että naiset haluavat aina miehen, jonka yläpuolella voivat tuntea jotenkin olevansa. Minulle ei ole meritystä mitä nainen tekee työkseen, mutta yleensä naiselle muodostuu ongelmaksi oma työttömyyteni ja asemani. Tulee v*ttuilua ja kontrollointia, käsittämätöntä huonoa käytöstä joka selvästi johtuu naisen rahan ahneudesta. Tai sitten suoraan sanovat ettei tapailusta tule mitään ja etsivät jonkun enemmän itsensä kaltaisen miehen. Itse olen tulkinnut, että jonkun jonka yläpuolella voivat tuntea olevansa. Nuoret naiset voivat taas innostua hetkeksi pelkkään seksiin ja pitää varalla parempaa odotellessa, mutta ei siitäkään siis tietenkään ole tasaveroiseksi suhteeksi. Olenko siis yksin loppuelämäni vai mistä voisin löytää kaltaiseni ja veroiseni naisen tasa-arvoiseen suhteeseen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin mammat, neuvoja kaivataan.

Vierailija
2/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Joka ketjulle pitää keksiä joku käänteinen paskaprovo. Tämähän on vastine sille, jossa 40+ johtajanainen etsii miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä toimi näin päin. Nuoret naiset eivät innostu hetkeksi pelkkään seksiin, jos aloittaja on tuollainen.

Muutenkin pelkkää seksiä saava mies saa helposti suhteen, mutta kohtuullisesti suhteen saava ei useinkaan saa pelkkää seksiä. Ja ap:n kuvauksen tapainen ei saa kumpaakaan.

Vierailija
4/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja vielä ehdit opiskelemaankin!

Vierailija
5/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin ja vielä ehdit opiskelemaankin!

Se ei kuulu mun arvomaailmaan. Oisko sulla vinkkiä miten saisin vastaavan naisen tasa-arvoiseen suhteeseen?

Vierailija
8/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Alkon ovelle ennen yhdeksää. Siitä jonosta katselet sopivaa.

Vierailija
9/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä.

Vierailija
10/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä.

Ai sinusta, vai täältä vauva.fi?

Vierailija
11/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Alkon ovelle ennen yhdeksää. Siitä jonosta katselet sopivaa.

En itse käytä alkoholia.

Vierailija
12/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin naisen paikallisesta baarista. Olin silloin 27v kouluttamaton ja työtön. Nyt 31v ja samassa tilanteessa ja sama nainen. On tosin jonkun verran vanhempi.

Vierailija
13/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitset olevasi kiltti. Kuinka tämä kiltteys käytännössä ilmenee? Aloitusviestistäsi valitettavasti välittyi minulle enemmän katkeruutta ja naisten syyttelyä kuin kiltteyttä.

Vierailija
14/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitset olevasi kiltti. Kuinka tämä kiltteys käytännössä ilmenee? Aloitusviestistäsi valitettavasti välittyi minulle enemmän katkeruutta ja naisten syyttelyä kuin kiltteyttä.

En nyt viittis alkaa kehumaan kaikilla hyvillä teoillani, mutta niitä on paljon!

Vierailija
15/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No baarista kannattaa hakea. Deitti ei toimi, koska naiset näkee heti että olet työtön eikä sinulla silloin ole heidän mielestään arvoa. Livenä pääsee vaikka känniläisen naisen luokse, ja nainen on tyytyväinen kun on löytänyt vaikka työttömänkin miehen.

Vierailija
16/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---" olen panostanut vain laiskotteluun tähän saakka"

--- "en keksi millainen nainen minulle sopisi tai mistä sen voisi löytää"

---"Minulle ei ole meritystä mitä nainen tekee työkseen, mutta yleensä naiselle muodostuu ongelmaksi oma työttömyyteni ja asemani." Tulee käsittämätöntä huonoa käytöstä joka selvästi johtuu naisen rahan ahneudesta.

Vai että oikein panostanut. Nice.

Et keksi millainen nainen sinulle sopisi. Oikeesti. ONKO sulla jotain valinnanvaraa?

Nähtävästi oletat/toivot, että naisesi olisi työssäkäyvä. Jos ja kun tästä aiheutuu ristiriitoja ja konflikteja parisuhteeseen, niin se on naisen vika ja johtuu hänen rahan ahneudestaan???  Kuka sinä olet esittämään tällaisia syytöksiä?

Vierailija
17/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---" olen panostanut vain laiskotteluun tähän saakka"

--- "en keksi millainen nainen minulle sopisi tai mistä sen voisi löytää"

---"Minulle ei ole meritystä mitä nainen tekee työkseen, mutta yleensä naiselle muodostuu ongelmaksi oma työttömyyteni ja asemani." Tulee käsittämätöntä huonoa käytöstä joka selvästi johtuu naisen rahan ahneudesta.

Vai että oikein panostanut. Nice.

Et keksi millainen nainen sinulle sopisi. Oikeesti. ONKO sulla jotain valinnanvaraa?

Nähtävästi oletat/toivot, että naisesi olisi työssäkäyvä. Jos ja kun tästä aiheutuu ristiriitoja ja konflikteja parisuhteeseen, niin se on naisen vika ja johtuu hänen rahan ahneudestaan???  Kuka sinä olet esittämään tällaisia syytöksiä?

En toki toivo, paras olisi työtön nainen, mutta he ovat kaikki jo varattuja ja haluavat töissäkäyvää statusmiestä.

Vierailija
18/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut vielä neuvoja, vai pitääkö tässä olla vaan yksin? :(

Vierailija
19/19 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko ollut vielä neuvoja, vai pitääkö tässä olla vaan yksin? :(

ei tartte, jos sen verran näet vaivaa että korjaat asennettasi. Ja reilusti.