Oletko miehesi fb kaveri? Minä en, miksi?
Mieheni ei halua minua kaverikseen. Auttakaa ymmärtämään mikä voi olla syynä? Paljon näyttää olevan vanhoja tuttuja, työkavereita miehiä sekä naisia...
Kommentit (39)
Ei olla fb-kavereita. Meillä kyllä yhteisiä kavereita. Kumpikaan ei ole lähettänyt kaveripyyntöä😊
Ei munkaan suostu vaikka kaveripyyntöjä oon lähettäny kymmeniä. Ei suostu edes laittamaan statukseen naimisissa vaan jätti sen tyhjäksi. Kuitenkaan mitään ihmeellistä kanssakäymistä sillä tuskin on kenenkään kanssa siellä koska käy siellä tosi harvoin. Eikä sillä ole montaa kaveria.
En pystynyt ymmärtämään joten en jaksa enää edes yrittää tajuta
Tuntuisi oudolta jos ei oltaisi kavereita. 20 v yhdessä , yli 50 yhteistä kaveria. Mitään hillitöntä parisuhdehömppää ei kyllä jaeta.
En ole mieheni fb-kaveri. En ymmärrä, miksi pitäisi olla. Olemme naimissa, asumme samassa talossa, näemme päivittäin, puhumme toisillemme, ei tarvitse pitää yhteyttä fb:n kautta.
Jos näin miehenä voi vastata, niin ei olla vaimon kanssa fb-kavereita. Molemmat teemme töitä kotona ja vaimo on viereisessä huoneessa, jos jotain asiaa tulee. Lomat vietetään myös yhdessä ja käytännössä koko elämä. :)
Siksi että hänellä voi olla salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan suostu vaikka kaveripyyntöjä oon lähettäny kymmeniä. Ei suostu edes laittamaan statukseen naimisissa vaan jätti sen tyhjäksi. Kuitenkaan mitään ihmeellistä kanssakäymistä sillä tuskin on kenenkään kanssa siellä koska käy siellä tosi harvoin. Eikä sillä ole montaa kaveria.
En muistaakseni tunne yhtään ihmistä, jolla on statuksena naimisissa, vaikka valtaosa onkin. Pitääkö kaikki asiat raportoida koko maailmalle..
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole feissarissa.
Tuollainen asioiden salailu on selvä pettämisen merkki. Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muistaakseni tunne yhtään ihmistä, jolla on statuksena naimisissa, vaikka valtaosa onkin. Pitääkö kaikki asiat raportoida koko maailmalle..
Ei tarvitse, mutta totuus on kuitenkin se, että ihminen joka parisuhdestatustaan piilottelee piilottelee myös jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
En ole mieheni fb-kaveri. En ymmärrä, miksi pitäisi olla. Olemme naimissa, asumme samassa talossa, näemme päivittäin, puhumme toisillemme, ei tarvitse pitää yhteyttä fb:n kautta.
Täsmälleen näin. Fb on tarkoitettu yhteydenpitoon. Mikä sellainen pariskunta on, joka tarvitsee fb:tä yhteydenpitoon?
Meillä on yhteisiä sivuja joita seuraamme ja keskustelemme niistä ihan livenäkin, mutta fb kaveruus tekee helpommaksi vielä puhua yhteisistä jutuista. Miksei siis oltaisi 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, mutta totuus on kuitenkin se, että ihminen joka parisuhdestatustaan piilottelee piilottelee myös jotain muutakin.
Ai se on "totuus"? :D No näinä valetotuuden aikoina joku voi noinkin ajatella, mutta ei voi silti sanoa että se pätee universaalisesti jokaiseen ihmiseen. Kaikki vain eivät ole huomionhaluisia eivätkä levittele kaikkea tietoa internetiin.
Olen. Itsestään selvää, että ollaan jaetaanhan kaikki muukin niin miksei myös fbkavereita oltais.
Olen joutunut muutaman kerran noloon tilanteeseen kun olen nähnyt tuttuja ja ovat alkaneet puhua jostain mieheni päivityksestä josta mulla ei hajuakaan.
Ap
Emme ole kumpikaan Facebookissa N88M84
En ymmärrä. Minulla kymmeniä yhteisiä kavereita mieheni kanssa. Miehesi salaa jotain.