Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko miehesi fb kaveri? Minä en, miksi?

Vierailija
19.02.2017 |

Mieheni ei halua minua kaverikseen. Auttakaa ymmärtämään mikä voi olla syynä? Paljon näyttää olevan vanhoja tuttuja, työkavereita miehiä sekä naisia...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Minulla kymmeniä yhteisiä kavereita mieheni kanssa. Miehesi salaa jotain.

Vierailija
2/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole koko FB:ssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla fb-kavereita. Meillä kyllä yhteisiä kavereita. Kumpikaan ei ole lähettänyt kaveripyyntöä😊

Vierailija
4/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan suostu vaikka kaveripyyntöjä oon lähettäny kymmeniä. Ei suostu edes laittamaan statukseen naimisissa vaan jätti sen tyhjäksi. Kuitenkaan mitään ihmeellistä kanssakäymistä sillä tuskin on kenenkään kanssa siellä koska käy siellä tosi harvoin. Eikä sillä ole montaa kaveria.

En pystynyt ymmärtämään joten en jaksa enää edes yrittää tajuta

Vierailija
5/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää..

Vierailija
6/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis naimisissa

Ap

Vierailija
7/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi oudolta jos ei oltaisi kavereita. 20 v yhdessä , yli 50 yhteistä kaveria. Mitään hillitöntä parisuhdehömppää ei kyllä jaeta.

Vierailija
8/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mieheni fb-kaveri. En ymmärrä, miksi pitäisi olla. Olemme naimissa, asumme samassa talossa, näemme päivittäin, puhumme toisillemme, ei tarvitse pitää yhteyttä fb:n kautta.

Vierailija
9/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin miehenä voi vastata, niin ei olla vaimon kanssa fb-kavereita. Molemmat teemme töitä kotona ja vaimo on viereisessä huoneessa, jos jotain asiaa tulee. Lomat vietetään myös yhdessä ja käytännössä koko elämä. :)

Vierailija
10/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että hänellä voi olla salaisuus.

Vierailija
11/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei munkaan suostu vaikka kaveripyyntöjä oon lähettäny kymmeniä. Ei suostu edes laittamaan statukseen naimisissa vaan jätti sen tyhjäksi. Kuitenkaan mitään ihmeellistä kanssakäymistä sillä tuskin on kenenkään kanssa siellä koska käy siellä tosi harvoin. Eikä sillä ole montaa kaveria.

En muistaakseni tunne yhtään ihmistä, jolla on statuksena naimisissa, vaikka valtaosa onkin. Pitääkö kaikki asiat raportoida koko maailmalle..

Vierailija
12/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole feissarissa.

Vierailija
13/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole feissarissa.

Tuollainen asioiden salailu on selvä pettämisen merkki. Jätä se sika.

Vierailija
14/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muistaakseni tunne yhtään ihmistä, jolla on statuksena naimisissa, vaikka valtaosa onkin. Pitääkö kaikki asiat raportoida koko maailmalle..

Ei tarvitse, mutta totuus on kuitenkin se, että ihminen joka parisuhdestatustaan piilottelee piilottelee myös jotain muutakin.

Vierailija
15/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mieheni fb-kaveri. En ymmärrä, miksi pitäisi olla. Olemme naimissa, asumme samassa talossa, näemme päivittäin, puhumme toisillemme, ei tarvitse pitää yhteyttä fb:n kautta.

Täsmälleen näin. Fb on tarkoitettu yhteydenpitoon. Mikä sellainen pariskunta on, joka tarvitsee fb:tä yhteydenpitoon?

Vierailija
16/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteisiä sivuja joita seuraamme ja keskustelemme niistä ihan livenäkin, mutta fb kaveruus tekee helpommaksi vielä puhua yhteisistä jutuista. Miksei siis oltaisi 😃

Vierailija
17/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, mutta totuus on kuitenkin se, että ihminen joka parisuhdestatustaan piilottelee piilottelee myös jotain muutakin.

Ai se on "totuus"? :D No näinä valetotuuden aikoina joku voi noinkin ajatella, mutta ei voi silti sanoa että se pätee universaalisesti jokaiseen ihmiseen. Kaikki vain eivät ole huomionhaluisia eivätkä levittele kaikkea tietoa internetiin.

Vierailija
18/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Itsestään selvää, että ollaan jaetaanhan kaikki muukin niin miksei myös fbkavereita oltais.

Vierailija
19/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut muutaman kerran noloon tilanteeseen kun olen nähnyt tuttuja ja ovat alkaneet puhua jostain mieheni päivityksestä josta mulla ei hajuakaan.

Ap

Vierailija
20/39 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole kumpikaan Facebookissa N88M84

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä