Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsovatkohan lihavat näitä Jutan ym. dieettiohjelmia?

Vierailija
19.02.2017 |

Vai onko yleisö timmejä kuntoilijoita, jotka katsovat paheksuakseen ja ihmetelläkseen millaiseen kuntoon sitä voi päästää itsensä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo varmasti. Ylipainoisille tehtykin motivaatioksi. Itsekin olen yp ja tykkään katsoa laihdutusohjelmia.

Vierailija
2/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ihmettelen että miten KUKAAN kestää katsoa jutan ohjelmia ylipäätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta on ihana. Niin positiivinen ja kannustava. Kauniskin vielä

Vierailija
4/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat liikaakin, koska tuollaiset hirmukuntoiluun ja nälkädieettiin perustuvat menetelmät eivät toimi pysyvään laihdutukseen. Esim. yleensä KAIKKI lihovat takaisin menettämänsä kilot, kun arki koittaa.

Vierailija
5/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoo varmasti. Ylipainoisille tehtykin motivaatioksi. Itsekin olen yp ja tykkään katsoa laihdutusohjelmia.

Ei tosiaan ole tehty motivaatioksi.  Ne on viihdeohjelmia siinä kuin muutkin.

Vierailija
6/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katsomme, sipsiä suklaata syömme samalla. Parasta viihdettä mitä telkkarista tulee!

Vierailija
7/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta ap! Herätty kenties klo 7 ja nautittu aamupalaa? Ja  mitäs sitten välähtikään armaissa aivoissa? Heiiii, lihavat, lihavat ja ne lihavat, joo, äkkiä koneelle tekemään päivän ensimmäinen ja freesi lihava-aloitus. Mjaa, mitäs kirjoittaisin? Ehkä en raivoa mitään läskijuttuja, koska silloin ne poistetaan, mutta jos aloitan varovasti ja silleen viattomasti, että "Katsovatkohan lihavat" jne. Kuulostaa ihan korrektilta, eikö? Jes, tästä kehkeytyy vielä kunnon läskiraivo, ja silloin maanisen päivä on pulkassa :D Yes yes yes!!

Vierailija
8/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat liikaakin, koska tuollaiset hirmukuntoiluun ja nälkädieettiin perustuvat menetelmät eivät toimi pysyvään laihdutukseen. Esim. yleensä KAIKKI lihovat takaisin menettämänsä kilot, kun arki koittaa.

Vierailija
9/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitä välistä, en yhtä lihava kuin ohjelman ihmiset enkä timmi. Ajanvietettähän se katselu on. Ja monesti toimii kyllä muistutuksena siitä, että nekin ihmiset ovat puolivahingossa päästäneet itsensä siihen jamaan - toimii motivaattorina viikottaiseen itsensä punnitsemiseen.

Vierailija
10/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran katsoin yhden jakson. Siinä oli Sipe Santapukin sisko.Hän oli hyvin herttainen.

Mutta ohjelma oli pitkäveteinen ja tylsä, joten se jäi ainoaksi kerraksi. Jostain muualta pitäisi motivaatio hankkia.

Vierailija
11/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kans ymmärrä, mikä järki on laittaa joku 135 kiloinen ja täysin aiemmin liikkumaton johonkin tehotreeniin, tyyliin juoksua 20 kilometriä (tähtäimenä about maraton parin viikon päästä) ja perään kolmen tunnin salitreeni, niin että silmät muljahtelee päässä. Pumppu voi tiltata nuoremmallakin tuolla menolla. Motivaatio ainakin katoaa. Itkevät ja räkä valuu nenästä kun välillä haastatellaan.

Itse olen laihtunut kymmeniä kiloja täysin ilman stressiä vain pienentämällä annokset, välttämällä sokeria ja karsimalla pastat, riisin ja perunan ihan minimiin. Ja niitä kasviksia ja sitä vettä!

Liikuntamuotoina samoilua metsässä ja kivaa iltakävelyä milloin missäkin. Ajelen aina autolla jonnekin mielenkiintoiseen paikkaan ja lähden tutustumaan, eikä edes huomaa kuinka tunti onkin jo kulunut. Mieli lepää ja kilot tippuu. Kotona sitten kuminauhajumppaa ja kahvakuulaa telkkua katsellessa. Ja oho, taas meni tunti ihan tuosta noin vain.

Ei takuulla tulisi mitään, jos joku simputtaisi vieressä "Nyt juostaan tuonne mäen päälle ja takaisin ja taas takaisin, sitten kiivetään vuorelle ja nautitaan kolme herneen palkoa, jonka jälkeen otetaan raju parin tunnin rasvanpolttotreeni, kunnes lopuksi Cooperin testi, missä katotaan kuinka sä oikein pärjäät" Ja vihoviimeiset nuo painotavoitteet. Jos ei pääse lähellekään, niin onhan jo aika kiva jatkaa, kun ei tulosta vaan synny. Eikä sitä synnykään väkipakolla. Minäkin vain toivoin laihtuvani aluksi kymmenen kiloa, mutta hupsista vain, yli 30 kiloa on poissa. Ja melkein kaikki ravinteet tulevat ruuasta, ei purkista, eikä pussista.

Vierailija
12/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta ap! Herätty kenties klo 7 ja nautittu aamupalaa? Ja  mitäs sitten välähtikään armaissa aivoissa? Heiiii, lihavat, lihavat ja ne lihavat, joo, äkkiä koneelle tekemään päivän ensimmäinen ja freesi lihava-aloitus. Mjaa, mitäs kirjoittaisin? Ehkä en raivoa mitään läskijuttuja, koska silloin ne poistetaan, mutta jos aloitan varovasti ja silleen viattomasti, että "Katsovatkohan lihavat" jne. Kuulostaa ihan korrektilta, eikö? Jes, tästä kehkeytyy vielä kunnon läskiraivo, ja silloin maanisen päivä on pulkassa :D Yes yes yes!!

Nuo huomenta vaan sinnekin.

Tosiaan, aamupalaa syödessä avasin television ja kanavalta TV5 alkoi juuri Jutan ja Vertin sinkkudieetti.

Siinä jotenkin särähti korvaan miten tuo Vertti? totesi ohjelmaan osallistujista tyyliin "Onpa siinä kiloja kertynyt" tjsp.

Aloin ihan oikeasti miettimään, että kenelle näitä ohjelmia oikein tehdään..

ap.

Vierailija
13/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kans ymmärrä, mikä järki on laittaa joku 135 kiloinen ja täysin aiemmin liikkumaton johonkin tehotreeniin, tyyliin juoksua 20 kilometriä (tähtäimenä about maraton parin viikon päästä) ja perään kolmen tunnin salitreeni, niin että silmät muljahtelee päässä. Pumppu voi tiltata nuoremmallakin tuolla menolla. Motivaatio ainakin katoaa. Itkevät ja räkä valuu nenästä kun välillä haastatellaan.

Itse olen laihtunut kymmeniä kiloja täysin ilman stressiä vain pienentämällä annokset, välttämällä sokeria ja karsimalla pastat, riisin ja perunan ihan minimiin. Ja niitä kasviksia ja sitä vettä!

Liikuntamuotoina samoilua metsässä ja kivaa iltakävelyä milloin missäkin. Ajelen aina autolla jonnekin mielenkiintoiseen paikkaan ja lähden tutustumaan, eikä edes huomaa kuinka tunti onkin jo kulunut. Mieli lepää ja kilot tippuu. Kotona sitten kuminauhajumppaa ja kahvakuulaa telkkua katsellessa. Ja oho, taas meni tunti ihan tuosta noin vain.

Ei takuulla tulisi mitään, jos joku simputtaisi vieressä "Nyt juostaan tuonne mäen päälle ja takaisin ja taas takaisin, sitten kiivetään vuorelle ja nautitaan kolme herneen palkoa, jonka jälkeen otetaan raju parin tunnin rasvanpolttotreeni, kunnes lopuksi Cooperin testi, missä katotaan kuinka sä oikein pärjäät" Ja vihoviimeiset nuo painotavoitteet. Jos ei pääse lähellekään, niin onhan jo aika kiva jatkaa, kun ei tulosta vaan synny. Eikä sitä synnykään väkipakolla. Minäkin vain toivoin laihtuvani aluksi kymmenen kiloa, mutta hupsista vain, yli 30 kiloa on poissa. Ja melkein kaikki ravinteet tulevat ruuasta, ei purkista, eikä pussista.

Olet tehnyt elämäntapamuutoksia joten tulos on pysyvämpi.

Suurin osa ohjelmaan osallistuvista lihoo takaisin, koska harva suostuu ottamaan vapaaehtoisesti tuollaista rääkkiä elämäntavaksi.

Vierailija
14/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vaan nähdä ne ennen ja jälkeen-hetket, en jaksa sitä ohjelmaa siinä välissä.

Ja olisi itsekin ihan mahtavaa laihtua parissa kuukaudessa 20kg, mutta järkikin sanoo, että ne kilot tulee rynnien takaisin. Hiljaa hyvä tulee.

Vierailija
15/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt elämäntapamuutoksia joten tulos on pysyvämpi.

Suurin osa ohjelmaan osallistuvista lihoo takaisin, koska harva suostuu ottamaan vapaaehtoisesti tuollaista rääkkiä elämäntavaksi.

Ja juuri tämän tietävät näiden ohjelmien tekijät. Mutta rahat revitään reppanoiden kustannuksella. Jos ei sairastu ylipainosta, niin sitten masentuu vakavasti. Ja sitä pääasiaa, eli laihtumista ei tapahdukaan. Yritin minäkin noita "dieettejä" aikoinaan, mutta paino vain nousi.

Vierailija
16/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut tv:tä viiteen vuoteen, koska sieltä tulee vain tuollaista sontaa.

Vierailija
17/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo huomenta vaan sinnekin.

Tosiaan, aamupalaa syödessä avasin television ja kanavalta TV5 alkoi juuri Jutan ja Vertin sinkkudieetti.

Siinä jotenkin särähti korvaan miten tuo Vertti? totesi ohjelmaan osallistujista tyyliin "Onpa siinä kiloja kertynyt" tjsp.

Aloin ihan oikeasti miettimään, että kenelle näitä ohjelmia oikein tehdään..

ap.

No kenelle niitä mielestäsi tehdään?

Ja kanavavalikoima on melkoinen, jospa sieltä joskus löytyisi jotain uutta ja erilaista aihetta aloituksiin? Ei samaa jaksa koko ajan. Mielenkiinnolla odotan.

Vierailija
18/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut tv:tä viiteen vuoteen, koska sieltä tulee vain tuollaista sontaa.

Meillä on tv vain pleikkaria takia. Katson välillä Ylen dokumentteja, mainoskanavat kierrän kaukaa. Onneksi on Yle areena.

Vierailija
19/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänä aamuna 12,2 kiloa ylipainoinen, joten lasken itseni lihavaksi. Juttaa en kestä katsoa, mutta joskus katson sitä Fitistä fätiksi vai mikä se on, missä valmentaja lihottaa itsensä tahallaan ymmärtääkseen, miltä tuntuu olla lihava ja yrittää laihduttaa. Se on mielestäni järjetöntä terveyden kannalta, vaikka tietysti auttaa valmentajaa ymmärtämään miten vaikea ylipainoisen on laihtua.

Katson myös Hengenvaarallisesti lihava -sarjaa, jossa on jotain   250-kiloisia, jotka eivät pääse edes sängystä ylös omin voimin. Koen että minun sisälläni asuu sellainen ihminen, vaikka painoa ei olekaan yhtä paljon.

Vierailija
20/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä ihmettelen että miten KUKAAN kestää katsoa jutan ohjelmia ylipäätään.

Samoin. Mua häiritsee sen feikki-blondius, feikki-suu, feikki-sitä ja tätä...

Ainoa tutuistani joka sen ohjelmia katsoo säännöllisesti on huomattavan ylipainoinen. Liikkuis sekin senkin ajan itse.