Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsovatkohan lihavat näitä Jutan ym. dieettiohjelmia?

Vierailija
19.02.2017 |

Vai onko yleisö timmejä kuntoilijoita, jotka katsovat paheksuakseen ja ihmetelläkseen millaiseen kuntoon sitä voi päästää itsensä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole sen enempää fitness-harrastaja kuin ylipainoinenkaan, mutta katson noita ohjelmia melko usein. Katson etenkin niiden jaksojen alkuja, kun osallistujat kertovat syömätottumuksistaan ja kuinka he mättävät herkkuja, ja tunnen kateutta. Kateutta siksi, että en itse voi vetää herkkuja sillä tavoin, koska pelkään hirveästi lihomista.

Vierailija
22/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole sen enempää fitness-harrastaja kuin ylipainoinenkaan, mutta katson noita ohjelmia melko usein. Katson etenkin niiden jaksojen alkuja, kun osallistujat kertovat syömätottumuksistaan ja kuinka he mättävät herkkuja, ja tunnen kateutta. Kateutta siksi, että en itse voi vetää herkkuja sillä tavoin, koska pelkään hirveästi lihomista.

Kateutta moskan syömisestä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso diettiohjelmia. Katson liikuntaan liittyviä ohjelmia.

En tarvitse diettiä laihtumiseen.

Vierailija
24/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateutta moskan syömisestä??

Kyllä. Koska minä satun pitämään siitä "moskasta". Pidän karkeista ja sipseistä ja suklaasta, vaikka ne eivät terveellisiä olekaan. En vain uskalla syödä niitä, mikä tietenkin on hyvä asia. Mutta ei se muuta sitä, että pidän niistä - enkä varmasti ole siinä joukossa ainoa.

Vierailija
25/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen katsonut suurinta pudottajaa, mutta varsinkin viime aikoina olen ruvennut  miettimään, miksi ei ole "Mieli iloisemmaksi" tai "Aivot kuntoon"-ohjelmia. Tai "miten olen parempi aviomies, -vaimo, tai ystävä ohjelmia. Nämä kaikki ovat kovin pinnallisia. BMI 32. Ne Jutan ohjelmat on aika tylsiä. Ja minulla ei tule mieleen pulskista nuorista ihmisistä, että miten on päästänyt itsensä tuollaiseen kuntoon, vaan että ihan kivannäköinen iloinen nuori ihminen, onko se paino nyt tosiaankaan niin keskeistä, jos muuten menee hyvin.

Ja minusta laihat naiset, joilla naama on vielä pingotettu ja rinnat kohotettu ja suurennettu plastiikkakirurgialla ovat aika rumia.

Vierailija
26/26 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat ainoaa viihdyttävää asiaa eli juontajan hiusrajan nousemista munkkikampaus-sfääreihin