Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on kuin huumetta toiselle, onko se kohteliaisuus vai loukkaus?

Vierailija
18.02.2017 |

Eli olisitko kommentista otettu vai pahoillasi? En oikein osaa päättää mitä itse ajattelen asiasta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä pitää tarkastella asiayhteydessään, eli millainen olo sinulla on suhteestanne. Ja mitä se tarkoittaa sanojalle, kuvaileeko hän sillä fyysistä vetovoimaa vai jotain muuta? Onko hän hyvin aktiivinen ja aloitteellinen, takertuva? Minulle tuollainen vertaus tuo mieleen addiktion, jos se tarkoittaa seksiä niin kyllä suhteen ollessa kyseessä se siitä saattaa nopeastikin hiipua kun on tarpeeksi opittu tuntemaan toista. Sinuna kiinnittäisin huomiota henkisen yhteyden kehittämiseen kumppanisi kanssa, ettei tule sitten ikävän tyhjä fiilis kun ensihuuma laantuu. 

Vierailija
22/25 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tätä voi miettiä sen kautta, että mitä itse tuntisi ja millaista suhdetta haluaisi jos sanoisi jollekulle tuolla tavalla?

Minä ainakin voisin sanoa noin ihastukselleni, joka on tehnyt selväksi, ettei halua suhdetta kanssani. Pitäisi unohtaa ja mennä eteenpäin, mutta en vain voi. Yksikin viesti häneltä ja taas mennään. Pitäisikö tämän ihmisen siis olla loukkaantunut siitä, mitä tunnen häntä kohtaan?

No mun moraalikäsitys sanoo, että hänen pitäisi olla pahoillaan ja kokea syyllisyyden tunneta ja miettiä, mitä hän tekee väärin kun pitää sua tuolla lailla roikkumassa. Koska jotainhan hän tekee, ei tuo muuten jatkuisi ja jatkuisi. Vähintään sen pitäisi lakata lähettelemästä sulle enää yhtäkään viestiä!

Niin. Mutta eihän se nyt loukkaus ole missään nimessä. Ja jos tätä henkilöä sitten kuitenkin kiinnostaisi, niin kaikkihan olisi vain hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sanoja tarkoitti vain hyvää. Kiinnostavan/rakastuneen ihmisen jatkuva kohtaaminen ja erityisesti silmiin katsominen nostaa elimistön dopamiinitasoja eli toisin sanoen olet kuin huumetta toiselle. Jos toista ei nää, aiheuttaa se samantyylisiä riippuvuusoireita kuin huumeet. Kemiaa kaikki.

Vierailija
24/25 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli näiden viimeisimpien kommenttien perusteella voisin ajatella, että ei se sitten mikään hyvä asia ollutkaan. :'-(

Ap

Hei ap! Mun mielestä on ihan selvää, että ilmaisu "kuin huumetta mulle" tarkoittaa suomen kielessä vahvaa romanttisten tunteiden ilmaisemista. Se on oikeasti se vakiintunut merkitys, jota mies on satavarmasti tarkoittanut. Mies on ihan lääpällään suhun! Älä sössi tätä asiaa ylianalysoimalla.

Suosittelen vahvasti, että laitat heti viestiä miehelle. Hän saattaa nyt luulla, ettet olekaan hänestä kiinnostunut, kun vastasit hänelle aiemmin tuolla tavalla. Tsemppiä! <3

Vierailija
25/25 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisijoille, erityisesti 23 & 24! <3

Aika näyttää tämänkin asian, mutta eipä synkistely ainakaan taida viedä kuin alaspäin!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi