Noniin rakkaat ystävät Sinkkumies kyselee älkää suuttuko
Ottaako pannuun?
Etsin pannua mihin ei ottaisi pannuun ja saisi pastaa käännellä rauhassa.
Rakkaudella,
Sinkkumies
Kommentit (65)
Muurinpohja lätty ei tarvita pannua. Jos ottaa pannuun niin lätty lätisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä me löydettäisi sulle tyttöystävä, jonka kanssa voisit mennä vaikka naimisiin ja perustaa perheen? Saisit sinäkin kokea sen, miltä tuntuu, kun ei raaski pientä rakasta alle 1-vuotiasta lastaan todellakaan laittaa päivähoitoon. Saataisiin sun pää käännettyä eikä tarvisi täällä jankata p*skaa!! <3
P.s. Meillä on kunnon Ronnebyn valurautapannu, mutta mua ottaa siltikin pannuun toi aamuinen ketju...
Mullakin on se, mutta mä säästelen sitä ja käyttäisin terästä pastalle yms.
Aamuisessa ketjussa puhuttiin varmaankin rahasta, ei siitä mikä on oikein? Luultavasti ollaan samaa mieltä mikä on oikein, mutta kenen rahoilla on eri juttu kun painaa perse pitkällä menemään ja saa maksaa veroja veroja veroja, että joku on kotona.
Jokainen maksakoot itse tulemisensa ja menemisensä, siinä se pointti lähinnä.
Tosin, sehän on tässä yhteiskunnassa estetty ja aiheuttaa juuri näitä konflikteja. Toiset kokevat väärin (olevansa maksajia) toiset kokevat kohdellun väärin (ei huomioituja). Siitähän tässä keskustellaan.
Sinkkumies
Toisaaltahan voisi ajatella ja laskea niin, että kun munkin mies maksaa tosi paljon veroja (ja on maksanut niitä jo yli 15 vuotta), niin hän meidän yhteisen lapsen isänä ikäänkuin jo nyt kustantaa mun kotihoidontuen?
Sinkkumies. Annas kun täti neuvoo sua. Haluatko sä joskus löytää naisen? Jos haluat, niin älä vietä täällä aikaasi. Av pilaa niin naiset kuin miehet. Täällä muuttuu luonnevikaiseksi, jos ei vielä ollut sellainen. Av:tä kannattaa välttää kuin ruttoa... Toivon, että olisin itsekin tajunnut sen ajoissa, nyt on jo liian myöhäistä.
Kait mun täytyy sitten ottaa 1# 2# 3# palkinto. Ei teistä oo vastusta..