Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin rakkaat ystävät Sinkkumies kyselee älkää suuttuko

Vierailija
18.02.2017 |

Ottaako pannuun?

Etsin pannua mihin ei ottaisi pannuun ja saisi pastaa käännellä rauhassa.

Rakkaudella,
Sinkkumies

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräspannuun tarttuu kaikki paska. Ihan turhaan kysyt.

Vierailija
22/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä me löydettäisi sulle tyttöystävä, jonka kanssa voisit mennä vaikka naimisiin ja perustaa perheen? Saisit sinäkin kokea sen, miltä tuntuu, kun ei raaski pientä rakasta alle 1-vuotiasta lastaan todellakaan laittaa päivähoitoon. Saataisiin sun pää käännettyä eikä tarvisi täällä jankata p*skaa!! <3

P.s. Meillä on kunnon Ronnebyn valurautapannu, mutta mua ottaa siltikin pannuun toi aamuinen ketju...

Mullakin on se, mutta mä säästelen sitä ja käyttäisin terästä pastalle yms. 

Aamuisessa ketjussa puhuttiin varmaankin rahasta, ei siitä mikä on oikein? Luultavasti ollaan samaa mieltä mikä on oikein, mutta kenen rahoilla on eri juttu kun painaa perse pitkällä menemään ja saa maksaa veroja veroja veroja, että joku on kotona. 

Jokainen maksakoot itse tulemisensa ja menemisensä, siinä se pointti lähinnä.

Tosin, sehän on tässä yhteiskunnassa estetty ja aiheuttaa juuri näitä konflikteja. Toiset kokevat väärin (olevansa maksajia) toiset kokevat kohdellun väärin (ei huomioituja). Siitähän tässä keskustellaan.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on maailman vähiten epäonnistunut yhteiskunta eli jotain on tehty erittäin oikein. Sinkkumiehen tapaiset tyypit ei näe kokonaisuuksia kun ynnäävät laskin savuten että kuka maksoi mitä.

Vierailija
24/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on maailman vähiten epäonnistunut yhteiskunta eli jotain on tehty erittäin oikein. Sinkkumiehen tapaiset tyypit ei näe kokonaisuuksia kun ynnäävät laskin savuten että kuka maksoi mitä.

Varkaiden puhetta.

Sinkkumies

Vierailija
25/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakentaa talon vuodessa. 50 vuoden työuralla karkeata 50 taloa. 

Kyse ei ole kuvitelmista, harhoista tai naisten kuukautisista, vaan faktoista.

Mies on silloin ansainnut hyvää 50 talon edestä, toteutuuko se.. no hehheh..

Sinkkumies

Vierailija
26/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yhteiskunnassa lähtee täyspäisistä jäsenistä. Ja kaikki raha mikä laitetaan siihen että jäsenet ovat täyspäisiä, maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Sinkkumies itse ei ole, joten hänen on sen seurauksena mahdotonta hahmottaa tiettyjä asioita.

Vierailija
27/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä pannu, jos haluut tuu hakee. Valurautaa!!!

Vierailija
28/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meehän pappa nukkumaan.

Mitä sinä pannulla, vanha kalju ukko.

Haisetkin vielä.

Näinpä. Tää kääpä alkaa ärsyttämään mua..

Vierailija
29/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannulle ei kannata päästää hiekkaa..

Vierailija
30/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yhteiskunnassa lähtee täyspäisistä jäsenistä. Ja kaikki raha mikä laitetaan siihen että jäsenet ovat täyspäisiä, maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Sinkkumies itse ei ole, joten hänen on sen seurauksena mahdotonta hahmottaa tiettyjä asioita.

Miten kaikki voi maksaa moninkertaisesti takaisin? Se on fysiologinen mahdottomuus.

Jossakin kohtaa kusee..

Sinkkumies

Vierailija
31/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki. Jos 5 miljoonaa suomalaista rakentaa 50 taloa, niin montako taloa meillä on?

250 MILJOONAA taloa.

Tämä on vain yhden vuoden työ. Tulisi jo ongelmaa asuttaa ne. Jokainen ymmärtää joka omaa suhteellisuudentajua, että yhtälö on mahdoton.

Sinkkumies

Vierailija
32/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanankin aivoilla pitäisi ymmärtää mikä työmäärä esim. 50 vuoden työssä on ja siinä mitä sillä saadaan, tosin keskustelu ei liity paistinpannuihin sen enempää, kuin että se yksi seppä kerkeäisi takomaan meille jokaiselle oman 50 vuodessa.

No, ehkä pari sepän kaveria tarvittaisiin apuihin, mutta kuitenkin.

Vierailija
33/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kaikki voi maksaa moninkertaisesti takaisin? Se on fysiologinen mahdottomuus.

Jossakin kohtaa kusee..

Sinkkumies

Noh, voit ottaa pahasti kaltoinkohdellun lapsen huostaan ja maksaa siitä tietyn summan rahaa, minkä seurauksena saat muutaman vuoden sisään kunnon veronmaksajan. Tai sitten säästää jättämällä lapsen sinne missäse on ja maksaa myöhemmin sen elämän 100%. Eläke parikymppisenä, vuosikymmeniä linnassa, loppuelämä toimeentulotukea nostaen, kaikki vahinko mitä ihminen voi saada aikaan. Tää palsta on täynnä esimerkkejä.

Vierailija
34/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossakin kohtaa kusee..

Sinkkumies

Noh, voit ottaa pahasti kaltoinkohdellun lapsen huostaan ja maksaa siitä tietyn summan rahaa, minkä seurauksena saat muutaman vuoden sisään kunnon veronmaksajan. Tai sitten säästää jättämällä lapsen sinne missäse on ja maksaa myöhemmin sen elämän 100%. Eläke parikymppisenä, vuosikymmeniä linnassa, loppuelämä toimeentulotukea nostaen, kaikki vahinko mitä ihminen voi saada aikaan. Tää palsta on täynnä esimerkkejä.

Älä sössötä mulle paskaa. Tunteella ja rahalla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
35/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies alkaa olla sekavien juttujen perusteella sammumispisteessä, veikkaan mä.

Vierailija
36/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä rakkaat ystävät teräspannuja käytössä? Sinnkumies nöyränä kyselee.

Vierailija
37/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossakin kohtaa kusee..

Sinkkumies

Älä sössötä mulle paskaa. Tunteella ja rahalla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Tämä kohta sinulla juuri menee pieleen ja sen mukana kaikki. Sen takia analyysejasi voi käyttää vessapaperina.

Vierailija
38/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla käytössä teräspannu!!!

Vierailija
39/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä suuttua, vaikka vastapuoli onkin teitä älykkäämpi. Vetäytyminen on oikea taktiikka siinä kohtaa.

Vierailija
40/65 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset sotakeisarit aina totesivat: Jos emme pärjää, vetäydymme vuorille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan