Finish konetiskitabletit surkeita.
Ollaan aina käytetty Fairyn tabletteja, kun noista halvemmista huonoja kokemuksia. Nyt sitten ostettiin Finish konetiskitabletteja 2 megapussia, kun oli tarjouksessa. Nämä on surkeita. Joka koneellisesta 5-10 astiaa pitää laittaa uuteen pesuun. Näitä ei meille enää osteta!
Kommentit (11)
Käytäthän tarpeeksi pitkää ohjelmaa ja riittävää lämpötilaa? Liian haaleassa vedessä ja lyhyessä ohjelmassa pesuaine ei ehdi liueta.
Kuinka kuumalla ohjelmalla peset? Minä pesen puolikkaalla Finishillä ja puhdasta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Käytäthän tarpeeksi pitkää ohjelmaa ja riittävää lämpötilaa? Liian haaleassa vedessä ja lyhyessä ohjelmassa pesuaine ei ehdi liueta.
Kyllä käytän. Fairy pesee, tämä ei.
Onko siinä se punanen pallo keskellä?
Minä en ikinä osta, jos ei ole punaista palloa.
Ap kannattaisko putsata ne suuttimet joskus? Ei tuo tiskitableteista johdu vaan likaisista suuttimista.
Sama juttu, pitää laittaa kaksi nappia koneeseen, että pesee. Jos laittaa yhden napin, niin ei edes yli kahden tunnin ohjelma pese kunnolla. Meilläkin seuraavaksi fairya. Kaikista tyytyväisin olen ollut ecoverin konetiskiaineeseen, on vaan niin kallista, että aina ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Esipeskää ne astiat ennen koneeseen laittoa...
Meidän tiskikoneen ohjeissa nimenomaan kielletään esipesu. Tosin aina käytän koneen huuhteluohjelmaa, kun laitan uudet astiat koneeseen.
Sama se olisi tiskata käsin, jos esipesee.
Sun-aineet on myös ihan kuraa.
Olen aina käyttänyt Fairyn konetiskitabletteja kunnes sorruin ostamaan noita Sun-tabletteja hyvän tarjouksen vuoksi. Heti alkoi jäädä tiskit likaiseksi ja sai pestä toiseen kertaan. En heti tajunnut yhteyttä aineen vaihtoon koska ajattelin ettei se nyt voi niin iso ero olla, joten putsailin suodattimia ja huuhtelin etukäteen astioita paremmin jne. kunnes tajusin että pakko sen on olla aineesta kiinni kun kone pesee muuten niin tosi hyvin.
Joten takaisin Fairyyn ja eipä tarvitse toiseen kertaan pestä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä se punanen pallo keskellä?
Minä en ikinä osta, jos ei ole punaista palloa.
Kyllä, näissä on punainen pallo. Ja tiskikone putsataan säännöllisesti.
Minusta ne taas on parhaita. Ei ne sellaiset classic-puristeet joissa on se punainen pampula, vaan Quantum Max-tabletit. Niistä jauhepuristemöhkylöistä jää koneeseen aina valkoista murua, noista Quantumeista ei jää mitään ja aina tulee puhdasta.