Käveletko joka päivä 10 000 askelta ja juotko 3 litraa vettä?
Kommentit (13)
10000 askelta on hankala saavuttaa, vaatii aktiivisen työpäivän ja lisäksi jonkun 7km kävelylenkin.
Olen kyllä muuten tosi liikunnallinen mutta askeleita ei tunnu tulevan hirveesti, vai vaihteleekohan mittareiden tulokset?
Kävelen vain koneelta jääkaappille ja takaisin. Vesimuki kyllä aina vieressä.
Vierailija kirjoitti:
10000 askelta on hankala saavuttaa, vaatii aktiivisen työpäivän ja lisäksi jonkun 7km kävelylenkin.
Olen kyllä muuten tosi liikunnallinen mutta askeleita ei tunnu tulevan hirveesti, vai vaihteleekohan mittareiden tulokset?
Minulla kyllä tulee nuo 10 000 aika helposti. Koiran lenkit ja normiarki riittää. Jos käy kunnon juoksulenkillä lisäksi (>10km) menee reilusti yli 20 000.
Kävelen noin 5000 ja lisäksi juoksen 10km lenkin. Vettä juon n. 4-5 litraa. Ihan hyvin voin.
10000 askelta nyt ei ole edes mikään kovin suuri lukema. Paitsi tietty jos kävelee päivän aikana ainoastaan kotiovelta autolle ja autolta työhuoneeseen ja lounastauolla ruokalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kyllä tulee nuo 10 000 aika helposti. Koiran lenkit ja normiarki riittää. Jos käy kunnon juoksulenkillä lisäksi (>10km) menee reilusti yli 20 000.
Koiran lenkityksillä askelia tulisikin varmaan ihan kivasti. Itseltä sellainen puuttuu.
Tänäänkin askelia toistaiseksi vain 945 eli mun pitäisi käydä pitkällä lenkillä jos haluaisin paremmat lukemat.
Kävelen ehkä sata askelta ja juon korin kaljaa. Joskus myös saattaa käsi käydä ja sperma lentää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta oikealta. Kaverilla on tuollainen mittari ja hänelle tuli mielestäni lähemmäs 30 000 askelta kun olin käymässä ja kävimme vähän kiertelemässä. Kyllähän me keskivertoa enemmän kävelimme, mutta vaikea kuvitella, että 10 000 ei tulisi täyteen normaalilla liikkumisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta oikealta. Kaverilla on tuollainen mittari ja hänelle tuli mielestäni lähemmäs 30 000 askelta kun olin käymässä ja kävimme vähän kiertelemässä. Kyllähän me keskivertoa enemmän kävelimme, mutta vaikea kuvitella, että 10 000 ei tulisi täyteen normaalilla liikkumisella.
https://fi.airshoppen.com/kaikki-tuotteet/boutique/beurer-aktiivisuusra…
Mulla siis tuollainen käytössä, en tiedä tuottaako alhaisemmat lukemat mitä muut mittarit..?
En kumpaakaan. Harrastan kyllä liikuntaa keskimäärin puolitoista tuntia päivässä, mutta siitä on suuri osa pyöräilyä ulkona (tai huonolla säällä kuntopyörän polkemista sisällä). Minulla on sisätautilääkärin määräämä nesterajoitus, 2 litraa päivässä, ja kun siihen lasketaan myös mm. kahvi, keitot, kiisselit ja viili, eipä siinä enää juuri vettä juoda.
Kävelen ja juon siten, että voin hyvin. Laskematta.