Onko ihan kahjoa mennä ulos lukemaan kirjaa vaikka puistonpenkille
Pitäis päästä ulkoilemaan mut pakko mennä yksin, lisäks pitäs lukee yks kirja niin onko aivan kahjoa lukea yksin jtn kirjaa ulkona??
Kommentit (19)
No voi nanan kele. pittääkö tämmöstä kysyvä palstalla. Itse en välitä mistään mitään jos on tapojen mukaista. Menen jos huvittaa ja luen missä vain jos kiinnostaa. Hankkikaa elämä.
Kylmä siellä voi tulla, muuten on ihan ok
Vierailija kirjoitti:
No voi nanan kele. pittääkö tämmöstä kysyvä palstalla. Itse en välitä mistään mitään jos on tapojen mukaista. Menen jos huvittaa ja luen missä vain jos kiinnostaa. Hankkikaa elämä.
hanki ite elämä luuseri. ei todellakaan ole sosiaalisten normien mukaista lukea kirjaa yksin ulkona. sä vissiin oot sosiaalihylkiö
Jos et ole vanha, liikuntarajoitteinen tai pikkulapsen kanssa liikkeellä, niin puistonpenkillä lukeminen tai muu istuskelu vaikuttaa seuran odottamiselta tai teeskennellyltä keskieurooppalaisuudelta.
Ei herran jestas.. Tämmösten juttujen takia oon aina iloinen kun muistan asuvani ulkomailla
Ilmeisesti haluat että joku jännämies tulee iskemään. Muuten voi ihan hyvin lukea kotonaan. Kirjasta saakin hyvän aloitusrepliikin. Sitähän sä haluat.
Olen aina tykännyt keinumisesta, kerran sitten iloisesti keinuin joku kevätilta sellaisessa keinussa missä aikuisenkin oli helppo keinua jossain puistossa. Siihen sitten tuli joku mies ja sanoi että onko lääkkeet jääneet ottamatta. Siis siitä keinumisesta! Olin nuori aikuinen silloin, hölmistyin niin pahasti etten edes mitään osannut vastaan sanoa. On niin jäänyt mieleen tuo tapaus ja se että keinuminen voi kirvoittaa tuollaisia kommentteja!
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole vanha, liikuntarajoitteinen tai pikkulapsen kanssa liikkeellä, niin puistonpenkillä lukeminen tai muu istuskelu vaikuttaa seuran odottamiselta tai teeskennellyltä keskieurooppalaisuudelta.
Oletko tosissasi?! Eipä ole tullut mieleenkään. Mä istun jatkuvasti kesäisin puistossa lukemassa. Ei ole kotona pihaa tai parveketta.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. Toivottavasti noin ei yleisesti ajatella. Käyn lämpimään vuodenaikaan hyvällä säällä harva se päivä lukemassa lehteä / kirjaa puistonpenkillä enkä todellakaan ole silloin seuraa vailla. Olenkin ihmetellyt, miksi välillä joku istuu viereen juttelemaan, vaikka näkee minun lukevan...
En hyväksy, että noin ajatellaan. Puistonpenkillä lukeminenhan on tervettä, tasapainoista, hyvien tapojen mukaista ja sivistynyttä eikä ollenkaan "epänormaalia".
Kesällä olen itsekin lukenut kirjaa penkillä tai nurmikolla. Nyt on kyllä vähän kylmä siihen, mutta mikäs siinä, jos ei haittaa.
Voisin keinuakin, jos kehtaisin yksin. Miehen kanssa kuitenkin joskus keinutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti haluat että joku jännämies tulee iskemään. Muuten voi ihan hyvin lukea kotonaan. Kirjasta saakin hyvän aloitusrepliikin. Sitähän sä haluat.
Mitä sinäkään mistään tiedät, kun pää perseessä elelet kesät-talvet?
Itse luen paljonkin ulkona ihmisten ilmoilla. Vielä on aika vilakkaa puiston penkillä istumiseen, mutta kun ilmat lämpenee, niin taas lähden ulos käyskentelemään ja istumaan penkille kirjan kanssa.
Sana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn lämpimään vuodenaikaan hyvällä säällä harva se päivä lukemassa lehteä / kirjaa puistonpenkillä enkä todellakaan ole silloin seuraa vailla. Olenkin ihmetellyt, miksi välillä joku istuu viereen juttelemaan, vaikka näkee minun lukevan...
Etpähän ihmettele enää. Seuraan tuppautujat ajattelevat, että lukeminen on sinulle vain tekosyy ja oikeasti toivot, että joku tulee juttusille.
Voi tulla pikkuisen vilu. Mene mieluummin kahvilaan.
Ei ole ikinä tullut kyllä minunkaan mieleeni, että joltain pitäisi kysyä lupa puistonpenkillä lukemiseen.
Kävitkö? Tuliko kylmä? Tuijottivatko ohikulkijat?
Onneksi nykyään voi lukea salaa, e- kirjoja kännykän näytöltä ;)
Kännykkäähän voi räplätä vaikuttamatta oudolta keskieurooppalais-wannabeltä missä ja milloin vain.
Ap tässä
Asun keskieuroopassa mutta olen ihan liian suomalainen vielä etten meinannut kehdata mennä :D Mutta joo menin ja olin noin vartin kunnes tuli liian kylmä. Ei siellä ollut melkein ketään tuijottelemassa mutta hyvää teki kun pääsi ulos välillä.
Mene vaan ❤️