Teinit menkää demiin! Tää on mammojen palsta
Tai jos ette mene niin koittakaa edes leikkiä mammoja! Ei siis mitään aloituksia "luokkalaiseni..." "mihin lukioon haette 9.8 keskiarvolla?" "missä mun poikkis?"
Kommentit (36)
Mammat ei kuulu nettiin. Menkää vaikka vetämään tukisukat jalkaan 🤔
N17
Nuoret naiset ovat parhaimpia. T: Danny
Täällä on liian härskejä juttuja ja ilkeitä ihmisiä, paremmin sopii joku nuorten sivusto teille teineille. <3
"Poikkis" sana huvittaa. Se tarkoittaa poikkilakanaa, jota käytetään vanhuspaikoissa helpottamaan asukkaan siirtymistä sängyllä.
Mites jos ei ole teinityttö vaan poika? :D Tää on ollut paras paikka trollata jo vuosia, tosin kun tuli toi 23.00 jälkeen kirjoittelukielto, on ollut vähän tylsempää mutta täällä on aina oltu ja tulen olemaan!
Vierailija kirjoitti:
Mites jos ei ole teinityttö vaan poika? :D Tää on ollut paras paikka trollata jo vuosia, tosin kun tuli toi 23.00 jälkeen kirjoittelukielto, on ollut vähän tylsempää mutta täällä on aina oltu ja tulen olemaan!
teini se on siltikin
Vierailija kirjoitti:
Missä mun poikkis on?
Tyttö15v
Poikkilanaa voi etsiä vanhusten hoitopaikoista.
Taas alkaa keskustelut olla tasoa teens:
"miten robin saa olla rauhassa abiristeilyllä?"
"jotenkin noloa kun vanhojentanssimekko on valkoinen. hei ne eivät ole sinun häät!"
"teinisarja skam"
Vierailija kirjoitti:
Demissä tuntuu nykyään olevan enemmän parikymppisiä kuin teinejä.
Ai, minä lasken ne parikymppiset mukaan teineihin.
Sopiva jakauma olisi mammat, joiden lapset ovat vauvoista teini-ikäisiin. Yli viisikymppiset mummelitkin voisivat siirtyä muille palstoille.
Kyllä minulla on oikeus olla täällä Vauva-palstalla, koska minä saan toukokuussa vauvan! T: Tyttö 12v
Kasvakaa teinit aikuisiksi niin voitte tehdä wt-listauksia, haukkua bloggaajia ja nähdä vastakkaisen sukupuolen vihollisena. Niin ja homojen oikeuksien jatkuva polkeminen vaatii myös kypsyyttä.