Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eipä tartte sit enää rintsikoita yöaikaan käyttää, lääkäri...

Anneli Kaasalainen
18.02.2017 |

Lääkäri varoittaa imunesteoireista ja myrkyistä

https://terveydenasialla.com/laakari-ala-kayta-rintaliiveja-oisin-tassa…

Kommentit (18)

1/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä öisin käyttäiskään paitsi ehkä jotkut epävarmat teinit

Vierailija
2/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ei ala roikkua jos yöllä ei käytä. Se on totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joku käyttää rintsikoita nukkuessaan? En käsitä. Muutenkin niin epämukavat, että töihin laitan, mutta kotiin päästyäni otan heti pois. Ja kyllä, ihan on oikean kokoiset.

Vierailija
4/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä kuullutkaan, että joku yöllä käyttäisi. Kaikkea sitä oppii.

Vierailija
5/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän yölläkin. En tykkää roikkuvista löllöistä vaan pysyvät aisoissa liiveissä

Vierailija
6/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytön hihattomia toppeja tai kaarituettomia toppimallisia rintsikoita. Yleensä päivälläkin. Kaarituellisia rintsikoita käytän vain töissä ja esim. juhlissa. Rinnat ei roiku vaikka oon 35v

Vierailija
7/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika harvinaista, että joku käyttäisi säännöllisesti öisin rintaliivejä. Muistan kyllä joskus lukeneeni ohjeen, että erittäin suuria rintoja kannattaisi tukea käyttämällä rintaliivejä yötäpäivää. En tiedä, oliko siinä tuota verenkiertonäkökulmaa ajateltu.

Itselleni ei tulisi mieleenkään, niin epämukavaa se olisi. Ainoat pari viikkoa olen käyttänyt liivejä (silloin sentään toppimaisia) öisin sen jälkeen, kun minulta oli leikattu rinnasta kasvain ja rintaa piti siksi tukea.

Vierailija
8/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin rintsikat roskiin muutama vuosi sitten. Jatkuvasti olkaimet valui, ja kiristi ja puristi. Joskus oli pakko pitää topattuja kun oli sen verran seksihullu mies ja koko ajan puristeli. Miehenkin heitin, jo monta vuotta sitten. 

T. Villi ja vapaa

Vierailija
9/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ostan niin laadukkaita, oikean kokoisia ja mukavia rintaliivejä että niitä voi pitää yölläkin

Vierailija
10/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heitin rintsikat roskiin muutama vuosi sitten. Jatkuvasti olkaimet valui, ja kiristi ja puristi. Joskus oli pakko pitää topattuja kun oli sen verran seksihullu mies ja koko ajan puristeli. Miehenkin heitin, jo monta vuotta sitten. 

T. Villi ja vapaa

Sulla oli väärä liivikoko ja väärä mies. Hyvä että edes jälkimmäinen asia on korjattu.

Vierailija
11/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ostan niin laadukkaita, oikean kokoisia ja mukavia rintaliivejä että niitä voi pitää yölläkin

T. Pikkutisu

Vierailija
12/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä täytyisi pitää, vaikka olisivat kuinka mukavia?

Vierailija
13/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytön hihattomia toppeja tai kaarituettomia toppimallisia rintsikoita. Yleensä päivälläkin. Kaarituellisia rintsikoita käytän vain töissä ja esim. juhlissa. Rinnat ei roiku vaikka oon 35v

Taitaa johtua rintojesi todella pienestä koosta tuo roikkumattomuus. Kuvitteletko, että esim. J-kuppisen naisen rintojen roikkumisen voi estää toppimallisilla rintsikoilla..

Vierailija
14/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään rintsikoita koskaan käytä. Ja yölläkin nukun alasti.

Vierailija
15/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä päivälläkään. Ainoastaan joskus topattuja mukavia ja ylisuuria urheilurintsikoita, jos haluan piilottaa nännit tai korostaa rintoja.

Vierailija
16/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pikkutisu

E-kupit harvemmin luokitellaan pikkutisuiksi :)

Vierailija
17/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka aina laittaa rintaliivit yöksi, vaikka minä en haluaisi. Olisi paljon kivempi nukkua käsi paljaalla kannulla ilman mitään rintaliivihömpötyksiä.

Vierailija
18/18 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pikkutisu

E-kupit harvemmin luokitellaan pikkutisuiksi :)

Ok, sanotaan sitten, että iso-muttei-kovin-iso