Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopetti tupakoinnin..

Vierailija
18.02.2017 |

..ja muuttui hirviöksi.

Viikon on ollut polttamatta eikä elämästä ole hyvää asiaa tänä aikana löytynyt. Ei puhu normaalisti vaan tiuskii ja huutaa kaiken sanottavan. Paiskoo ovia ja heittelee tavaroita.

Ymmärrän kyllä että on vierotusoireita ja pinna kireällä ja olin valmis kestämään pientä kiukuttelua jos vaan onnistuu lopettamaan. Tämä on kuitenkin ihan käsittämätöntä. Kyllä aikuisen pitäisi edes alkeelliset käytöstavat hallita eikä kiukutella kuin lapsi. Äsken sanoin ettei ole mun syy jos hänellä on hankalaa enkä rupee tuota loputtomiin kuuntelemaan ja sietämään

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta makeanhimoon, makunesteet maistuu jonkun aikaa mutta sitten miedontuu se maku kunnes ostaa uuden maun. Kyllä karkin syöminen on parempi vaihtoehto kuin sähkötupakan osto.

Sähkötupakka on kiva laite niin kauan kun ei omista omaa, vaan käyttää silloin tällöin kaverin. Kun on oma niin jossain kohtaa kokeilee nikotiinipitoisia nesteitä ja jää koukkuun. Tai niin ainakin itselle kävi. Nyt laitoin kyseisen vehkeen hyllylle ja päätin että saa tämä polttelu loppua ennen kuin menee terveys.

Mieluummin pari kiloa lisää kuin keuhkoahtaumatauti tms. Suosittelen syömään mieluummin vaikka sokerittomia Mynthoneita kuin polttamaan sähköröökiä, rasian hinta sitäpaitsi korreloi aika hyvin päivittäisen nesteiden kulumisen kanssa :P

Vierailija
22/24 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin siis tosiaan vielä se että vaikka se maistuukin karkilta niin se on vain sen makuista höyryä. Ei tuo karkin syömisen antamaa euforisen mässäilyn tunnetta eikä se höyry sisällä yhtään sokeria. Ihan siis in case jos ajttelit karkit korvata sähköröökillä. Syö mieluummin niitä karkkeja tai lempparihedelmiäsi :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiroiliko mies ennen sinulle? Mieheni ei ole ikinä kiroillut minulle ja jos jostain syystä hän minulle vee -sanan sanoisi, niin jestas että nostaisin mölyn siitä! Tai jos mies yleensäkään käyttäytyisi minulle niin kuin kirjoitit miehesi käyttäytyvän. En todellakaan jäisi hiljaa katsomaan ja kuuntelemaan, en edes puolta tuntia saati viikkoa, vaan mies saisi muuttaa käytöksensä siltä seisomalta normaaliksi tai sitten hän saisi lähteä kotoa muualle rauhoittumaan. Tupakan polton lopettaminen ei ole mikään syy pissipäisyyteen.

Miten mies keksi lopettaa tupakoinnin? Veikkaan, että taustalla saattaa olla toinen neitokainen, joka ei tupakoinnista pidä ja hänen takiaan mies tuohon lähti. Sinä olet myös nyt miehelle enemmänkin riesa ja siksi hän skitsoaa sinulle. Kauan olette yhdessä olleet?

Voi jumankekka nyt! Tupakointiahan ei siis mielestäsi voi lopettaa esim. sen takia, että haluaa huokehtia terveydestään? Minkä ihmeen takia pitää tähänkin asiaan vetää mukaan pettäminen????

P.S. kyllä sulla on sit hyvä mies. Toivottavasti hän ei ala koskaan kiroilemaan sulle, koska sillloin on varmasti toinen nainen kuvioissa.

Vierailija
24/24 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tsempata ja sä annat korvaushoitoa sumpilla ;);) Hyvin kaikki menee, siis myös kakkosta ;);)