Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä kantaa vieläkin kaunaa kun saunoin kaksin hänen miehen kanssaan mökillä

Vierailija
17.02.2017 |

Olimme heidän mökillä ja minä ja kaverin mies jäätiin kahdestaan vielä n. vartiksi saunomaan muiden lähdettyä. Siis eihän sieltä kaikki edes pysty lähtemään kerralla, vaan pitää peseytyä yksitellen. Kuitnekin kaveri VIELÄKIN tuo tuon asian esille heti kun meille tulee jokin erimielisyys. "Mutta sähän saunot varatun miehen kanssa niin mikset tekisi totakin blabla..". Miten voi aikuinen ihminen olla noin lapsellinen? Minua harmittaa koska haluan kaverini parasta, mutta ilmeisesti hänellä on todella heikko itsetunto kun jaksaa tuollaisesta kantaa kaunaa.

N23

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa hän itse lähti saunasta? Pyysikö jompaa kumpaa mukaansa, mitä sanoi löhtiessään? Mitä tapahtui kun lähditte saunasta, kumpi peseytyi ensin?

Vierailija
2/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hyvä nuolemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vastaat hänen syytöksiinsä?

Entä hänen miehensä?

Vierailija
4/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...hänen miehen kanssaan..." Mikä ihmeen vääntö tämä oli? :D

Vierailija
5/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielitkö?

Vierailija
6/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olitte ensin kaikki yhdessä saunomassa, niin ei kai tuossa nyt mitään. Ei kai kukaan kaveriasikaan pakottanut lähtemään. Jos olisitte salaa menneet kaksin, ymmärtäisin.

Vierailija
7/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värähtikö ukolla meisseli?

Vierailija
8/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olitte ensin kaikki yhdessä saunomassa, niin ei kai tuossa nyt mitään. Ei kai kukaan kaveriasikaan pakottanut lähtemään. Jos olisitte salaa menneet kaksin, ymmärtäisin.

Niin eihän siinä mitään ole että jäädään kaksin vielä vartiksi vähän vehtaamaan muiden lähdettyä :D

Vierailija
9/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa hän itse lähti saunasta? Pyysikö jompaa kumpaa mukaansa, mitä sanoi löhtiessään? Mitä tapahtui kun lähditte saunasta, kumpi peseytyi ensin?

Hän lähti ennen meitä. En kiinnittänyt edes huomiota siihen silloin mutta muistan miten hän parikin kertaa ehdotti, että "jaahas pitäisikös sitä alkaa peseytymään". Ajattelin että kyllä hän varmaan suoraan pyytäisi jos haluaisi että jätän heidät sinne kahdestaan, kun aikuisia ihmisiä tässä ollaan. Ja ei siellä mitään tapahtunut, minä peseydyin ensin ja kaverini mies sitten.

Vierailija
10/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko peppupanoa?

Vierailija
11/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käyttäytyi kun tulitte saunasta!!?

Sun olisi pitönyt lähteä sillon kun hänkin, toi nyt vaan ei ollut sopivaa

Vierailija
12/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäit kaverisi miehen kanssa saunaan? Minä en olisi jäänyt. Kunnioitan ystävyyttä.

Vierailija
13/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako teitä oli alunperin saunassa? Lähdittekö miehen kanssa yhtäaikaa pois?

Vierailija
14/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ukko on varmaan kehunut jossakin yhteydessä sun kroppaa tms. Purkaa sen suhun.

Vierailija
15/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jäit kaverisi miehen kanssa saunaan? Minä en olisi jäänyt. Kunnioitan ystävyyttä.

Koska minun teki mieli vielä saunoa? Kuten sanoin niin aikuisia tässä ollaan, kai sitä nyt voi saunoa ilman että loukkaa ystävyyttä..

AP

Vierailija
16/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö mitä? Minä olen kova saunoja, ja jos kimpassa ollaan saunaan menty niin ei sieltä tarvitse samaan aikaan lähteä. Itse olen nykyään sen verran iso ja heikkoitsetuntoinen, etten mene kuin oman mieheni kanssa saunaan mutta enne kyllä saunoin myös miesten kanssa, suurin osa naisista kun lähti jo pienistä löylyistä.

Vierailija
17/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö mitä? Minä olen kova saunoja, ja jos kimpassa ollaan saunaan menty niin ei sieltä tarvitse samaan aikaan lähteä. Itse olen nykyään sen verran iso ja heikkoitsetuntoinen, etten mene kuin oman mieheni kanssa saunaan mutta enne kyllä saunoin myös miesten kanssa, suurin osa naisista kun lähti jo pienistä löylyistä.

Sä voit saunoa "Timo Kaukoset" kotona. Tossa tilanteessa pitäs vaan osata lukee ihmistä ja olla sosiaalisesti korrekti.

Hän sanoi useaan otteeseen että "pitöisi varmaan lähteä pesulle" ja kumpikaan teistä, et sinä ystävänä eikä sen ystäväsi mies tajunnut vihjailuja. Hän selkeästi ilmaisi, ettei halua jättää teitä kahdestaan saunaan. Oli syy mikä tahansa miksi ei, mutta suurin osa varmaan kunnioittaa ystävyyttä sen verran että olisi lähtenyt saunasta ystävän matkaan (kun ei se daiju mieskään kerta ymmärtänyt vihjeitä).

Olisithan voinut mennä sinne saunaan vielä sen jälkeen kun se mies olisi tullu sieltä pois. Ikäänkuin "tiiätteks, taidan sittenkin mennä vielä vähäksi aikaa saunaan!".

Mutta jos saunominen on sulle tärkeämpää kuin ystävyys niin ..

Vierailija
18/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattele itsellesi oma mies äläkä sekaannu kavereiden miehiin. Onneksi et ole minun ystävä.

Vierailija
19/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minun teki mieli vielä saunoa? Kuten sanoin niin aikuisia tässä ollaan, kai sitä nyt voi saunoa ilman että loukkaa ystävyyttä..

AP

Joko olet sosiaalisesti huono tajuamaan tyylikkyysasioita, tai sitten olet vain itsekäs. Tottakai toi oli virhe, eikai kukaan jää kaverin kumppanin kanssa kaksin saunaan, oli kuinka mukavaa hyvänsä saunominen. Näethän sä tässäkin ketjussa mitä jengillä tulee ekana mieleen. Mäki olen alis jakamaan kumppaniani muille, mut silti toi olis tökeröö käytöstä siltä. Nyt vaan puhut kaveris kansa ja pyydät anteeks ku et ollu tajunnu sitä silloin. Ja keksi tosiaan hyvä selitys, ettette vehtailleet.

Vierailija
20/40 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jäis mun kavereiden miesten kanssa saunaan(koska en haluaisi että vahingossakaan tulee mitään kränää siitä), mutta mun mies ja kaveri voisivat kyllä jäädä jos itse en enää haluaisi saunoa. Tuttavanaisten into saunoa just mun miehen kanssa sen sijaan on aika läpinäkyvää :D mutta onneksi mun miehellä on itsellä hoksottimet päässä, eikä lähde sellaiseen. Saunahommat ovat kuitenkin aika herkkiä asioita monelle, joten tarkkana kannattaa olla jos on vähänkään sellainen olo että jotain saunominen sekaisin ahdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä