Peukutusketju: Oletko tällainen? Yläpeukku: Kyllä, koskee minua. Alapeukku: Ei, ei koske minua.
Kommentit (569)
Haluaisin nähdä, kun joku kävelee unissaan.
Saan sipulista valtavat ilmavaivat.
Jos olisi pakko valita tulevan lapseni sukupuoli, haluaisin sen olevan tyttö.
Molemmat vanhempani kuolivat syöpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parempi kuin suurin osa muista ihmisistä
Itse olen melko ylimielinen ja halveksun etenkin tyhmiä ihmisiä, koska olen 9/10 ihmisistä älykkäämpi. En siedä myöskään kansanomaisuutta ihmisissä, vaan tykkään elitistisistä asioista.
Olen tutkitusti ÄO-älykkäämpi kuin 99,75 % suomalaisista, mutta "tyhmiä" enemmän säälin kaltaisiasi ihmisiä, jotka vilpittömästi kuvittelevat olevansa muita fiksumpia. Mielestäni todellinen viisaus ja älyllisyys pitävät sisällään sen, että ymmärrämme kaikkien olevan yksilöllisiä paitsi synnynnäisiltä ominaisuuksiltaan myös opituilta kyvyiltään, joista perinteinen ÄO on vain pieni osatekijä. Kultivoitunut maku ja elitistiset tottumukset ovat valitettavan usein merkki oman ajattelukyvyn ja mielikuvituksen puutteesta sekä tarpeesta samaistua johonkin (kenties yläluokkaiseen) viitekehykseen.
Toivokaamme, että eletty elämä tuo perspektiiviä ajatusmaailmaasi. Ylimielisyys on kullalla päällystetty tie helvettiin.
Olen ollut yrittäjä alle kaksi vuotta
Lapsuuteni oli turvaton ja sen seuraukset tuntuvat/näkyvät elämässäni yhä aikuisenakin.
N90 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parempi kuin suurin osa muista ihmisistä
Itse olen melko ylimielinen ja halveksun etenkin tyhmiä ihmisiä, koska olen 9/10 ihmisistä älykkäämpi. En siedä myöskään kansanomaisuutta ihmisissä, vaan tykkään elitistisistä asioista.
Olen tutkitusti ÄO-älykkäämpi kuin 99,75 % suomalaisista, mutta "tyhmiä" enemmän säälin kaltaisiasi ihmisiä, jotka vilpittömästi kuvittelevat olevansa muita fiksumpia. Mielestäni todellinen viisaus ja älyllisyys pitävät sisällään sen, että ymmärrämme kaikkien olevan yksilöllisiä paitsi synnynnäisiltä ominaisuuksiltaan myös opituilta kyvyiltään, joista perinteinen ÄO on vain pieni osatekijä. Kultivoitunut maku ja elitistiset tottumukset ovat valitettavan usein merkki oman ajattelukyvyn ja mielikuvituksen puutteesta sekä tarpeesta samaistua johonkin (kenties yläluokkaiseen) viitekehykseen.
Toivokaamme, että eletty elämä tuo perspektiiviä ajatusmaailmaasi. Ylimielisyys on kullalla päällystetty tie helvettiin.
Mua aina naurattaa tää että av-palstalla iso osa on "tutkitusti älykkäämpi kuin 97 % ihmisistä", vaikka tosiasiassa asiaa on tutkittu ehkä jollain viitteellisellä, lyhyellä testillä josta ei oikeasti voi älykkyyttä päätellä.
Googlailen vanhoja seurusteluheiloja.
Olen parempi kasvattajana kuin vanhempani.
Kännykkä on tärkeämpi kuin puolisoni.
Vaadin muilta enemmän kuin itseltäni.
Olen ahminut itseni täyteen.