Vau, Tuomas Enbuskella on upea koti
Minun unelma-asuntoni. En tiennytkään, että se asuu kauppakeskuksessa.
https://www.gloria.fi/artikkeli/ihmiset/tuomas-enbusken-koti-kauppakesk…
Kommentit (33)
No aika harvalla on nykyään varaa ostaa omaa asuntoa varsinkaan noilta alueita. Hyvähän se on, että vanhemmat tukevat poikaansa. Raha on tehty sitä varten, että se sijoitetaan järkeviin asioihin.
Tuomaksella on hieno koti. Ei minuntyyliseni, mutta pidän silti tuosta, erityisesti taiteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu mitä tauluja. Kertoo kaiken Enbusken älykkyydestä.
Vai että taulu voidaan linkittää älykkyyteen? Lähde?
No jos maksat maltaita taulusta jonkalaisen osaisit itsekin tehdä (katso nyt noita tauluja) vain siksi, että niin kuuluu tehdä koska joku on päättänyt että tämän ihmisen tekemänä se on hyvin arvokas, niin onhan siinä älykkyysosamäärä aika pieni...
Toisaalta jos on rahaa, niin onko väliä? Steve Jobsilla taas oli lattiat tyhjillään. Helppo siivota.
Sinkkumies
Noilla kulmilla ei somput ja turvikset pyöri. Harmi juttu kun tuomas on niin suvaitsevainen kuitenkin. No hinaajia onneksi pyörii paljon ainakin yöelämässä.
Tuomas Enbuske avautuu erostaan ja neurooseistaan Gloria-lehdessä:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000606086.html
Ihmettelin aina, mikä tuossa tyypissä on pielessä, mutta tuostahan se selviää. Aikamoista avautumista:
"Kukaan ei rakasta minua, äiti ei hyväksy minua, ja kukaan nainen ei ikinä halua minua, Enbuske kärjistää."
Vierailija kirjoitti:
beta-mies empaska.
ttuomas aloitti terpaina kusi vuotiaan
https://www.gloria.fi/artikkeli/ihmiset/tuomas_enbuske_lapsuudessa_alka…
Vierailija kirjoitti:
Noilla kulmilla ei somput ja turvikset pyöri. Harmi juttu kun tuomas on niin suvaitsevainen kuitenkin. No hinaajia onneksi pyörii paljon ainakin yöelämässä.
Ai ei? Siinä Kampissahan ne just pyörii. Plus kaikki kotimaiset piripäät.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt Tuomaksesta, mutta täytyy myöntää, että nähtävästi meillä on sama maku joidenkin asioiden suhteen. Hienot huonekalut hänellä ja asunnon sijainti on täys kymppi.
Asut Rovaniemellä ja käyt kerran viidessä vuodessa "Hesassa" shoppailemassa? Kamppihan on hirveä paikka. Betonia, likaa, työmatkalaisia naama norsunvitulla, lorvivia lähiöteinejä, järjestyksenvalvojia ja poliiseja, narkkareita, kerjäläisiä ja elämäntapajuoppoja omalla kynnyksellä 24/7. Enbusken ikkunasta näkyy varmaan se kohta, jossa sytytettiin pari vuotta sitten nukkuva koditon mies palamaan.
Miten tuo on upea? Mitä upeaa on kampissa? Itse asunnosta tuosta ei näe mitää muuta kuin valkoiset seinät ja noi tuomaksen hankkimat taulut. Tunnelma lattea vaikka varmaan rahaa on kaadettu enemmänkin tuohon kämppään ja sen sisältöön. Olisivat voineet sitten laittaa kuvia kämpästä eikä tuomaksesta, joka ei ainakaan ole mitenkään silmiä hivelevä näky.
Jotenkin olisi toivonut, että kuvataiteesta ja kodin tavaroista olisi sanottu jotain muutakin kuin "kuka", siis edes jotain tunnearvokasta. Kuulostaa siltä, kuin omaan ympäristöön ei olisi suhdetta muutoin kuin siihen liittyvän tunnettuuden ja prestiisin kautta. Silloin, muuten, kun minä olin (tai Enbuskekin oli) nuori, Tennispalatsissa oli tuntemistani kirppiksistä kaikkein rähjäisin ja likaisin, siellä oli jotain likaisia mattoja ja huonosti maalattuja jeesustauluja, nyt se on kyllä todella siistiytynyt, koko alue on. Hassua ajatella, että siellä oikeasti myös asutaan, mutta täyttyyhän siinä selvästi tarve, kun kauppa on alakerrassa. Ruoanlaitto omatoimisesti voi olla ikävää hommaa, jos on taipumus väpeltää, unohdella ja hukkailla juttuja, silloin kauppa ihan lähellä on hyvä.
Pointsit noista tauluista!