Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni ovat tutustuneet pahoinpitelijääni?

Vierailija
17.02.2017 |

Eräs suurin piirtein kylähulluna pidetty nainen on vainonnut minua useita vuosia ja on saanut monta tuomiota käräjäoikeudessa, mm. pahoinpitelystä, kun löi minua katuharjalla korvaan. Taustalla on hänen järkyttävä mustasukkaisuutensa, koska olen seurustellut monta vuotta hänen nykyisen miesystävänsä kanssa ja nainen olettaa minun hinkuvan entistä elämääni takaisin, vaikka olen perustanut perheen ja saanut lapsenkin nykyisen mieheni kanssa.

Ystäväpiirissäni tämä on tiedossa ja olin olettanut heidän tuomitsevan kaiken väkivallan ja kiusaamisen, josta tuomiot ovat tullut. Nyt kun kävin katsomassa yhden ystäväni sosiaalista mediaa, huomasin hänen olevan tekemisissä tämän kiusaajani kanssa. Huomasin myös toisen ystäväni ainakin tykkäilevän kiusaajan kuvista Instagramissa. Minulle he eivät ole puhuneet asiasta. Tiedän näillä naisilla olleen yhteinen harrastus, mutta ei siinä mittakaavassa, että se sitoisi heitä yhteen.

Miten suhtautuisin asiaan? Minusta on outoa, että ystävinä pitämäni ihmiset haluavat olla tekemisissä moisen ihmispaskan kanssa. Kyse ei siis ole läheisimmistä ystävättäristäni, joilta voisin kysyä asiasta ja kertoa, kuinka pahalta se minusta tuntuu. Otanko etäisyyttä vai?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että tämä pahoinpitelijä on ihan aitoa wt-porukkaa (no käy kosmetologin töissä), mutta oma ystäväpiirini koostuu fiksuista ja koulutetuista ihmisistä. Siksi tämä kuvio on jotenkin... outo.

Ap

Vierailija
2/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, varsinkin jos kyse ei ole läheisestä ystävästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en hyväksyisi kavereilta. Vai oliko kyseessä esim baaritappelu ja nyt kosmetologi on pahoinpitelijä, koska satuit jäämään alakynteen?

Vierailija
4/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikuiset ihmiset saa olla ystäviä kenen kanssa haluaa koska Suomi on vapaa maa eikä siihen tarvita sinulta lupaa.

Sinä taas ihan itse päätät haluatko olla tekemissä kavereiden kanssa jotka hengaa sinun pahoinpitelijän kanssa.

Vierailija
5/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns ystäväsi eivät ole oikeita ystäviä

Vierailija
6/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vuosien aikana huomannut kuinka vähän ihmiset ovat lojaaleja toisilleen. Helposti ovat yhtä kasvojen edessä ja seläntakana sitten toista.

Juurikin vastaavassa tilanteessa ja kyse on tosiaan niistä läheisistä ihmisistä, joille tuo yksi vpää on myös hankkinut ongelmia. Silti lirkutellaan ja viettävät aikaakin yhdessä.

Mä olen jättäytynyt koko farssin ulkopuolelle ja seuraan nyt vierestä, että milloin alkaa silmät avautumaan. Kuinka paljon ottavat paskaa niskaan yhdeltä hankalalta ihmiseltä.. Tällä hetkellä näyttää siltä, että ovat pohjattomia.

Sinuna antaisin asian olla, koska kyseessä ei ole läheiset ystävät. Itse jututin "bestistä" tuossa omassa jutussa, niin tämä totes, että "haluaa tehdä omat johtopäätöksensä, millainen ihminen on kyseessä" "tällä hetkellä vaikuttaa, että sä (eli mä) olet liioitellut asioita" (kuten oikeuden pöytäkirjoja jne) Jahas.

Vierailija
7/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en hyväksyisi kavereilta. Vai oliko kyseessä esim baaritappelu ja nyt kosmetologi on pahoinpitelijä, koska satuit jäämään alakynteen?

Olisikin... Ihan oli kotipihassani autokatoksen edessä tapahtunut, täysin puskista tullut juttu! Tuomiossa tuli aika isot sakot mm. pelkotilojen takia käymästäni psykoterapiasta. Kyseiset "ystävät" tietää tästä ja sen, kuinka asia on satuttanut minua. Hävettää joutua omasta mielestä normaalina ja kunnollisena tämmöiseen paskaan mukaan.

Ap