Mikä ihme tämä öisin riekkuva peppuhullu on? Miksi hän riehuu vain öisin? Miksei häntä ole bannattu palstalta?
Pääsen yleensä töistä siihen aikaan että palsta alkaa hiljetä ja tämä peppuseksisankari aloittaa provoilun tyhjällä areenalla. En tajua kuka jaksaa yöstä toiseen leikkiä jotain tuollaista keskustelupalstalla, jossa kukaan ei edes vastaa hänelle. Saako hän jotain palkkaa/muuta tyydytystä temppuilustaan?
Ei niillä pervoiluilla edes saavuta mitään erityistä julkisuuttakaan kun aamunkoitteessa mode siivoaa hänen elämöintinsä pois. Eikö helpointa olisi kuitenkin bannata moisen höpönassun IP-osoite?
Kommentit (14)
Tietysti yöaikaan on kiva riekkua kun ei ole moderointia. Aiemmin saatiin lukea Sössön, pedofiilien ja muiden kylähullujen tuotoksia.
No se peppuseksikeijukainen on vielä pientä verrattuna siihen mitä täällä on aiemmin ollut
Ruputus- ja mylvintäjututkin alkaa aina yhdeltätoista. Hulluilla on halvat huvit.
Epäilen että se on sen äärifemakko "alban" sivuhahmo. Sekin nimittäin tykkää riekkua öisin. Päästelee kai seksuaalisia turhaumiaan tuolla tavalla.
Entä miksi ei ole bannattu "Ikistä"? Siis tätä onnetonta mielenterveytensä menettänyttä reppanaa, joka käy täällä yhden naisen parjaussotaa 20-vuotiaita naisia vastaan. Olen kysynyt ylläpidolta, sallisitteko samanlaisen vihakampanjan jotakin toista ihmisryhmää kohtaan. Esimerkiksi...arvatkaa itse.
Luultavasti kyseessä on se kehitysvammaisen näköinen munansa postaaja, voihan olla että onkin kehitysvammainen.
Varmasti ip onkin bannattu, ja eräs motivaationlähde riekkumiselle lienee sen osoittaminen kuinka helppoa ip-bannit on kiertää.
Bannit on helppo kiertää. En nyt jaksa vinkata miten, mutta toki osaat varmaan googlata, jos tietämättömyytesi kuumottaa liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Entä miksi ei ole bannattu "Ikistä"? Siis tätä onnetonta mielenterveytensä menettänyttä reppanaa, joka käy täällä yhden naisen parjaussotaa 20-vuotiaita naisia vastaan. Olen kysynyt ylläpidolta, sallisitteko samanlaisen vihakampanjan jotakin toista ihmisryhmää kohtaan. Esimerkiksi...arvatkaa itse.
Koska kyseessä on av-mammojen kollektiivisesti luoma mielikuvitushahmo, joka materialisoituu aina kun joku mainitsee jotain ikäerosta. Jos "ikis" bannattaisiin, niin samalla bannattaisiin kaikki - tai ainakin suurin osa - av-mammoista.
Itse asun ulkomailla ja joudun heti iltapäivästä näkemään niitä pervoaloituksia. Olen ilmiantanut kaikki mutta eipä tunnu tehoavan.
Anaalihamsteri on monien suosikki. Pakkoko jokainen aloitus av-palstalla on lukea?
Minä olen kaivannut häntä, kun minä en ole öisin täällä. Luulin hänen lähteneen jo pois, mutta ilmeisesti mode poistaa hänen aloitukset ennen kuin minä luen niitä. Toivottavasti hän pistäytyisi täällä välillä vähän aikaisemmin.