Mitä oireita sinulla oli, kun sinulla todettiin virtsatietulehdus?
Itse epäilen, mutta toisaalta mietin voiko olla, kun ei kuitenkaan kirvele virtsatessa.
Kertokaa, mitä oireita teillä oli tai puuttuiko joitain oireita, mitä olisi "pitänyt" olla.
Kommentit (13)
Mikähän mulla voisi olla, kun ei kirvele, mutta kutiaa, tulee valkovuotoa joko litkua tai välillä kokkareista, pissattaa koko ajan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mulla voisi olla, kun ei kirvele, mutta kutiaa, tulee valkovuotoa joko litkua tai välillä kokkareista, pissattaa koko ajan?
Ap
Sulla on hiiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on hiiva.
Hiivaan voi siis liittyä jatkuva pissaaminen? Sitä en nähnyt oireluettelossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on hiiva.
Ap
Voi joo. Hae lääkitys apteekista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on hiiva.
Ap
No mä oon menossa gynelle maanantaina, katsokoon siellä sitten, mikä on ongelma. Ajattelin vaan odotellessani kysellä, millaisia oireita muilla on ollut.
Ap
Oireina oli todella kovat alavatsakiput ja kivut säteilivät selkään sekä alapäähän asti. Pissaaminen ei sattunut, ei tarvinnut ravata jatkuvasti vessassa eikä virtsan mukana ollut verta, mutta vähänkään täysinäinen rakko aiheutti todella kovat vatsakivut. Ne kivut olivat todella inhottavia, tuntuivat aivan puukoniskuilta :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on hiiva.
Ap
No mä oon menossa gynelle maanantaina, katsokoon siellä sitten, mikä on ongelma. Ajattelin vaan odotellessani kysellä, millaisia oireita muilla on ollut.
Ap
Ei sulla sitten pahoja oireita ole, jos maanantaihin pystyt odottaan.
Silloin kun minulla oli pissitulehdus, maha oli älyttömän kipeä eikä voinut oikein olla missään asennossa (istua, olla pitkällään ym). Pissihätä oli koko ajan, mutta vessassa ei sitten tullut paljon pissiä ja pissiminen sattui. Sitten kun pissiä tuli se oli punaista.
Kokkareinen valkovuoto viittaa kyllä vaan ja ainoostaan hiivaan, mutta ei kai mikään estä niitä samaan aikaan olevan, hiivaa ja virtsistä - varsinkin jos on just ollut ulkomailla koska sellanen kuuma ilmasto ja hengittämättömät bikinit on suotuiset tekijät molemmille. Mulla ollu molemmat ihan peräjälkeen.
Täs mun oireet molemmista:
Hiiva: kokkareinen hajuton valkovuoto, helvetillinen kutina
Virtsis: Vihloo siis oikein sattuu kustessa ja tulee muutama tippa verta joukossa, kokoajan kusihätä ja tunne ettei rakko tyhjene.
Hiivaa tai emättimen bakteeritulehdusta epäilisin noilla oireilla. Raskauskaan ei oireiden perusteella poissuljettu. Itse tiedät, onko muilla perustein suljettavissa pois
No kyllähän se kirvely on nimenomaan ollut se josta taudin tunnistan.